trawa

Autor Wątek: Zasady  (Przeczytany 188604 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Demence

Zasady
« Odpowiedź #45 dnia: Maj 06, 2005, 12:02:29 pm »
Skolo :D

Naz to jak już Ci dadzą odpowiedź przedstaw ją jak najszybciej na forum :) cobyśmy my też byli oświeceni ;)
)

Offline Mistrz wałków :)

Zasady
« Odpowiedź #46 dnia: Maj 06, 2005, 01:12:23 pm »
Cóż moim zdaniem t głupie, ponieważ jak już isałem: na tej samej zasadzie członkowie OSTLANDCZYKÓW mogliby dostawać xp, za to co zabiją ich psy z umiejętności "frienship"...

Jak dla mnie jest to zaden argument! Ponieważ dzięki zdolności ostlandczyka nie zyskujesz dwuch psów(które walcza dla tego bohatera) ale możesz powiekszyc liczebność bandy.. Co nieprzeszkadza w fakcie że psy możesz posiadac wcześniej i to w nieograniczonej liczbie (byle nie przekroczyć limitu bandy) Np. Dowódca i 14psów. Wystarczy miec jedynie kapuchę :))

Dodatkowo jest pwena subtelna różnica między zasadą specjalna (berargier) a Skilem (Ostlandzczyk).

A dzielo swojego zniszczenia może taki łowczy ujzeć po walce.. kiedy to bedzie sie przygladac odrąbanej nodze jakiegoś śmiałka!


Natomiast ja poważnie zastanawiam sie nad innym pytaniem!
Czy berargier dostaje exp jeśli pułapka pokiereszuje własnych członków bandy?.. I (to nieco znów wydumane- ale ja zawsze wynajde takie kontrowersyjne sytuacje) co sie dzieje kiedy dwa modele wpadna w zasieg pyłapki w skutek keebab (krytyk na drzewcowe). Ja tłumacze sobie to tymze obrywa pierwszy model który sie znajdzie w zasięgu pułapki obrywa.. Ale chciałem poznać jeszcze wasząopinię! (bo może należy to rozlosować?)
Kamil. (miszczu)

Offline MiSiO

Zasady
« Odpowiedź #47 dnia: Maj 06, 2005, 04:50:51 pm »
Cytuj
Grałęm dzis dwie bitwy z Misiem i bydlaki nachapały wiadro xp... mało mnie to cieszy,...


lacznie... 1 expa :D


Co do psów to zupelnie co innego... pies to czlonek bandy, ktorego wlascicielem jest np. dowodca... idac tym tropem dowodca moglby zbierac expa za to co wilk zabije :D

Ale pulapki... to taki atak z opoznieniem... nie kazda pulapka nawet dziala, wiec te co zabijaja sa powodem wzrostu doswiadczenia... identycznie traktuje sytuacje kiedy postrzelony przez nas wrog spada z budynku i sie zabija... tez dotaje expa bo wojak PRZYCZYNIL sie do smierci wroga.

Offline Musley

  • Steward
  • ******
  • Wiadomości: 6 346
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • (づ。◕‿‿◕。)づ
    • Soundcloud
Zasady
« Odpowiedź #48 dnia: Maj 06, 2005, 10:29:30 pm »
IMHO powinni dostawać. Trafienie na 3+, siła 4 - całkiem nieźle. Ale nie każdą pułapkę się uruchomi, nie każda zabije... Poza tym, jak powiedział Kamil - Traper poświęca na jej umieszczenie całą turę - gdyby jej nie zastawił, nic nikomu by się nie stało. Z psami to inna sprawa - zabija bezpośrednio pies (nie bohater ze skillem), a zwierzęta nie dostają expa, więc sprawa jasna.

