trawa

Autor Wątek: Zasady  (Przeczytany 137645 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Musley

  • Steward
  • ******
  • Wiadomości: 6 346
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • (づ。◕‿‿◕。)づ
    • Soundcloud
Zasady
« Odpowiedź #15 dnia: Kwiecień 14, 2005, 08:58:12 am »
Cytat: "nahar"
Rozbijasz sie jak masz straty 25% (równo). Czyli przy 12 to jak tracisz 3, przy 13 jak 4. HS, liczą się do rozbicia. No i pamiętaj że rozbicie rzucamy co rundę po stracie 4 modelu (przy 13).

25% z 13 to 3,25. Czyli zawsze zaokrąglamy w górę?

Offline Rondel

Zasady
« Odpowiedź #16 dnia: Kwiecień 14, 2005, 09:40:50 am »
Nie zaokraglamy w gore tylko patrzymy tak na chlopski rozum :-)
Przy 12, tracimy 3, rout bo tyle nam wychodzi 25% z 12. Przy 13 tracimy 3 i wciaz nie rzuciamy poniewaz musimy stracic 3 i jeszcze kawalek a ten kawalek wciaz siedzi na stole, granica zostanie przekroczona dopiero przy stracie nastepnego modelu.
Aczkolwiek dawniej gralem tak, ze sie zaokraglalo w dol i tez nie bylo zle :-)

Offline MiSiO

Zasady
« Odpowiedź #17 dnia: Kwiecień 14, 2005, 09:49:33 am »
ilosc czlonkow w bandzie: 1-4 TO TEST ROZBICIA po stracie: 1

ilosc czlonkow w bandzie: 5-8 TO TEST ROZBICIA po stracie: 2

ilosc czlonkow w bandzie: 9-12 TO TEST ROZBICIA po stracie: 3

ilosc czlonkow w bandzie: 13-16 TO TEST ROZBICIA po stracie: 4

ilosc czlonkow w bandzie: 17-20 TO TEST ROZBICIA po stracie: 5

ilosc czlonkow w bandzie: 21+ TO TEST ROZBICIA po stracie: 6


Cytuj
Optymalna liczna członków w bandzie to wielokrotność 4 +1 czyli 5, 9, 13, 17, 21... Kiedy ginie 25% naszej bandy, co turę sprawdzamy czy nasza banda się nie złamie i nie ucieknie. Przy liczbie członków wymienionych powyżej musimy stracić odpowiednio 2, 3, 4, 5 i 6 wojowników! Liczba członków zależy również od bandy. 9 krasnali to już duża siła gdy 13 skavenów to liczba minimalna jaką powinno się rozważać...


cytat z strony TH...

Offline Aver

Zasady
« Odpowiedź #18 dnia: Kwiecień 23, 2005, 01:16:35 am »
Mam pytanie ,jak big game hunter wystawia te swoje pułapki?

Pozdrawiam Aver
 good general does not lead an army to destruction just because he knows it will follow.

The Tactica Imperium

Offline Mistrz wałków :)

Zasady
« Odpowiedź #19 dnia: Kwiecień 23, 2005, 06:45:45 pm »
Tez się na tym zastanawiałem i trudno jasno odpowiedzieć ( naszczęście jest to nieoficjalna postać:))

A proponował bym jako rozwiazanie - ze może on wystawic te pułapki przed gra w twojej strefie rozstawiania!
Kamil. (miszczu)

Offline MiSiO

Zasady
« Odpowiedź #20 dnia: Kwiecień 25, 2005, 06:48:48 am »
skoro zasady nie mowia gdzie to mozna je postawić gdzie sie chce...

Offline Mistrz wałków :)

Zasady
« Odpowiedź #21 dnia: Kwiecień 25, 2005, 07:33:41 am »
Cytuj
skoro zasady nie mowia gdzie to mozna je postawić gdzie sie chce...


Kolejny chory pomysł!!
Ja proponuje zrezygnować z tego najemnika ( aż do wyjaśnienia sprawy przez GW). Poniewaz idąc mysla Misia wystawiamy pułapki pod nogami wrogów ( w ich strefie rozstawiania) i wykonują one za nas brudna robotę! A my jedynie wpisujemy sobie w tabeli wyniku MASAKRA!:)
Totalna Bzdura!!!
Kamil. (miszczu)

Offline Nazroth

Zasady
« Odpowiedź #22 dnia: Kwiecień 27, 2005, 07:12:13 pm »
Koledzy - odbiję troche od tematu, ale niezbyt daleko - sprawa dotyczy Averlandzkich pułapek... Zweryfikowałem dziś trochę punkt widzenia Kolegi Misia. NA wskutek złęgo zrozumeinai wyrazu był obn przekonany, iż pułapkę uaktywnia jakikolwiek model (poza oczywiście tym kto ją rozstawił), który wkroczy w obręb 2" od niej,.,.,. "modele mogą poruszać się wenątrz, ale nie mogą wejść w dwa cale" co jest BŁĘDEM... w zasadach napisane jest : "WITHIN" co oznacza "W obrębie" w dosłownym tłumaczeniu ze słownika... toteżchciałem na oczach całego forum po prostu wam uświadomić jak działa pułapka... w momencie gdy jakikolwiek model wejdzie, przejdzie obok, lub zacznie wychodzić z zasięgu pułapki musi stestować czy jej nie uruchomił... dlaczego to ważne?... to proste.. dziś Miś ustawił tą pułapkę obok walki wręcz, gdzie jego kapitam mężnie zażynał mi psy (swoją droga Miś wygrał do zera..zabijając mi 5 modeli...dałem dupy:P)... chodzi o to, ze gdyby kapitan zarżął owe psy i chciał odejść (a pułapka nadal tam stała) to ponieważ był tuż obok niej musiałby stestować... dlatego jest to istotne...

