trawa

Autor Wątek: Dania - Polska  (Przeczytany 52096 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline cauliflower

Dania - Polska
« Odpowiedź #75 dnia: Kwiecień 02, 2005, 10:31:17 am »
Cytat: "Kieł"

 czyli w 24' od niego skaveny "nie panikuja"...

W ogóle mogą nie spanikować, ale on daje Ld na 12 cali. W tym obszarze Ld 10, dalej pewnie 8.

Tak, wiem, ale chodziło mi, ze zapewne będzie stać gdzieś na srodku i dawac ld we wszystkie strony....12' z każdej...
Girls don't like boys, girls like cars and money..."

Offline Kieł

Dania - Polska
« Odpowiedź #76 dnia: Kwiecień 02, 2005, 10:38:30 am »
Rozumiem, po prostu zmyliło mnie to określenie "od niego".
I co z tymi 8A z Killing blowem? Kto jeszcze ma tego KB?
url=http://www.sloganizer.net/en/][/url]

Offline ozar

Dania - Polska
« Odpowiedź #77 dnia: Kwiecień 02, 2005, 10:59:07 am »
chyba chodzi o to, że Jankiel wypłaca swoje 4 ataki z Draicha w pierwszej, przetrwa ripostę vampira (ohhh) i pojedzie z kolejnymi 4 atakami z Draicha w kolejnej turze... pachnie to wszystko kamikaze, ale może się udać.

Offline Kieł

Dania - Polska
« Odpowiedź #78 dnia: Kwiecień 02, 2005, 11:04:20 am »
Nie do końca. W jedną turę Vampir mu Lorda nie ubije, w dwie też niekoniecznie, gorzej z tym break testem. Jak Lord na smoku przegra walkę.
url=http://www.sloganizer.net/en/][/url]

Offline SkaVen6

Dania - Polska
« Odpowiedź #79 dnia: Kwiecień 02, 2005, 11:32:55 am »
jeżeli to strigoi lord ma zarwać z killing blow w 2 rundy, to będzie problem bo fakt, że Highborn rypnie 8A z killing blow oznacza tylko tyle, że na 4+ trafia, a póżniej na 6 killing blow...........tylko 4 trafią z killing blow...........mało, nie nastawiałbym się na killing blow i tak może go wardnąć. Chyba nic nie pomotałem.
eek & Destroy

Offline Kieł

Dania - Polska
« Odpowiedź #80 dnia: Kwiecień 02, 2005, 11:37:06 am »
Lord bije 4A S6, smok 5A S6 na turę, więc nie tylko KB może go zabić.
url=http://www.sloganizer.net/en/][/url]

Offline malal

Dania - Polska
« Odpowiedź #81 dnia: Kwiecień 02, 2005, 11:39:25 am »
Widzieliscie?? dunczyk ma na tym saurusie bez charma dwuraka i magiczna bron czeka go mala niespodzianka;)
unelord ma tylko 9 ld poniewaz jest........
.....plochliwy :D

Offline Kieł

Dania - Polska
« Odpowiedź #82 dnia: Kwiecień 02, 2005, 11:53:06 am »
Dlaczego od razu niespodziankę, może to na wszelki wypadek, jakby mu ktoś podczas gry zniszczył magica.
url=http://www.sloganizer.net/en/][/url]

Barbarossa

  • Gość
Dania - Polska
« Odpowiedź #83 dnia: Kwiecień 02, 2005, 12:30:12 pm »
Komentarze do rozpisek wampirycznych:

1) magia - po pierwsze- szybko dążyć do zwarcia. Jeśli wylosują Vanhale, trzymać scrolle na koniec. Wskrzeszone regimenty 8-9 zombiaków są w gruncie rzeczy mięciutkie i jak ktoś ma coś w rodzaju 5 screamerów, to powinien ich może trzymać centralnie i po prostu od razu szarżować wskrzeszone zombiale.

Generalnie mądrym rozwiązaniem jest trzymanie czegoś - choćby fasta - z tyłu, żeby kontrować wskrzeszenia z markerów i nie pozwolić, by się kumulowały. 9 zombie = śmiech na sali, nawet z flanki większości rzeczy nie są w stanie zagiąć. 16 zombie to już problem.

Innym podstępnym i mądrym rozwiązaniem jest pozwalanie, by wskrzeszał sobie zombiale przy jednym z markerów, jeśli jest on położony gdzieś z boku (nasza armia jest go w stanie ominąć). W ten sposób wystawia dużo bezużytecznych figurek, które w sumie w trakcie bitwy przejdą z 12" i nic nie zrobią, a może mu nie starczyć zombie na inne wskrzeszenia.

Największym problem są te bazowe regimenty po 16, dożywiane przez dużą ilość magii. Jedyna rada - po prostu ich unikać. Inaczej można się na tym strasznie przejechać - grzęźniemy w regimencie za 143 pkt na pół bitewy i i tak nie dajemy rady go wykończyć. UNIKAĆ!

2) generał - generał Sylvanii jest miękki. Cała sztuczka to dobrać się do niego jakimś pakerem omijajć oczywiście wraitha do challenge'u (najlepiej wrzucając kilku swoich bohaterów do walki, najlepiej jednego z magiczną bronią - Jankiel :) ). Nabicie mu tych 4 woundów, nawet z GOB, przez smoka to kwestia 2 tur walki wręcz.

