Gildia Gier Bitewnych (www.bitewniaki.gildia.pl) > Rozpiski - inne systemy
Rag-Narok - Cynwalijskie Elfy na 1000
(1/1)
Jaskier:
No to pierwsza rozpa do tego zacnego systmu :)
Galhian(95) - Przywódca
+Słoneczna Korona(15)
+Maskarada Galhiana(18 )
+Więź z Automatami(14)
+Oślepiający Blask(12)
+Elipsa(11)
RAZEM:160
Synchronim(32)
+Dowodzenie(10)
+Kula Przejrzytości(10)
5*Akhemial(70)
RAZEM:112
6*Akhemial(84)
+Dowodzenie(5)
RAZEM:89
6*Lazurowa Łowczyni(156)
+Dowodzenie(10)
RAZEM:166
4*Konstrukt-Wojownik(140)
+Akhemial-Dowódca(19)
RAZEM:159
4*Verysm(94)
+Dowodzenie(10)
RAZEM:104
4*Weteran(96)
+Dowodzenie(10)
RAZEM:106
4*Weteran(96)
+Dowodzenie(10)
RAZEM:106
PUNKTY: 1006
MODELE: 36
Armia ta ma za zadanie bazować na ponadprzeciętnej szybkości Cymbałków oraz na ich wysokich zdolnościach walki które powinny pozwolić na przeżycie min. jednej tury walki z przewarzającym liczebnie przeciwnikiem. Odziały są małe (3*6, 5, 3*4) ale liczne(7) i mające mobilnego dowódcę który może aż 3 z nich wydatnie podpakować. Równierz 3 i to złorzone z "elity" są detechmentami co dodatkowo zwiększa ich manewrowość. Cały pic polega na tym żeby nigdy(albo jak najrzadziej) nie walczyć samotnie a atakować 2-3 oddziałami, strzelać min. 2 oddziałami w jeden na raz itd. Poprostu nie bawimy się w kilkuturowe przepychanki ale szarżujemy punktowo, najlepiej w Przywódcę, zmiękczając wcześniej kuszniczkami i korzystając z instynktowenego strzelania Akhemiali.
Tak to przynajmniej widzę bo to oczywiście czysta teoria Smile
Czekam na opinie.
ps. opis wszystkich jednostek, czarów i przedmiotów magicznych do Cymbałków znajdziecie TUTAJ
Nawigacja
Idź do wersji pełnej