Offline Mistrz wałków :)

Zasady
« Odpowiedź #49 dnia: Maj 07, 2005, 05:10:10 pm »
Oj te pulapki to prawdziwa kopalnia problemów :D

Moje kolejne problematyczne pytanie brzmi (do dyskusji):

Czy pulapki działaja w górę i w dół.. Tzn. Czy moga zaatakować (uruchomić się ) kiedy jakis model będzie sobie dreptał pietro wyżej lub niżej w stosunku do nich??

Jak dla mnie powinny działać tylko w poziomie (albo tylko do 1' różnicy)
Kamil. (miszczu)

Offline Herudaio

Zasady
« Odpowiedź #50 dnia: Maj 07, 2005, 09:12:07 pm »
Według mnie tylko w poziomie :/ widzieliście gdzieś pułapke rozkładaną w 15 s w dowolnym miejscu która może zabić przez dwa piętra?
I ask only for an enemy worth fighting and a cause worth fighting for". - Spartan Prayer
Liczy się gracz, rozpiska to rzecz wtórna.

Offline Nazroth

Zasady
« Odpowiedź #51 dnia: Maj 07, 2005, 09:18:13 pm »
A z kiolei ja uważam, ze powinny działaś w każdej płaszczyźnie, ponieważ wyraźnie jest napisane "within 2' ' "... co oznacza, ze w obrębie 2 cali od pułapki... to nie są zwykłe zatrzaski na zwierzęta tylko różne wymyślne pułapki, od sideł, i dziur w ziemi po uruchamiane sznurkiem bomby plazmowe... działają moim zdaniem w każdej płąszczyźnie...
Pozdrawiam.
'Jedynym sposobem by zmądrzeć jest grać z mądrzejszym przeciwnikiem'

Offline Musley

  • Steward
  • ******
  • Wiadomości: 6 346
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • (づ。◕‿‿◕。)づ
    • Soundcloud
Zasady
« Odpowiedź #52 dnia: Maj 07, 2005, 09:57:19 pm »
Hehe, bez przegięć  ;) . "Within 2''" - ustawodawca pewnie nie przewidział, że komuś wpadnie do głowy łapanie ludzi w pułapki na wszystkich płaszczyznach.  :D

Offline MiSiO

Zasady
« Odpowiedź #53 dnia: Maj 07, 2005, 10:05:25 pm »
problem jest raczej abstrakcyjny... widzial ktos 2" pietro? :D wiekszosc ma okolo 3"... zreszta pulapka to slowo dosc wieloznaczne... moze to byc kusza odpalana sznurkiem, wnyki itp... ataka kusza moze dzialać "w góre". wiec sa takie pulapki ktore moga tak dzialac... "within".

jedyne co wymaga przemyslenia, to jak dziaja np. przez sciane... :D lol... dla mnie jak cos zaslania droge miedzy pulapka a celem (w obrebie 2") to pulapka nie jest aktywowana.


p.s.

Mordheim to gra gdzie Thomas liczyl na zdrowy rozsadek graczy... lol... bo w sumie nie da sie opisac kazdej sytuacji... :D to nie wfb gdzie gracz nie musi myslec a znac kazdą errate errat :D

Offline Herudaio

Zasady
« Odpowiedź #54 dnia: Maj 07, 2005, 10:55:37 pm »
zgadzam się z MiSieM, co do ścian, natomiast inna sprawa co gdy np. taki Nicodemus sobie przelatuje nad pułapką??
I ask only for an enemy worth fighting and a cause worth fighting for". - Spartan Prayer
Liczy się gracz, rozpiska to rzecz wtórna.

Offline Nazroth

Zasady
« Odpowiedź #55 dnia: Maj 08, 2005, 06:55:01 am »
Herudaio - odpowiedz szczerze, czy kiedykolwiek zamierzasz latać nokodemusem nad pułapką...?
'Jedynym sposobem by zmądrzeć jest grać z mądrzejszym przeciwnikiem'

Offline Mistrz wałków :)

Zasady
« Odpowiedź #56 dnia: Maj 08, 2005, 09:49:43 am »
Cytuj
zgadzam się z MiSieM, co do ścian, natomiast inna sprawa co gdy np. taki Nicodemus sobie przelatuje nad pułapką??