3) Generał w małym a plewnym oddziale - np zombiaków - trzeba się koncentrowac na rozwalaniu zombiaków. Jak wpadasz smokiem i rydwanem/black coachem w taką 16, to naprawdę większy sens jest tłuc po zambiolach. 4-5 schodzi od rydwanu, jak smok zabije jeszcze z 5-6 to już jest bardzo niewesoło a w następnej rundzie walki - kaplica. Grunt to nie podejmować tego ryzyka, o ile się nie ma dość kostek/scrolli żeby zablokowac wszystkie wredne wskrzeszenia przez tą jedną kluczową turę (jakby 1 zombie ocalał). Nie od rzeczy jest posiadanie fasta ustawionego w linię, żeby dodawał +10 US w szarży - te +2 pkt do CR mogą być kluczowe dla wyparowania oddziału w pierwszej turze.

4) 8 Black Knightów to śmiech na sali. Nie należy się tego bać. O ile w środku nie ma kilku pakerów, oddział ten jest naprawdę bardzo słaby i smok go rozmontowuje szybciutko. Zresztą, nie tylko smok - cokolwiek, choćby wielgachny regiment NG czy maraudersów ma z tym spore szanse.

Jankiel

  • Gość
Dania - Polska
« Odpowiedź #84 dnia: Kwiecień 02, 2005, 12:43:03 pm »
Cytuj
a może mu nie starczyć zombie na inne wskrzeszenia

Mamy się uciekać do takich numerów? W porządku :]
Cytuj
tez sie zastanawiałem nad takimi atakami, ale ten strigoi z regeneracją i wardem to twardy orzech do zgryzienia jak wejdzie w challenge

Po to killingblow, żeby nie marnować czasu. Na pewno wyjdzie - to tylko kwestia silnej wiary :)
Cytuj
najlepiej wrzucając kilku swoich bohaterów do walki, najlepiej jednego z magiczną bronią - Jankiel

Mają obaj, na wszelki wypadek. Żeby mnie już nikt żadnym eterykiem nie zablokował... Jedynym zmartwieniem jest tylko podprowadzenie bsb do walki. Na -3 z przerzutem powinienem ustać. Bez przerzutu to i na -1 nie chcę próbować.

Barbarossa

  • Gość
Dania - Polska
« Odpowiedź #85 dnia: Kwiecień 02, 2005, 12:55:20 pm »
Cytat: "jankiel"

Cytuj
a może mu nie starczyć zombie na inne wskrzeszenia

Mamy się uciekać do takich numerów? W porządku :]


To zalezy. Jak Duńczycy będą mili i sympatycznie, to nie. Sadzę, że będą. Ale jak się okaże, że to gromada powergamerów i rules lawyerów, to nie widzę przeszkód.

Dochodzi rownież element psychologiczny - jak parę razy grałem Sylvanią, to było mi ordynarnie głupio rzucić wskrzeszenie jak już nie miałem figurek - przynajmniej na pierwszy szereg :)

Offline Cyel

Dania - Polska
« Odpowiedź #86 dnia: Kwiecień 02, 2005, 12:55:53 pm »
Własnie... Nie weim jak Bless (tu chyba nie ma problemu ) ale Barb - zaopatrz się w odpowiednia ilość zombie/szkieletów do wskrzeszania (pozycz np.), zeby nie było niespodzianek żadnych.

BTW -zawsze uważałem, ze zasada - nie masz modeli - nie wskrzeszasz, jest jednym ze sposobów na ograniczenie przegętości Inwokacji... ignorowanie tej zasady w wielu przypadkach czyni ten czar silniejszym niż być powinien...  ;)

Barbarossa

  • Gość
Dania - Polska
« Odpowiedź #87 dnia: Kwiecień 02, 2005, 12:58:22 pm »
Cytat: "Cyel"
Własnie... Nie weim jak Bless (tu chyba nie ma problemu ) ale Barb - zaopatrz się w odpowiednia ilość zombie/szkieletów do wskrzeszania (pozycz np.), zeby nie było niespodzianek żadnych.

BTW -zawsze uważałem, ze zasada - nie masz modeli - nie wskrzeszasz, jest jednym ze sposobów na ograniczenie przegętości Inwokacji... ignorowanie tej zasady w wielu przypadkach czyni ten czar silniejszym niż być powinien...  ;)


Eee, nie gram Sylvanią, to mi starczy zombie. Chcę tez sobie wkrótce kupić ze dwa pudła jakichś men at armsów i porobić dodatkową 30 odpowiednio wyglądajacej sylwańskiej milicji, bo już wstyd nie mieć WYSIWYG.

Jankiel - przeprowadź sobie symulowane ataki na oddział zombie z bibliotekarzem wraithem i wampirem w środku - zobacz, jak ci wychodzi tafianie wampa na 5+ :(

Offline Kielon

Dania - Polska
« Odpowiedź #88 dnia: Kwiecień 02, 2005, 01:43:13 pm »
Cytat: "Barbarossa"
WE supergay party Mariusza Kiliszka


Oj Zbyszu, Zbyszku. Jakie supergay party. Toż to moja rozpiska jest bardzo: miła, klimatyczna i zbalansowana :D :)
img]http://www.earthshaker.homepages.pl/tropikban2.jpg[/img]

Jankiel

  • Gość
Dania - Polska
« Odpowiedź #89 dnia: Kwiecień 02, 2005, 01:53:37 pm »
Cytuj
Jankiel - przeprowadź sobie symulowane ataki na oddział zombie z bibliotekarzem wraithem i wampirem w środku - zobacz, jak ci wychodzi tafianie wampa na 5+

Nie ma to większego znaczenia. To będą 4 serie rzutów (w dobrym wypadku) na cały wyjazd. Tu nie ma miejsca na statystykę - albo się rzuci, albo nie :( Wszystko komplikuje fakt, że to bydle ma w praktyce 5W. Niestety.