Autor Wątek: RTS?!  (Przeczytany 10803 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Maladie

RTS?!
« Odpowiedź #30 dnia: Kwiecień 22, 2005, 09:41:57 am »
Ja bym polecił polską serie EARTH 21XX. Świetna grywalność, ale troche wyśrubowany poziom trudności. A coś w stylu retro to może DUNE II  :D

I rozlało się wokół nich kipiące morze Chaosu, krew i kamień płynęły, zlewając się i przybierając nowe, niespotykane formy lecz oni stali nieugięci niczym skała i zmusili je by się cofnęło!

Offline Freudstein

RTS?!
« Odpowiedź #31 dnia: Maj 17, 2005, 05:37:31 pm »
Bardzo lubię grę "Submarine Titans". Szczerze, jest to jedna z niewielu gier w jakie gram (już od 4 lat z przerwami). Jeszcze mi nie znudziła. Grafika nawet dobra jak na grę z 2000 roku. Efekty dźwiękowe  są wspaniałe. Torpedy, które nie trafiają w przeciwnika eksplodują dalej, jeżeli trafią na skałę, lub w jednostkę. Muzyka piękna mimo iż tylko 2 ścieżki dźwiękowe dla każdej z ras. Miejsce akcji znajduje się pod wodą. Nie ma piechoty, nurków, tylko łodzie i działa. Ale jest tego sporo, więc można wybierać. Jeszcze warto wspomnieć o AL wrogów i naszych jednostek- naprawdę robi wrażenie.

Ktoś tam wcześniej wspomniał o dziwnym polskim tłumaczeniu (lektorze). Rzeczywiście nie jest to udane, ale można to wyłączyć.  :)

Polecam, chociaż też zaznaczam, że nie grywam wiele w gry komputerowe. Ta akurat mi spasowała.

FREUDSTEIN
THERE'S NO FIRE IN HELL, IT'S ONLY A MIRROR WALL ROOM... I TRIED TO MEET THE ONE WHO LOOKED LIKE THE OTHER... I ASKED HER NAME... ANNAISSE".

Offline Ribald

RTS?!
« Odpowiedź #32 dnia: Maj 18, 2005, 12:27:43 am »
Hmm nie jest to klasyczny RTS, a na dodatek stary, ale polecam Mytha :)
miała klimat ta gierka oj...

Poza tym standard Starcraft i AOE II, ten drugi szczególny z dodatkiem i wkręcić się w tworzenie scenariuszy. Pyszna zabawa
mam swoje zdanie, z którym się nigdy nie zgadzam

Offline Gambit

  • Koortynator Działu
  • Szafarz bracki
  • *
  • Wiadomości: 3 498