Gildia Gier Bitewnych (www.bitewniaki.gildia.pl) > Rozpiski - W40k

WH40k SpaceWolves Army [1800]

(1/7) > >>

Cisza:
SpaceWolves Army [1800]

[HQ] RPriest: MCrafted FrBlade, BPistol, frag, Wolfpelt, Belt of Russ - 145
[EL] WGuard Leader: LClaws, Wolfpelt, frag - 54
[TR] BClaws (11) 2x pfist, 1x pweapon - 186
[HS] LandRaider Crusaider - 265

[HQ] WolPriest: MCrafted THammer, Wolfpelt, SMBike - 178
[FA] BClaws bikers (5) 2x PFist - 174

[HQ] VDreadnought: AssCannon, HFlamer, EA, SL - 173

[EL] Dreadnought: AssCannon, StBolter, EA, SL - 113

[EL] WScouts (4) Meltagun, Meltaboimbs - 82

[TR] GHunters (6): Meltagun, PFist, 5x Bolter - 132
Rhino: EA, SL - 58

[EL] WGuard Leader: PFist, BPistol, SMBike - 66
[FA] BClaws bikers (5) 2x PFist - 174

PTS: 1800
MODELA: 39

Tac: Wszystko do przodu i skauci na plecy - LRC w chmurce za rhino, bike boostują na flankach, wspomagający ogień dreadów człapiących do hth no i  scouci mający zamieszać coś na plecach przeciwnika.  Jak dojedzie LRC to chłopaki szarżuja w chmurce.

opcja: wywalić oba dready, scotów i WGLeadera na biku a dodać 2 predatory ze sponsonami na laskach (lub Vindy ale zabraknie pts na spirytus maszynowy do nich :(  ) i WGBattle leadres na biku z FrBladem jako 3ie HQ

Wszelkie uwagi mile widziane.  :D

chrobry:
Ostatnio mam ogolnie problem co by trzeba wystawic w Wilkach

Jedno jest pewne - 6-7 Grey hunterow z 2 fistami w rinosie/droppodzie z bolterami/b.p.

Dalej HQ

HQ za 660pkt ktory liczy ze doleci - troche niezbyt. To juz jezeli musisz tego Crusadera wystawiac to by bez HQ ten sklad tez daje rade (oczywiscie z tego co ja sie orientuje nie mozesz miec 2 fistow i p.weponki na skladzie, zostaw 2 fisty + {fist + wolf tooth neclace} na sierzancie)  

A HQ na motorach w roznych konfiguracjach

Scouty spoks (ew . sierzant z fistem zamiast metla bomb - jeszcze w kombacie sa upierdliwi)

Motorki - na sierancie fist i Wolf Tooth Neclace

Dready w tej konfiguracji - jak dla mnie obowiazkowo w drop podach

Cisza:

--- Cytat: "chrobry" ---Ostatnio mam ogolnie problem co by trzeba wystawic w Wilkach
Jedno jest pewne - 6-7 Grey hunterow z 2 fistami w rinosie/droppodzie z bolterami/b.p.

--- Koniec cytatu ---


jak ich pchasz w droppodzie to daj im coś do strzelania, przecie se nie zaszarżują po wylądowaniu, 2 fisty to IMHO zadużo i nieopłacalne, to ma raczej spowodowac by przeciwnik się zastanowił, czy warto na nich szarżować, ewentualnie by oni mogli zaszarżować - wystarczy 1


--- Cytat: "chrobry" ---
Dalej HQ
HQ za 660pkt ktory liczy ze doleci - troche niezbyt. To juz jezeli musisz tego Crusadera wystawiac to by bez HQ ten sklad tez daje rade (oczywiscie z tego co ja sie orientuje nie mozesz miec 2 fistow i p.weponki na skladzie, zostaw 2 fisty + {fist + wolf tooth neclace} na sierzancie)  

--- Koniec cytatu ---


Spróbuj odstrzelić Radka w chmurce (działa jak smokelauchers, ale możesz rzucać co turę) dodatkowo osłanianego przez rhino (pewnie tylko w pierwszej turze  :badgrin: ). Jest to napewno znacznie utrudnione .
Niewiem, czy zwróciłes uwage ale squad w LRC to BClawsi, a oni moga mieć 1 pweapon na każdych pięciu w oddziale, tam jes 11 więc moga już mieć 3 :badgrin: . Pozatym, oddział prowadzony przez RPrista i WGLeadera szarżując w chmurce uderza jako pierwszy (z wyjatkiem fistów) więc powinien być wstanie wyciąć każdy oddział przeciwnika  (oby).


--- Cytat: "chrobry" ---
A HQ na motorach w roznych konfiguracjach

--- Koniec cytatu ---

o co chodzi ??


