Dziś skończyłem czytać sobie tą książkę i chciaż to cieniutka literatura to nadaje się na kampanie do Mordki że hej
Oto mój pomysł:
Załozenia: 1.nie dzieje się to w Mordheim tylko w Nuln/innym mieście normalnym
2. w fabułe niebęde wprowadzał, proszę sobie przeczytać ksiązkę
3. wyobrażam sobie to tak: 2,3 lub 4 "dobre'' badny kontra skaveny mistrza gry,skaveny nie rozwijają się
Scenariusze:
1.Pazur Skavena:
dzieje się to w kanałach,oczywiscie wystarczy narysować je kredą na stole, nie trzeba tego modelować. w centrum komnata w której czeją główni przeciwnicy:Szczuro Ogry, Skawański Mag i ludzki informator(moze być jakiś templariusz czy coś takiego). Inni przeciwnicy są przedstawieni jako "beep y" jak Obcy w SpaceHulku. każdy zeton to od 0 do 4 Skavenów, ew NPC strażnik kanałowy co się przyłaczy do bandy.Ilośc żetonów zależna od MG.
2.Gutter Runners:
Skaveny chcą zemościć sie na bandach za porażkę w kanałach
scenariusz dzieje się w 4 kondygnacyjnej oberży (zasady walki w oberży są gdzieś w TC)
siły skavenów to Storm Verminy startujace z pivvnicy o raz zabójcy z dachu lub dowolnych okien 1 i 2 piętra. Można tak pokąbinować, ze częsc ludzi z bandy śpi w pokojach, częśc pije na dole-to juz zależy od mistrza gry....
3.Nocny Rajd
Skaveny chcą opanowac szkołe inżynierów, do której właśnie wpadli graczę
Teren: zamknięty teren twierdzy z dużym placem, duzo warsztatów, kużni i hal.
Siły skavenów znaczne-klan Inżynierów -min. miotecze ognia, i muszkiety ale przeszkadza im losowo paruszajacy sie czołg parowy w krórym siedzi szef skavenów i przypadkowo rozjeżdza swe szczury
4.Mnisi zarazy:
to krótka piłka-duża jaskinia pełna mnichów i jakiś ich szef -mag i artefakt do zniszczenia nic dodac nic ująć
....
zostały jeszcze scenariusze: Bestie z klanu Moulder i 2 częsciowy finał: bitwa o Nuln, ale o tym jutro bo mnie stary od kompa goni.
pozdr.