trawa

Autor Wątek: Rozpiski band  (Przeczytany 322604 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline nahar

Rozpiski band
« Odpowiedź #2175 dnia: Wrzesień 27, 2007, 09:45:54 pm »
Eno właśnie o to chodzi.

Wiesz bez losowości to ja mam 17 tzw porno.
Wsysam nosem wszystko co tylko spotykam na starcie. Choć ciekawa byłaby bitwa z 17 orków. Ale mam wrażenie że bym ich pokonał.

Żadne łuki, to jest skład wyłącznie z bronią palną. A co do halabardy - można zmienić na miecz, choć ja lubię młodzików z 2h weapon/halabardami.
paweł

Offline Vatt'ghern

Rozpiski band
« Odpowiedź #2176 dnia: Wrzesień 27, 2007, 11:26:52 pm »
Kombinuje sobie ostatnio rozpiske Undeadow, zeby byc moze wystapic z nia na oMTH. Zajaralem sie, bo wyszla mi na ratingu 93 niezla paczka. Spojzalem na rozpe Nahara i sie zalamalem: jakbym na to trafil, to musialbym miec turbo szczescie, zeby go pojechac. Ale i tak chyba trupy maja najgorzej przeciwko skavenom - nie ma jak dogonic, nie ma czym sie odgryzc w shootingu, na vampira czeka ratrak... zalamka.

Nazroth, masz chyba najwiekszy staz grania martwiakami. Jak Ty sobie radziles?

Offline Mistrz wałków :)

Rozpiski band
« Odpowiedź #2177 dnia: Wrzesień 28, 2007, 12:06:48 am »
Szkoda że Twoi portowcy nie zagoszczą Palwe na oMTH.

Pierwsza rozpiska jest żeczywiście słabowita. A trafił byś z duzym prawdopodobieństwem na mnie i moj Averland (103 ratingu)

I zapewniam Cię ze mógłbyś nie wystrzelić w tej bitwie z ani jednego "blundera" :)

Standardowa 17 jest zeczywiście cieżka do ugryzienia. Ale da sie ja pokonać. Trzeba sie tylko nieco wiecej natrudzić :)
Kamil. (miszczu)

Offline nahar

Rozpiski band
« Odpowiedź #2178 dnia: Wrzesień 28, 2007, 10:17:21 pm »
No Kamil bez urazy ale Ty nawet grając counterkami do zaznaczania wyrdów możesz wygrać z każdą moją rozpiską.

Ale nie trafiłbym na Twój Averland - bo jesteś Sędzią.
Poza tym bez jaj to nie Łowcy nastawieni na HtH. Duelling ma te kilka cali zasięgu.

Zresztą - z każdym można przegrać - vide Gumol master of Scaven band.
paweł

Offline juratris

Rozpiski band
« Odpowiedź #2179 dnia: Październik 21, 2007, 10:01:05 am »
Co jest lepsze pałka czy topór?

Offline Skavenblight

Rozpiski band
« Odpowiedź #2180 dnia: Październik 21, 2007, 10:04:50 am »
Cytat: "juratris"
Co jest lepsze pałka czy topór?

Sam sobie odpowiedz na to pytanie ;)
Pałka to broń obuchowa. Ogłusza na 2-4 i daje inne trafienia krytyczne. Ale to można przeczytać w zasadach  :roll:
Cytat: Kapitan Hak
No właśnie, apeluję do posiadacza toksycznych skarpet papy Noigula o bezzwłoczne wypranie ich w święconej wodzie Sigmara.

Offline MrDry

Rozpiski band
« Odpowiedź #2181 dnia: Październik 21, 2007, 11:38:36 pm »
Witam wszystkich.

Miałem krótką przerwę w bitewniakach, swego czasu grywałem troszkę w WFB, lecz po jakimś czasie zarzuciłem ten system ze względu na jego zbytnią "klockowatość" i za wysokie jak dla mnie (niestety - biedny studencina ze mnie...) koszta pieniężne wystawiania sporej armii.
Od kilku dni mordheim przykuł moją uwagę - głównie ze względu na dynamiczny system, łączący w sobie "skimishowego" bitewniaka z elementami roleplaya, oraz niewysokie koszta wystawienia własnej bandy.
A więc, zanim zacznę skupować bitsy na konwersje z allegro, to chciałbym spytać doświadczonych wyjadaczy, czy czymś takim da się pograć:

marienburg 598
12 figurek, 5 bohaterów


(wszyscy naturalnie darmowe noże)

