Odpowiadam od razu na dwa posty.
Wht gram juz dosc dlugo, mam tych co bozia przykazala, czyli od mordy.
Jest to banda chyba popularna na Arenie na 7 band 2 to byli hunterzy. W kampanii ktora odbyla sie na przelomie 03/04 w krakowie tez byly 2 ekipy hunterów.
Figurki orginalne sa bardzo fajne, a jak chcesz zobaczyc jak powinna moim zdaniem wygladac banda hunterow to <a href="http://www.minivault.com/Mordheim2000.htm">
Z tych co byly pokazywane jedyny ktory nadaje sie z konfrontacji to hunter of darkenss (chyba tak sie zwie ten koles w kapeluszu).
No i czesc figurek ktore zaproponował drach, maja klimat warhammera, a nie chronopii (w warhammerze raczej nie przepadam za wielkim zbrojami rodem z jakis mrocznych omamów).
Dodatkowo mozna dołączyć 6 ed flagellantów z imperium (przymierzam sie do zakupu), oraz figurkę niedostepną poza mail oredeem niejakiego johana
Teraz troche o rozpisce.
Na poczatku jesli gracie w miescie daruj sobie kusze. Duzo kosztują i są do bani w rekach poczatkujacych postaci. Capitan dostaje crossbow pistol, reszta tylko bron ręczna (chodzi o bohaterów). Stronnicy na maxa psów i flagellantów z flailami. Np 3 flagellantów i 4 psy. Jeśli lubisz najemników kup tileanskiego kusznika, lub gladiatora.
Pomysł na rozwój:
Kusze dostają łowcy którym udało sie wylosowac skilla, lub rozwój do ws/bs (bierzesz oczywiscie bs). Skill quick shot (zawsze pierwszy jak masz kusze).
Kapitan co sie tam nawinie np strongman i dwurak (ale tylko jak ma 2 A).
Kapłan tez cos w tym kierunku, no i czary (sorry modlitwy) bo są fajne.
A jak masz troche wolnej kasy to kup jednemu lowcy brazier iron.
A jak chcesz troche wiecej klimatu to np pistolier dla jednego lowcy i dwa pistolety (w moich pierwszych hunterach mialem takiego gagatka zdjął kiedyś wampira 2 strzałami w plecy przez okno).
A zeby był klimat i zróznicowanie to jedni lowcy mają miecze inni młoty a jeden nawet topór. Dodatkowo to sie przydaje jak gracie na rozszeżone krytyki, które faworyzują miecze i topory.
Jak konczyłą sie kampania w krakowie to mialem taka bande.
Dowódca awansowany hunter (kapitan zginął biedak zjedzony przez szczury) miecz, pochodnia (skill: szybki refleks)
priest 2 młoty lucky charm czary:zbroja, serce ze stali i leczenie.
Hunter 1 rana nogi i ręki, kusza, sztylet (skille: szybki strzał, celny strzał)
Hunter 2 młot - swiezy po smierci innego
Awansowany flagellant: flail (sk: odporny, szybki refleks, silny cios)
Awansowany flagellant 2 flail (sk: odporny)
Stronnicy
flagellant (1) flail
psy (4)
DP Johann Nożownik
nie dalem rozwinięc bo po co, ale banda mi sie podobala. Jeden tylko niestety sztrzelał, ale za to swietnie (w teorii - tak naprawde zabił tylko raz kogos :-((((.
Głowna siła to był kapłan (miał 3 A i S4 oraz czary) i flagellanci.
Reszta tez zwykle szla na zwarcie. A johann powodował stach u wrogów (ach tez 6 nozy).