Autor Wątek: Czarodziej w WFRP - wymiatacz czy też nie?  (Przeczytany 9302 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Morgul

Czarodziej w WFRP - wymiatacz czy też nie?
« Odpowiedź #30 dnia: Maj 07, 2005, 08:04:15 pm »
Cytat: "Dabi"

W minutę może zrobić wieeeele krzywdy nosicielowi ;)


Tak już odchodząc od kwestii używania magii przez demona.

Robienie krzywdy tylko "nosicielowi" jest na dluzsza mete nieopłacalne.
Można się najpierw rzucić na innego członka drużyny :->

Zreszta, to fajny haczyk na zagadanie do jakiegoś maga, "propozycję" współpracy w zamian za darowanie życia i temu podobne zagrania.

No chyba że się jest krwiopuszczem (bloodthirster)...

Offline Marco

Czrodzieje
« Odpowiedź #31 dnia: Marzec 04, 2006, 10:15:11 pm »
Jak myslice czy Czrodzieje, Magowie itp. to przeszłosc??
Rozwijanie maga w WFRP zajmuje kupe czasu i od....pk. dotego czary i składniki donich. Czy jeszcze warto grac magiem??
igant-155zł
Podstawowy regiment-115zł
Wygrana  na turnieju-bez cenne
Za wszystkie rzeczy zapłacisz MASTERCARD

Offline lord viruz

Czarodziej w WFRP - wymiatacz czy też nie?
« Odpowiedź #32 dnia: Marzec 05, 2006, 09:07:13 am »
oczywiście, że nie
wiele osób chce grać magiem z powodu takiego- mieczem walczyć mogą się nauczyć , starczy pójść do bractwa rycerskiego- natomiast Mały Magik to ciągle nie jest prawdziwa magia...
poprostu w RPG mogą robić coś co w realu jest niemożliwe... 8)
 
a że rozwinięcia dużo kosztują- cóż bieże się do drużyny zabójcę trolli i wardancera- nikt ci nie podskoczy i możesz spokojnie zbierać exp. na 666 poziom magii iluzjonistycznej, czy jaką tam cghcesz... ;)  :lol:  :lol:
oprócz tego, jeśli mag się już rozwinie to jest BARDZO POTĘŻNY :)
myślę, że nim magowie w RPG wyginą to skończy się saga FinalFantasy ;)  ;)  ;)
pzdr.
byś żył w ciekawych czasach!

Offline Cyriel

Re: Czrodzieje
« Odpowiedź #33 dnia: Marzec 05, 2006, 10:14:42 am »
Cytat: "Marco"
Jak myslice czy Czrodzieje, Magowie itp. to przeszłosc??
Rozwijanie maga w WFRP zajmuje kupe czasu i od....pk. dotego czary i składniki donich. Czy jeszcze warto grac magiem??



Moim zdaniem jeśli chcesz grać czarodziejem to nie ma większysz problemów, ta profesja ma wiele przydatnych umiejętności które możesz wykorzystać w drużynie łotrów, wojowników czy rangerów. Choćby czytanie i pisanie itd.

Uczeń czarodzieja posiada również kilka czarów z "zestawu" Magii Prostej, niektóre z nich są bardzo przydatne.

Podsumowując tą chaotyczną i zagmatwaną wypowiedź, czarodziej może okazać się równie wartościową postacią jak wojownik czy złodziej. Oczywiście moja wypowiedź odnosiła się tylko do I ed. wfrp.

p.s: bez przesadnego power gamingu.
..Iusiurandum patri datum usqueadhanodiem ita servavi...
Annibal

Offline pafnucy

Czarodziej w WFRP - wymiatacz czy też nie?
« Odpowiedź #34 dnia: Marzec 05, 2006, 11:44:59 am »
Ave!

Magowie w drugiej edycji WFRP są poprawieni. Skróco ich awans, ale i tak jest jeszcze odpowiednio duży ;) Nic wszak nie stoi na przeszkodzie, by na sesjach zmieniejszyć porcję. Poza tym, spotkałem także MG, który dawał magowi specjalne PD, które mógł potem wydawać tylko na naukę czarów ;)

Poza tym, zlikwidowano także PM, co także poprawiło już sytuacji Ucznia czarodzieja na starcie. No i w Warhammerze dano magom broń nader potężną- rytuały.

Więc chyba zawsze się 'opłaca' grać magami. No i trzeba pamiętać, że mag to nie tylko czary.

Pozdrawiam
uid rides? Mutato nomine de te fabula narratur - Horacy

Offline Lunn

Czarodziej w WFRP - wymiatacz czy też nie?
« Odpowiedź #35 dnia: Marzec 05, 2006, 03:47:29 pm »
Cytuj
Więc chyba zawsze się 'opłaca' grać magami. No i trzeba pamiętać, że mag to nie tylko czary.

właśnie. przecież mag to też mądrala, sporo wie, umie czytać, pisać, zna się na tym i owym... może i się przydaje, ale np. u mnie w drużynie nie ma maga. W końcu magowie nie są aż tak częstym widokiem, nie muszą być w każdej drużynie ;)