trawa

Autor Wątek: Zasady  (Przeczytany 189547 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline drachenfeles

Zasady
« Odpowiedź #30 dnia: Maj 02, 2005, 12:07:53 pm »
Kidyś, kiedyś ta kwestia była dość dokładnie omawiana na forum.
Nie mam teraz czasu opisywać dokładnie, ale odpowiedź jest gdzieś w temacie 'zasadniczo zasady'

Offline Nazroth

Zasady
« Odpowiedź #31 dnia: Maj 02, 2005, 12:09:23 pm »
Najlepszym wyjściem jest zasdanie pytania kolesiom od mordheim... mi zawsze odpisują na wszystkie posty i przez to nei mam problemów... napisz do nich... na www.mordheim.com ma się rozumieć...
'Jedynym sposobem by zmądrzeć jest grać z mądrzejszym przeciwnikiem'

Offline MiSiO

Zasady
« Odpowiedź #32 dnia: Maj 02, 2005, 06:14:32 pm »
nic wam nie napisza... oni nie znaja zasad wogole. Tylko te co sa jasne... ostatnio mi naipsali "ja nie pisalem tych zasad wiec nie wiem" lol

jak dla mnie 1 zestaw broni w 1 walce... pistolety to wyjatek bo maja w opisie.


... potem beda takie syfy, ze lezy koles to nagle sie spod plaszcza 2raka wyciaga i zanim kolo wstanie zabijamy go dwurakiem... ale jak chcecie... ja juz mam model z 2rakiem... moj ukochany dowodca! Naz wie o kogo chodzi!

ale skoro uwazacie ze mozna jak sie chce to jak to jest ... miecz, sztylet i puklerz... najpierw sobie paruje a ptem wale 2 ataki :D (dobra wiem, ze chodzi o zamiane miedzy turami)  albo... najpierw kminie czym atakuje wrog a potem wybieram sobie odpowiednia bron do obrony? bo w sumie atakujacy koles leci na nas z konkretna bronia na wierzchu...

Offline RafiK

Zasady
« Odpowiedź #33 dnia: Maj 04, 2005, 12:44:35 pm »
Zaraz... kombo miecz/topór/sztylet u jednego stworka? Nie za dużo? Chyba nie ma w takiej sytuacji problemu, bo nie wolno po prostu mieć ze sobą tyle złomu. W innym wypadku - np. mamy dwuraka i zwykłego miecza i krytyk spowoduje, że dwuraka nam wywaliło, to - w myśl zasad - walczymy dalej tym co nam zostało.
 
Podobnie w sprawie przykładu Miska: puklerz, miecz i sztylet. Walczymy np. mieczem i puklerzem no i mieczyk poooleciaaał... wtedy zostaje puklerz i sztylet. Puklerz polecieć nie może bo krytyk wybija tylko weapon a puklerz to armour.

A zmienianie sobie w czasie walki i kombinowanie jak to opisał Misiek. W myśl logiki, którą tu w większości promujemy to chyba głupie? No nie?
Jakaż to byłaby niekonsekwencja Kamil, gdybyś z jednej strony opracowywał z Nazem fajne zasady, celem wprowadzenia większego rozsądku do gry a z drugiej wciskał takie machinacje :) jak wymiana oręża w środku walki.

Pozdrawiam

Offline Musley

  • Steward
  • ******
  • Wiadomości: 6 346
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • (づ。◕‿‿◕。)づ
    • Soundcloud
Zasady
« Odpowiedź #34 dnia: Maj 04, 2005, 01:12:36 pm »
Cytat: "RafiK"
Zaraz... kombo miecz/topór/sztylet u jednego stworka? Nie za dużo? Chyba nie ma w takiej sytuacji problemu, bo nie wolno po prostu mieć ze sobą tyle złomu.

Hmm, coś mi się kojarzy (chyba w QaA jakichś przeczytałem), że sztylet ma się tak czy tak (ten początkowy). Tłumaczono to w ten sposób, że wojownik nie sprzeda swojego sztyletu bo to jego ostatnia deska ratunku itd. Nie przeszkadza mu to w posiadaniu dwóch innych broni (miecz+topór np.). Chociaż... Ehh, nie pamiętam gdzie to przeczytałem :D.

Offline MiSiO

Zasady
« Odpowiedź #35 dnia: Maj 04, 2005, 01:47:21 pm »
mozna miec 2 bronie do walki wrecz i 2 strzeleckie (pistolety - para - jako jedna bron). Co do walki wrecz to sztylet sie nie wlicza do maxa... wiec topor, miecz sztylet jest mozliwy...

źródło: podręcznik... dział tworzenia band.

Offline skolo

Zasady
« Odpowiedź #36 dnia: Maj 05, 2005, 09:46:53 am »
jak wyzej, sztylet nie jest liczony do "broni", to jakby integralna czesc wojownika, ale nie wiem czy to jest dobry pomysl. zastanowcie sie nad realnoscia posiadania 2 strzeleckich, 2 zwyklych i jeszcze sztyletu i co jeszcze, lina, hubka i krzesiwo i worek z prezentami...