TYLWE... potraktujcie to jako rules review... gdyż sprawa jest bezdyskusyjna : "within - w obrębie" nie ma jak tego inaczej rozumiec... czarno - na białym...

popzdrawiam...
'Jedynym sposobem by zmądrzeć jest grać z mądrzejszym przeciwnikiem'

Offline drachenfeles

Zasady
« Odpowiedź #23 dnia: Kwiecień 28, 2005, 07:47:32 am »
eee... a co w tym odkrywczego, ktoś uważał inaczej?

Offline Mistrz wałków :)

Zasady
« Odpowiedź #24 dnia: Kwiecień 28, 2005, 07:51:04 am »
Cytuj
eee... a co w tym odkrywczego, ktoś uważał inaczej?


No właśnie..
Kamil. (miszczu)

Offline Nazroth

Zasady
« Odpowiedź #25 dnia: Kwiecień 28, 2005, 08:49:41 am »
Kamil - ale ty spamujesz:P... hahahahahah ale nie o tym,.,. Drachu - Misio był przekonany, że półapka działą zupełnei inaczej... bo jest zasadnicza różnica pomiędzy "gdy wejdzie w zasięg pułapki" a gdy "poruszy się w zasięgu pułapki"... OGROMNA różnica... nie wiem jak graliście na turnieju Kamila;] ale to mnie wali - chciałem tylko publicznie powiedzieć co i jak.
'Jedynym sposobem by zmądrzeć jest grać z mądrzejszym przeciwnikiem'

Offline MiSiO

Zasady
« Odpowiedź #26 dnia: Kwiecień 29, 2005, 09:11:52 am »
Cytuj
Kolejny chory pomysł!!
Ja proponuje zrezygnować z tego najemnika ( aż do wyjaśnienia sprawy przez GW). Poniewaz idąc mysla Misia wystawiamy pułapki pod nogami wrogów ( w ich strefie rozstawiania) i wykonują one za nas brudna robotę! A my jedynie wpisujemy sobie w tabeli wyniku MASAKRA!
Totalna Bzdura!!!


Co znaczy "kolejny chory pomysl"?

Jak nie napisali gdzie, to mozna gdzie sie chce. Na ziemi, nie blizej niż 6" od siebie... pytanie bylo o to jak to dziala a nie jak chcemy, żeby działało... zreszta nie bardzo jest nawet z czego "rezygnować" bo to srednio oficjalny najemnik...

Offline Mistrz wałków :)

Zasady
« Odpowiedź #27 dnia: Maj 02, 2005, 11:14:12 am »
W podreczniku nic na ten temat nie pisze dlatego zwracam sie do was!
Ja juz mam na ten temat własne zdanie ale z chęciom zapoznam się z waszym :)

Moje pytanie (a dokładnie wątpliwosć)) brzmi:

Czy w walce wręcz można zmieniac bronie! Np. zaczynam walke z tarcza mieczem, a w nastepnej turze dobywam zamiast tarczy dodatkowo topór!
Kamil. (miszczu)

Offline Nazroth

Zasady
« Odpowiedź #28 dnia: Maj 02, 2005, 11:31:17 am »
Gdy graliśmy jeszcze w fantasy shopie trzeba było zadeklarować, jakich broni sie używa - na początku walki. Nie mżna było zmieniac broni w trakcie ... jednakże doszły krytyki alternatywne, gdzie istbnieje możliwość "wybicia" przeciwnikowi bronui z ręki. Moim zdaniem jest to jedyna możliwość, by ow przeciwnik po utracie jednej z trzech broni (np: miecz, topór, sztylet) mógł wyciągnąć kolejna ...

Przykład: Model ma miecz, topór i sztylet - walczy dwoma pierwszymi...
W którejś turze walki traci topór na wskutek zadanego mu przez oponenta trafienia krytycznego. Zamiast toporu włąda wtedy sztyletem...

Nie ma chyba innej możliwości,...
'Jedynym sposobem by zmądrzeć jest grać z mądrzejszym przeciwnikiem'

Offline Mistrz wałków :)

Zasady
« Odpowiedź #29 dnia: Maj 02, 2005, 11:58:25 am »
Podobnie myslę.. Lecz z drugiej strony nigdzie nie ma napisane o obowiązku jednej deklaracji! zatem idac zgodznie z rozumowaniem (jakie stosuje równierz Misiu) nie jest zabronione czyli można co rundedeklarowac jakiej sie broni uzywa. A zasada deklaruję "raz i basta!" jest pewnym przezwyczajeniem z battla! I jesli ktos ma czas wytzucić pisolet i dobyc druga broń to co za problem odżucic dwuraka i dobyć dwoje mieczy! (choc nie wyobrazam sobie tej sytuacji w druga stronnę:))
Kamil. (miszczu)

 

anything