To akurat zaden problem.. Wkońcu nikoś moze przelecieć po parabolidzie czy innym łuczku omijając pułapkę w locie..

Jak dal mnie żeczywiście przez ściany ne powinny działac półapki.. załatwaia to tez problem pięter (sufit rodzaj ściany :)).

Cytuj
problem jest raczej abstrakcyjny... widzial ktos 2" pietro?  wiekszosc ma okolo 3"... zreszta pulapka to slowo dosc wieloznaczne... moze to byc kusza odpalana sznurkiem, wnyki itp... ataka kusza moze dzialać "w góre". wiec sa takie pulapki ktore moga tak dzialac... "within".


To jest mysliwy a nie skrytbójca.. Ogólnie sa to kleszcze lub inna zwierzęca pułapka.. napewno nie wchodzi tytaj w grę zadan kusza ze sznurkiem!
Kamil. (miszczu)

Offline Musley

  • Steward
  • ******
  • Wiadomości: 6 346
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • (づ。◕‿‿◕。)づ
    • Soundcloud
Zasady
« Odpowiedź #57 dnia: Maj 08, 2005, 10:06:48 am »
Cytat: "Herudaio"
zgadzam się z MiSieM, co do ścian, natomiast inna sprawa co gdy np. taki Nicodemus sobie przelatuje nad pułapką??

Moim zdaniem nic. Chyba, że pułapka ma detektor ruchu.  ;)
Przychylam się do zdania Mistrza: to myśliwy, a nie skrytobójca, więc pułapka działa w jednej płaszczyźnie, nie przez ściany itd.

Offline nahar

Zasady
« Odpowiedź #58 dnia: Maj 08, 2005, 05:55:06 pm »
Powiem prosto - dla mnie te pułapki to zwykłe wnyki (czyli takie szczęki z zębami), bo inne myśliwski pułapki odpadają ( wilcze doły - no chyba nie myslimy zeb kolesie beda z lopatmai biegać i bić rekordy w kopaniu).  również pętla stalowa odpada (potrzeba gdzieś ją powiesić - prawda).

Wiec - nie działają w sferze a w płaszczyznie - i na 100% nie przez przeszkody.


Beargjagerrzy to mysliwi nie zabójcy (jakie kusze strzelające w góre???) Założenie pułapki trwa chwilę - rzucam na ziemie szczęki, maskuję i konic, a nie konstruowanie jakiś wymyślnych mechanizmów.

A nikdemusem latac na pułapkami - jak najbardziej - Misiu blokuje linią pułapek dostęp do swoich halfasów - ja miecz na nikosia i lot plus szarza na kudupli (3 A w tym 2 z S6). Plus Fear.
paweł

Offline MiSiO

Zasady
« Odpowiedź #59 dnia: Maj 08, 2005, 06:53:26 pm »
Cytuj
Beargjagerrzy to mysliwi nie zabójcy (jakie kusze strzelające w góre???) Założenie pułapki trwa chwilę - rzucam na ziemie szczęki, maskuję i konic, a nie konstruowanie jakiś wymyślnych mechanizmów.

A nikdemusem latac na pułapkami - jak najbardziej - Misiu blokuje linią pułapek dostęp do swoich halfasów - ja miecz na nikosia i lot plus szarza na kudupli (3 A w tym 2 z S6). Plus Fear.


Mysliwi ale nie tylko na zajace poluja ale na skaveny, orki, gobliny i inne cuda w gorach black fire pass... nie ogladaliscie eAvina samego w domu? lol nie tylko wnyki...

Nie trwa chwile ale cala ture... tyle co innym zajmuje bieg, walke i czarowanie w jednym...

A nikodemus... halfasom nic nie zrobi... :D