trawa

Autor Wątek: Kwestia moralna...  (Przeczytany 15793 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Gashu

Kwestia moralna...
« Odpowiedź #45 dnia: Luty 03, 2005, 02:30:20 pm »
Cytat: "Aver"
No powiedz o co ci chodzi ,wytłumacz jaki jest głębszy sens bo ja nie jestem PRAWNIKIEM więc nie kumam o co ci chodzi. Więc dopóki nie powiesz o co ci chodzi (Głębszego sesnu sprawy) to ta dyskusja nie ma sensu.


Również czekam z niecierpliwością  ;)
Powoli zaczynam mieć wrażenie, że F. napisał to co napisał, a teraz stara się w tego wykręcić mówiąc o "głębszym sensie", "otwartości" i tym podobnych oraz sprowadzając współrozmówców do roli "nastoletnich krzyżowców"  :roll:
  :lol:
Być może ja - podstarzały krzyżowiec -  jednak się mylę i F. zechce się z nami podzielić swymi przemyśleniami.
They say when you talk to God it's prayer.
But when God talks to you, it's schizophrenia."
--------------
http://twitter.com/gashuPL

Offline Formaldehyd

Kwestia moralna...
« Odpowiedź #46 dnia: Luty 03, 2005, 03:47:19 pm »
Cytat: "Gash"
Cytat: "Aver"
No powiedz o co ci chodzi ,wytłumacz jaki jest głębszy sens bo ja nie jestem PRAWNIKIEM więc nie kumam o co ci chodzi. Więc dopóki nie powiesz o co ci chodzi (Głębszego sesnu sprawy) to ta dyskusja nie ma sensu.


Również czekam z niecierpliwością  ;)
Powoli zaczynam mieć wrażenie, że F. napisał to co napisał, a teraz stara się w tego wykręcić mówiąc o "głębszym sensie", "otwartości" i tym podobnych oraz sprowadzając współrozmówców do roli "nastoletnich krzyżowców"  :roll:
  :lol:
Być może ja - podstarzały krzyżowiec -  jednak się mylę i F. zechce się z nami podzielić swymi przemyśleniami.


Raczej nie. Skoro co niektorzy mieli problemy ze zrozumieniem prostego sformulowania i musialem powtarzac po 3 razy to ilez razy musialbym naswietlac prawno - moralne zawilosci? Nawet ja nie jestem tak cierpliwy. I z niczego nie nie wycofuje. A tym bardziej z pietnowania gupoty producentow gier narzucajacych ceny z kosmosu...