--- Cytat: "chrobry" ---
Scouty spoks (ew . sierzant z fistem zamiast metla bomb - jeszcze w kombacie sa upierdliwi)

--- Koniec cytatu ---

sam pomysł może i dobry, ale to kosztuje... dodatkowe 76 pts


--- Cytat: "chrobry" ---
Motorki - na sierancie fist i Wolf Tooth Neclace

--- Koniec cytatu ---

uparłes się na te naszyjniki... moze i sa dobre, ale mi punktów nie starcza
chyba, zę wywale drugiego dreada


--- Cytat: "chrobry" ---
Dready w tej konfiguracji - jak dla mnie obowiazkowo w drop podach
--- Koniec cytatu ---

spodki tu to może i całkiem niezły pomysł...   :idea:  ale dodatkowe 60 pts

chrobry:
1) GreyHunterzy:
2 fisty na 6-7 kolesiach jak dla mnie to idealna konfiguracja. Dlaczego - bo jeden wpadajacy HQ zabija maks 5 modeli po czym ginie, a taki oddzial jest tani. Mozna dac melte ew - to wsio. Nie wierze i sprawdzalem w 5 kolesi z bolterami - zabija marinsa po czym zejda. Lepiej niech sie chowaja za dropem, i szarzuja - a byle czym i tak nikt nie podejdzie. A to tylko jeden sklad. W tym samym czasie wyladuje pewnie jeszcze 1-2 dropy


2) Radek i HQ

Sprawdzalem i jak masz jeden czolg to zawsze schodzi. Sprawdzalem go tez na lidze na 1000pkt i tam tez zawsze schodzil. Przeciwnicy wiedza co tam jedzie. A rhinosem nie zaslonisz Radka ;)

Ten sklad co zlozyles w HQ to dla mnie totalny overkill. Warty mega punkty, zaszarzuje na sklad nie wiem czego (np. rangerow za 57pkt, albo minimax za 120), zamorduje, zrobi konsolidacje 3,5 cala i dostaje w czapke ze wszystkiego.


3) A HQ na motorach w roznych konfiguracjach - chodzilo mi o to, ze duzo przydatniejesze sa HQ na motorach/ew. packach w roznych konfiguracjach (tzn runa + fist, LC/FB + Artificierka) - ciezko ich zastrzelic, szybcy i moga byc tam gdzie sa potrzebni

4) sierzant z fistem + scouci z melta - 112 (30 wiecej). Moim zdaniem masz uniewersalniejszy oddzial, rozpycznasz szybciej konretny kombat a o to chodzi w tej armii przeciez, coby jak najmniej na twarz przyjac

5) Naszyjniki to stara prawda - to tak jak na aspiring championie mutacja w skladzie do kombatu. Bez tego nie wychodzic z domu  

Ogolnie wiadomo o co chodzi. Powodzenia

Cisza:

--- Cytat: "chrobry" ---1) GreyHunterzy:
2 fisty na 6-7 kolesiach jak dla mnie to idealna konfiguracja. Dlaczego - bo jeden wpadajacy HQ zabija maks 5 modeli po czym ginie, a taki oddzial jest tani. Mozna dac melte ew - to wsio. Nie wierze i sprawdzalem w 5 kolesi z bolterami - zabija marinsa po czym zejda. Lepiej niech sie chowaja za dropem, i szarzuja - a byle czym i tak nikt nie podejdzie. A to tylko jeden sklad. W tym samym czasie wyladuje pewnie jeszcze 1-2 dropy

--- Koniec cytatu ---

jak schowasz ich za dropem to każdy w miare rozgarnięty przeciwnik cofnie oddziały, abyś isię nie doszrżował


--- Cytat: "chrobry" ---
2) Radek i HQ

Sprawdzalem i jak masz jeden czolg to zawsze schodzi. Sprawdzalem go tez na lidze na 1000pkt i tam tez zawsze schodzil. Przeciwnicy wiedza co tam jedzie. A rhinosem nie zaslonisz Radka ;)

Ten sklad co zlozyles w HQ to dla mnie totalny overkill. Warty mega punkty, zaszarzuje na sklad nie wiem czego (np. rangerow za 57pkt, albo minimax za 120), zamorduje, zrobi konsolidacje 3,5 cala i dostaje w czapke ze wszystkiego.

--- Koniec cytatu ---

Radek w drugiej turze dojedzie do HTH, jak nie to pech....
Rhiniacz ma dać cober, czy obsured jak to sie teraz nazywa i w efekcie glana zamiast penetracji (gdyby chmurka zawiodła)


--- Cytat: "chrobry" ---
3) A HQ na motorach w roznych konfiguracjach - chodzilo mi o to, ze duzo przydatniejesze sa HQ na motorach/ew. packach w roznych konfiguracjach (tzn runa + fist, LC/FB + Artificierka) - ciezko ich zastrzelic, szybcy i moga byc tam gdzie sa potrzebni

--- Koniec cytatu ---

nad artificerką się zastanawiam.  dla mnie radek z HQ i BC to jedyna sensowna opcja wykorzystania 2 slotu Troops, obowiązkowego zresztą (może zmienię zdanie po kilku grach).


--- Cytat: "chrobry" ---
4) sierzant z fistem + scouci z melta - 112 (30 wiecej). Moim zdaniem masz uniewersalniejszy oddzial, rozpycznasz szybciej konretny kombat a o to chodzi w tej armii przeciez, coby jak najmniej na twarz przyjac

--- Koniec cytatu ---

scouci mają generalnie zdejmować czołgi i pojazdy , ewentualnie z czymś powalczyć w hth. na pojazdy napewno lepiej zadziałają bomby


--- Cytat: "chrobry" ---
5) Naszyjniki to stara prawda - to tak jak na aspiring championie mutacja w skladzie do kombatu. Bez tego nie wychodzic z domu  

--- Koniec cytatu ---

z WS 4 przeważnie trafiasz 2 ataki z 4ech, z naszyjnikiem około 2,6 ataku
statystycznie różnica jest, a w praktyce i tak decyduje losowość, ponieważ za mało masz modeli z necklace i za mało ataków generują, żeby miało to  jakieś znaczenie - tak przynajmniej ja uważam.
Pzdr!

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej