trawa

Autor Wątek: Rozpiska, a raczej "banda"  (Przeczytany 9826 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Dracon2

Rozpiska, a raczej "banda"
« dnia: Styczeń 20, 2003, 09:16:27 am »
Napisałem rozpiskę do skavenów (klan eshin) i midenheimers, i nie wiem jak te rozpiski by się sprawdziły, oceńcie je, a oto  one:

Assasin Adept 175
Lekki pancerz, darmowy sztylet, weeping blades, hełm i warplock pistol

Black Skaven 95
Lekki pancerz + bojowe pazury + darmowy sztylet

2x Night Runner za 44
darmowy sztylet i proca

5x Verminkin za 185
darmowe sztylety, proca, miecz + tarcza

Razem 499

i rozpiska ludzi (middenheimers):

Mercenary Captain 140
darmowy sztylet, łuk, dwa topory, ciężka zbroja i hełm

2xChampion 150
darmowy sztylet, dwa topory (ewenteualnie jeden i buckler), lekki pancerz, hełm

3x Warriors 135
darmowe sztylety, łuki, topór + buckler

2x Marksmen 70
darmowe sztylety i łuki

Razem 495

A i ma jeszcze pytanie bohaterzy mają tam kilkanaście pkt. doświadczenia i czy za te punkty to się losuje co ma z tych punktów, czy samemu wybiera czy nic nie dostaje?

Offline SzAjBuS

Rozpiska, a raczej "banda"
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 20, 2003, 09:24:13 am »
Szczerze powiem ze jesli chodzi o battla to slyszalem o rozpiskach , ale do mordki nie : )
Moim zdaniem na poczatku nie wiele mozna powiedziec, dopiero z czasem i nabywanym doswiadczniem mozna powiedziec co na co jest dobre
W czym leżą największe twe niebezpieczeństwa ? - W litości. "
Friedrich Nietzsche

Offline nahar

Rozpiska, a raczej "banda"
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 20, 2003, 10:35:54 am »
Zbedne sa zbroje, bo duzo kosztuja a daja znikama ochrone (6+, jesli S nie przekracza 3), lepiej zamiast tego kupic dodatkowego herosa (black skavena), tarcze tez sobie daruj (lepiej miec 2 A - drugi darmowym sztyletem) a i dla WSZYSTKICH kup proce, sa tanie i bardzo grozne.
Warto tez miec jak najwiecej bohaterow na poczatku bo to oni sa zrodlem kasy po bitwie.
pozdrawiam
 No i ze startowych punktow to nic nie masz (chodzi o to ze np Adept ma 20 pkt, ale tez ma lepsze staty niz zwykly verminkin i to maja odzwierciedlac te punkty).
paweł

Offline drachenfeles

Rozpiska, a raczej "banda"
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 20, 2003, 10:53:40 am »
To ja o middenheim, bo grałem nimi dłuugo...

Zero pancerzy, nie bierz chapionów tylko kapłanów urlyka + obowiązkowo po wilku dla każdego. Do tego oczywiście 2 yougbloodów.

zależy od tego jaki charakter grupy wybierzesz to albo na maxa strzelców z długimi łukami, albo szermierzy.

Aha i koniecznie daj kapitanowi umiejętność berseker.

Co do broni to sugeruję dać miecze + topory lub młoty

Offline Mart

Rozpiska, a raczej "banda"
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 20, 2003, 06:21:09 pm »
Middenheimerom wymień topory na młoty
1 są bardziej klimatyczne
2 twoi bohaterowie(chempioni i kapitan) mają siłe 4 więc i tak redukują save
3 lubie bandy biegające z młotami (sigmaride warhamer- ulubiona broń sigmaritek, "Młot na czarownice"-ulubiona lektura łowców czarownic...)

