Autor Wątek: Wiedźmin!  (Przeczytany 206831 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Łukasz CDPr

Wiedźmin!
« Odpowiedź #30 dnia: Styczeń 13, 2006, 02:49:02 pm »
Hej:)

Na przywitanie... wielkie dzięki za zainteresowanie jakie okazujecie naszej grze (koniec wazeliny :D )

Odniosę się krótko do kwestii Materialów Tygodnia i innych newsów jakie pojawiają się na www.thewitcher.com
Moglibyśmy oczywiście wrzucać wszystkie nowe filmiki, cut-sceny, trailery itp., tylko trzeba sobie zadać zasadnicze pytanie: Czy gra w dniu premiery byłaby jeszcze jakąś niespodzianką? Czy jest sens zdradzać wszystkie tajemnice z nią związane? W CD Projekt wychodzimy z założenia, że nie...

Po prostu chcemy Was stopniowo wprowadzać w świat gry i naszej wizji. Chcemy pokazywac Wam również detale, które jednak mają decydujący wpływ na ostateczny wygląd gry. I mamy nadzieję, ze jakoś Was zarazimy tą swoją wizją:). Czasem nawet jeden screen może być atrakcyjnym materiałem i dużo mówić o charakterze gry.

pozdrawiam
Łukasz Mach (CD Projekt)

Offline Raven99

Wiedźmin!
« Odpowiedź #31 dnia: Styczeń 13, 2006, 05:01:34 pm »
I ja się z tym podejściem zgadzam, wole sam grę odkrywać podczas grania :)
ar never changes...

Offline Arielos

Wiedźmin!
« Odpowiedź #32 dnia: Styczeń 15, 2006, 12:08:19 pm »
Na oficjalnej stronie pojawiło się kilka ciekawych artów: Link
Myślę, że lokacje mogą wyglądać ciekawie  :)
lt;<Powaga zabija powoli xD>>
===> aka Szkielet

Offline bufaloxxx

Wiedźmin!
« Odpowiedź #33 dnia: Styczeń 15, 2006, 05:37:25 pm »
Nie wiem czemu, ale Wiedźmin coraz bardziej przypomina mi Gothica(i bardzo dobrze!!! Kocham Gothica :D )
zasem, kiedy jesteś smutny, nikt nie widzi twojego strapienia....
Czasem, kiedy płaczesz, nikt nie widzi twoich łez...
Czasem, kiedy jesteś szęśliwy, nikt nie widzi twojego uśmiechu...
Ale weź tylko pierdnij...

Offline Raven99

Wiedźmin!
« Odpowiedź #34 dnia: Styczeń 15, 2006, 08:33:00 pm »
A jw właśnie wyciągłem ze szkrzynki świąteczną kartkę Wiedźmina o nr 1024 :D Bardzo fajna :)
ar never changes...

***

  • Gość
Wiedźmin!
« Odpowiedź #35 dnia: Marzec 16, 2006, 09:04:40 pm »
A oto jeden ze "słynnych" materiałów tygodnia ;) Tym razem coś ciekawszego- pytanie-odpowiedź:
Cytuj
arczi: Ciekaw jestem, jak będzie wyglądała "scena" zakończenia gry. Czy w momencie kończącym rozgrywkę (a są 3 sposoby) gracz będzie miał za cel walkę z jakimś bossem, standardowy pojedynek, czy też będzie można ukończyć grę w nieco inny, oryginalny sposób jak np. w Planescape: Torment?

Michał Madej, (Chief Designer): Oczywiście, że gra zakończy się wielkim wydarzeniem i obiecuję, że pojedynek na końcu gry będzie naprawdę wyjątkowym przeżyciem i nagrodą. Spektakularny, pełen emocji i co najważniejsze - jak to powinno być w wiedźminie, nawet wielkie zwycięstwo nie będzie pozbawione posmaku goryczy... mam nadzieję, że spodoba się to graczom na świecie, bo jestem pewny, że w Polsce wszyscy tego się spodziewają.

Aranthar: Czy będzie można wejść do wszystkich budynków (domy mieszkalne itp itd), czy tylko do karczm i sklepów?

Michał Madej, (Chief Designer): Będzie wiele budynków 'cywilnych' do ktorych mozna wejsc - niemniej trzeba uwazac by nie zostać wziętym za włamywacza.

Lord Koniu: Czy w zależności od wyborów moralnych Geralta ("dobro" i "zlo") będą zmieniały się rysy jego twarzy - Vide KotOR?

Michał Madej, (Chief Designer): Nie ma wyborów 'dobro' czy 'zlo' w swiecie wiedzmina. :) A Geralt to Geralt. To o czym mówisz to wybory 'być praworządnym obywatelem' (nie jak paladyn, ale takim co płaci grzecznie podatki i lubi go policja) czy też 'być wyjętym z pod prawa przestępcą'. Podkreslam, że nie ma to NIC wspólnego z 'dobrem' i 'złem'. Robin Hood byl banitą, ale był dobry... Szeryf Nothingam zaś uosabiał prawo, ale był zdecydowanie zły.

Gwynbleidd66: Czy będzie można podróżować nie tylko do większych miast np. do jakichś zapadłych wsi albo do miejsc znajomych z sagi (np. wzgórze pod Sodden) i czy będą to tylko Kraje Północnego Sojuszu czy na przykład do Ebbing też będzie można jeździć?

Michał Madej, (Chief Designer): Nie chcę by rozczarowała was odpowiedź na to pytanie więc się od razu ubezpiecze :) Dajemy w grze bardzo (!) duży obszar do eksploracji... Niemniej świat Sapkowskiego jest tak olbrzymi, iż w rezultacie technicznie możliwe okazało się przedstawienie jedynie jego spory i spójny fragment - serca Temerii: Wyzimy, jeziora i okolic oraz leśnych rubieży (w strone Brokilonu).
   
