W najnowszym CDA (137) wrażenia z testów. Muszę powiedzieć, że gra nadal zapowiada się ciekawie
Tekst dość obszerny, więc pozwolę sobie przywołać tylko kilka rzeczy. Jeżeli system Light/Dark Side (
) będzie taki, jak piszą, to będzie dość ciekawie. Dlaczego? Bo tak naprawdę go nie będzie
Ośki, czy też siatki (jak w NWN) podobno brak- wybieramy "mniejsze zło". Nasze wybory mają mieć trochę większe znaczenie, bo będą skutkowały różnymi wydarzeniami w grze np. darowałeś bandycie życie- wraca żeby się zemścić itp.
Zamiast +1 do Light Side bardziej wymierna kara.
Do tego dochodzi kwestia zakończenia, a właściwie 3-4 zakończeń. Raczej nie będzie takich nagłych zwrotów, jak w KotORze. Przypomniał mi się system z Double Agent- w grze były 3 ważne wybory (+ oś), od których zależało zakończenie, czyżby w Wiedźminie miało być coś podobnego?
Ponadto w związku z ilością zakończeń gra ma być zupełnie nieliniowa, no ale należy pamiętać, że premiera dopiero we wrześniu. Zapowiedzi zawsze są znakomite.