Offline Dracon2

Rozpiska, a raczej "banda"
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 20, 2003, 08:54:27 pm »
własnie o młoty mi chodziło,a nie o topory (dla klimatu tylko je daje :D , a czym się różnią zasady topora od młota?)
ma ktoś zasady do wolf priest of ulrick?
A z tymi pancerzami to racja 20GC za gównianą zbroje, chyba dam więcej ludzi za koszt tych zbroji (za 20GC moge mieć 1 verminkina ze sztyletem :D )
PS. dawać kapitanowi middenheimers ciężką zbroje?

Offline skolo

Rozpiska, a raczej "banda"
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 20, 2003, 09:52:32 pm »
Cytat: "Dracon2"
Odwiedź moją stronę http://dracon2.w.interia.pl
Na stronie pierwsze przetłumaczone na polski zasady Warhammer Skirmisha!


Niestety musze Cie zmartwic. Zasady te przetlumaczylem zdziebko wczesniej niz 21.12.2002, wiec Twoj serwis nie jest "pierwszym, ktory przetlumaczyl zasady skirmish". Sa na Gildii od marca 2002

Offline Dracon2

Rozpiska, a raczej "banda"
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 21, 2003, 09:51:08 am »
tak są na Gildi? Nie wiedziałem, a gdzie są? A po zatym u mnie są w PDF-ie

Offline Dracon2

Rozpiska, a raczej "banda"
« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 21, 2003, 10:20:41 am »
czy jest figurka wolf priesta? i za ile jest wilk?

Offline drachenfeles

Rozpiska, a raczej "banda"
« Odpowiedź #9 dnia: Styczeń 21, 2003, 06:24:46 pm »
GW niestety nie zrobił modeli Kapłanów urlyka :-(
Jako wilki urlykańskie idealnie nadają się "Giant wolfy"
W roosterku wilk kosztuje 25gc, a kapłan 60.

Offline nahar

Rozpiska, a raczej "banda"
« Odpowiedź #10 dnia: Styczeń 21, 2003, 06:33:23 pm »
a ja chcialbym wiedziec skad sa dodatkowe zasady to middenheimu!?
bo w podstawce sa calkiem niegrozni.
paweł

Offline drachenfeles

Rozpiska, a raczej "banda"
« Odpowiedź #11 dnia: Styczeń 21, 2003, 09:47:29 pm »
W TC8 pozatym moim zdaniem to są najlepsi nawet w podstawce, z najemików oczywiście.

Offline Dracon2

Rozpiska, a raczej "banda"
« Odpowiedź #12 dnia: Styczeń 21, 2003, 10:20:19 pm »
a mógłby ktoś zeskanować tę stronę z TownCryer nr.8 z tymi dodatkowymi zasadami do middenheimers?
"Giant wolfy" to figurki wilków do vampikóf (tych z mordki)?

Offline drachenfeles

Rozpiska, a raczej "banda"
« Odpowiedź #13 dnia: Styczeń 22, 2003, 12:36:29 am »
taak było by fajnie, gdyby ktokolwiek miał dostęp do TC.
Zasady są takie, że możesz mieć do dwóch kapłanów urlyka w grupie, lecz zastępują oni championów. Każdy kapłan może mieć jednego wilka urlykańskiego.

Giant wolf to jednostka z WFB zwykle dosiadają ich gobliny (w mordce też mogą), lecz jak wspominałem pasują idealnie, gdyż wilki urlykańskie to wyrośnięte bestie o białym futrze i kłach jak noże.

Gdy prowadziłem middenheim (i chyba do tego powrócę) to taki wilczek potrafił wszamać ograsa na śniadanko i zakąsić kilkoma przerażonymi wojownikami... pyszna była zabawa :-D

Offline Mart

Rozpiska, a raczej "banda"
« Odpowiedź #14 dnia: Styczeń 22, 2003, 06:21:51 am »
Tu znajdziesz zasady kapłanów urlyka po polsku (a nawet Mordheim.PL  podręcznik) http://republika.pl/groan/

 

anything