Nowy: Jak będzie wyglądało odbijanie strzał/bełtów w grze? (Chodzi mi o to co zrobicie, zeby gracz zauważył, że wogóle odbił strzałę)

Michał Madej, (Chief Designer): Odbijanie będzie automatyczne o ile będziemy zwróceniu twarzą w stronę strzelającego i nie bedziemy wykonywali innej czynności. Gerlat bedzie mogł zdobyć zdolności zwiększające szanse odbicia strzał.

Michalun: Czy z potworów będą wypadać jakieś przedmioty typu złoto albo jakieś inne przedmioty czy będziemy mogli tylko pobierać organy do tworzenia mikstur?

Michał Madej, (Chief Designer): Zasada jest prosta - realizm. Jeśli zabijemy wilka, z pewnością nie znajdziemy przy nim złota lub magicznego łuku. Jeśli zabijemy potwora - możemy spodziewać się wyjatkowych 'składników' (kolec wiverny). Jeśli pokonamy strażnika - będzie miał swoje uzbrojenie i drobne na pączka. Jeśli zabijemy bossa - to każda sytuacja jest wyjatkowa :)

Griezzlie: A ja mam takie pytanko, system walki polega na tym, że trzeba nacisnąć w odpowiednim momencie na przeciwnika, więc jeśli wybiorę styl walki grupowy, tzn. z kilkoma przeciwnikami na raz to skąd mam wiedzieć na którego kliknąć?

Michał Madej, (Chief Designer): Trzeba po prostu nacisnąć w odpowiednim momencie - w stylu grupowym na dowolną postać w walce. W innych stylach w zasadzie również - wtedy sekwencja bedzie przenoszona na inną postać (np. mamy sekwencje 3 ciosów, pierwsze 2 mogą wejśc w jedną postać, a 3ci w drugą).

Averom Demous: Ja mam pytanie z kolei o silnik. Czy w grze będziemy mogli widzieć swoje odbicie w wodzie? Lub jakiś innych aktywnych przedmiotów?

Michał Madej, (Chief Designer): Są odbicia lustrzane w wodzie i nie tylko. Dodatkowo mamy zaimplementowaną fizykę - pozwalającą na demolowanie znakiem Aard otoczenia oraz Igni podpalania łatwopalnych elementów.

Offline Dereq

Wiedźmin!
« Odpowiedź #36 dnia: Marzec 17, 2006, 03:17:05 pm »
przepraszam czy to kolejna gra w stylu: "klikne sobie na wroga i popatrze jak walczą?"
we are scientists,
we do genetics,
we leave religion
to the psychos and fanatics.
Go tell the women that we're leaving.

Offline Idaan

Wiedźmin!
« Odpowiedź #37 dnia: Marzec 17, 2006, 07:23:36 pm »
Właśnie nie :D . Chcieli oddać styl i widowiskowość walki Geralta i gracz będzie miał wpływ na ciosy. Wymyślili dość śmieszny system, pewnie na stronie pisze o nim więcej.
Będą tam elfy? Bo zawsze lubiłem Wiewiórki, a na jednym z artów jest jakiś wisielec z kartką z napisem "Elven Traitor" na piersi.


Offline Dr. Zoidberg

Wiedźmin!
« Odpowiedź #39 dnia: Czerwiec 06, 2006, 12:09:05 am »
No pewnie =P Dla zainteresowanych - wkrotce, ale to juz zalezy od CDP Red Team, pojawi sie wywiad z ekipa od Wiedzmina. Planuje takze mala zapowiedz, a jesli sie powiedzie, to moze cos wiecej... W kazdym razie czekajcie cierpliwie =D
topy wody pod kilem, ahoj!!!

Offline Triki

Wiedźmin!
« Odpowiedź #40 dnia: Czerwiec 06, 2006, 02:54:40 pm »
Brawo, a jednak Polak potrafi.
Czekam na premiere z nadzieją że żeby zagrać nie będzie potrzebna stacja badawcza z trzema procesorami i kartą graficzną w technologii marsjańskiej.
Newsy z gry są ciekawe, a zdobywane nagrody świadczą o grywalności produktu.
Gratuluje panowie. Czekam na finalny produkt
Pozdrawiam
Najpiękniejszym, co możemy odkryć, jest tajemniczość."
Albert Einstein

***

  • Gość
Wiedźmin!
« Odpowiedź #41 dnia: Czerwiec 19, 2006, 04:27:19 pm »
Wiedźmin-Gameplay

Na mnie wywarł bardzo pozytywne wrażenie. A co wy o tym sądzicie? :)

Nie wklejam linka bezpośredniego do filmu, bo jest kilka formatów, wybierzcie sami (Pliki -> Filmy)

Offline Cash

Wiedźmin!
« Odpowiedź #42 dnia: Czerwiec 19, 2006, 08:49:44 pm »
Ja to bym sobie życztł tylko tyle, aby skopał tyłek Gothicowi... No normalnie byłoby super :D

***

  • Gość
Wiedźmin!
« Odpowiedź #43 dnia: Czerwiec 19, 2006, 11:31:15 pm »
Zaintrygowała mnie ta wypowiedź, dlatego jestem zmuszony do napisanie tego jakże krótkiego posta: dlaczego akurat Gothicowi? Toż to nawet nie ta sama klasa, według mnie wiedźmin jest raczej bardziej podobny do KotOR'a, o NWN nie wspominając...

Offline fin

Wiedźmin!
« Odpowiedź #44 dnia: Czerwiec 20, 2006, 07:28:47 am »
A kiedy to ma tak wogóle wyjść?