Offline Musley

  • Steward
  • ******
  • Wiadomości: 6 346
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • (づ。◕‿‿◕。)づ
    • Soundcloud
Zasady
« Odpowiedź #37 dnia: Maj 05, 2005, 10:03:33 am »
E tam. Sztylet wsadzi do cholewy buta i w niczym mu nie przeszkadza. To tak jak brać nóż na wycieczkę  :) .

Offline MiSiO

Zasady
« Odpowiedź #38 dnia: Maj 05, 2005, 10:35:24 am »
SKOLO... ZASADY JAKIES MUSZA BYC... TO TRZEBA W SPOSOB KOMPROMISOWY UJĄC ZASADAMI... I TAK ZOSTALO ZROBIONE... ZRESZTA BRANIE 2BRONI STRZELECKICH, NOZA, MIECZA NIE JEST PROBLEMEM,,, BEZ MYSLIWYCH ... NOZ DO PATROSZENIA, STUCER/DRYLING ITP... SPOKO... DO TEGO AMUNICJA I INNE :d

Offline skolo

Zasady
« Odpowiedź #39 dnia: Maj 05, 2005, 02:03:43 pm »
ja tu tylko sprzatam, wy tam sobie grajcie jak chcecie  :lol:

Offline Nazroth

Zasady
« Odpowiedź #40 dnia: Maj 05, 2005, 05:37:25 pm »
Mam pytanie, które starałem się też zadać fanaticowi, ale niestety "request denied";/... Czy Averlandzki Bergjaeger dostaje xp za to, ze kogoś zabiłą jego pułapka?... Grałęm dzis dwie bitwy z Misiem i bydlaki nachapały wiadro xp... mało mnie to cieszy,...poniewaz uważam to za głupie - równie dobrze kolesie z Ostlandu powinni dostawać xp za to co zabiją ich "psy z umiejętności" bo to tez "skill"... Jeszcze zrozumiem, że jak ktoś strzeli np. do gościa stojącego blisko krawędzi, rani a potem tamten spadnie i się zabije, to XP dostaje strzelec... to ma sens (a o tym tez dzis gadaliśmy... towarzysko) ale pułapka?... swoje pytanie zadam fanaticowi, ale jak request przestanie być denied;/... a puki co pytam was... tylko prosze bez dywagacji i pieprzenia kitów - chcę aby udzielił mi odpowiedzi ktoś, kto po prostu to wie, lub jest tego peien:),... Pozdrawiam...

Mam tez odpowiedź na pytanie, czy można zmieniac bronie w czasie walki (może ktoś już to tutaj pisał) otuż "NIE" a pytanie jak i odpwoeidź znajdziecie w ERRACIE...
'Jedynym sposobem by zmądrzeć jest grać z mądrzejszym przeciwnikiem'

Offline Mistrz wałków :)

Zasady
« Odpowiedź #41 dnia: Maj 05, 2005, 11:30:43 pm »
Jak dla mnie powinnienen dostawać exp. Nie mam 100% argumentu "za" (tak jak go niema "przeciw").. ale moim zdaniem to jest pewien rodzaj jego ataku! W końcu poświęca cała turę na przygotowanie tego nietypowego ataku, zamiast np. strzelić!
Kamil. (miszczu)

Offline Demence

Zasady
« Odpowiedź #42 dnia: Maj 06, 2005, 08:13:12 am »
podzielam zdanie Kamila, moim zdaniem powienien dostawać expa bo to dzięki swoim umiejętnościom uśmierca wrogów, pułapka  jest jego bronią (coś jak mina przeciwpiechotna;) ).
)

Offline skolo

Zasady
« Odpowiedź #43 dnia: Maj 06, 2005, 09:56:44 am »
a ja sie jak zwykle zgadzam z Demence :P
Claymore

Offline Nazroth

Zasady
« Odpowiedź #44 dnia: Maj 06, 2005, 11:02:27 am »
Cóż moim zdaniem t głupie, ponieważ jak już isałem: na tej samej zasadzie członkowie OSTLANDCZYKÓW mogliby dostawać xp, za to co zabiją ich psy z umiejętności "frienship"... Taki bergjaeger ani nie naraża się na niebezpieczeństwo... ani  nie musi nawet widzieć śmierci ofiary - co do za doświadczenie?...ale oczywiście:) rad jestem, zę mi udzieliliście odpowiedzi. W końcu mi się udało wycyckac system i posłałem pytanie zamiast przez "contact us" to bezpośrednio do jake'a Thortona, który odpowiedział mi na moje poprzednie pytanie wysłane do S.games,,, na szczęście zostawiłem sobei jego mail wtedy:)...

Zobacztymy c odpowie, i czy wogóle odpowie:) Pozdrawiam all.
'Jedynym sposobem by zmądrzeć jest grać z mądrzejszym przeciwnikiem'