kapitan - 145
miecz, pistolet pojedynkowy i ciężka zbroja

czempion - 55
dwa miecze

czempion - 50
dwurak

młodzik - 50
miecz i garłacz

młodzik - 25
halabarda

2x strzelec - 106
obaj kusze i pały

2x strzelec - 76
obaj łuki i pały

3x wojak - 91
dwóch z pałami, jeden z halabardą



I jak? Z góry dzięki za wszelakie sugestie :)


cheers,
mr dry
heers,
mr dry

Offline Father_Ted

Rozpiski band
« Odpowiedź #2182 dnia: Październik 22, 2007, 12:18:32 am »
heja,
korzystając z tego ze sie w powyborczej nocy dorwałem pierwszy do forum ;) powiem żebyś nie słuchał rad powergejmerow i:
za pozostałe dwie sztuki zlota mozesz dokupic sztylet dla czempiona z dwurakiem, może kiedyś będzie mógł dobić dwóch wrogów naraz w hth a zabraknie mu drugiego ataku.
no i niestety garłacz jest niedostępny dla jangbloda na początku więc musisz go zamienić na coś innego.  
a i jeszcze henchmenow musisz uzbrajać tak samo w jednej grupie więc tych 3 wojaków musisz rozbić na 2 grupy osobno z pałami i osobno z halabardą.
poza tym jest fajnie, a jak się okaże, że dostajesz w ciry to popatrz sobie na rozpiski wyżyłowane z tego forum (pałka, sztylet, kusza, pitfajter...)

Offline Vatt'ghern

Rozpiski band
« Odpowiedź #2183 dnia: Październik 22, 2007, 08:57:14 am »
MrDry!

Piękna rozpiska! Jest w niej prawie wszystko.

Proponuję, abyś ją jeszcze bardziej urozmaicił, aby doświadczyć na własnej skórze wszystkich za i przeciw różnych typów broni. Dla przykładu dwa miecze na czempionie mógłbyś wymienić np na morning stara i shielda, czempionowi z dwurakiem wręczyć hełm, młodzikowi dać puklerz zamiast garłacza, jednemu strzelcowi wywalić kuszę i dać młodzikowego blunderka, wojakowi zamienić halabardę na włócznię.

Opcjonalnie można jeszcze zmienić szefowi zbroję na lekką, a strzelcowi zamiast łuku wręczyć handgun. Wtedy bedziesz miał w swojej rozpisce prawie wszystkie możliwe bronie, powinno zostać jeszcze 7gc. To wystarczy, żeby dać wojakom zamiast pał - topory.

Jedynym problemem takiej bandy jest spamiętanie na początku ich zasad...

Offline MrDry

Rozpiski band
« Odpowiedź #2184 dnia: Październik 22, 2007, 12:43:09 pm »
Faktycznie, musiałem przeoczyć parę zasad, stąd te błędy.
Po poprawieniu wychodzi coś takiego:

marienburg 598 (znowu tyle samo w pkt... przypadek?... hm, raczej tak :P )
12 figurek, 5 bohaterów

(wszyscy naturalnie darmowe noże)

kapitan - 145
miecz, pistolet pojedynkowy i ciężka zbroja

czempion - 55
dwa miecze

czempion - 53
pała, dwurak

młodzik - 30
topór i miecz  /lub/  miecz i puklerz

młodzik - 28
pała, halabarda

2x strzelec - 106
obaj kusze i pały

2x strzelec - 76
obaj łuki i pały

3x wojak - 105
z halabardami


Skoro wg. bardziej doświadczonych graczy nie jest to badziewna, słaba banda, to myślę, że zacznę już szukać bitsów na allegro, dokupię sobię wypraskę imperialnej milicji i zaczynam klejenie & testowanie :)
Dzięki za porady i zauważenie błędów :)

cheers,
mr dry
heers,
mr dry

Offline MK

Rozpiski band
« Odpowiedź #2185 dnia: Październik 22, 2007, 01:05:44 pm »
Przydałby Ci się jakiś najemnik (albo dwóch nawet), są klimatycznym dodatkiem i zwiększają "potencjał bojowy";). Dodatkowo postarałbym się o to żeby mieć 13 modeli w bandzie - wtedy Rout dopiero po stracie 4.

Co do reszty to sam się przekonasz co się sprawdza a co nie.
ww.najmita.net - serwis społeczności Mordheim

Offline Dwalthrim

Rozpiski band
« Odpowiedź #2186 dnia: Październik 22, 2007, 04:16:12 pm »
Ja bym zabrał kapitanowi zbroje, młodzikom zostawił po jednej broni & sztylecie, skasował jednego halabardnika i z uzyskanej gotówki nabył miecznika (można zabrać jeden miecz championowi) albo strzelca z garłaczem.  
Poza tym rozpa całkiem wporzo. Reszta wyjdzie Ci w praniu ;)
JAH RASTAFARAI-SIGMAR HELDENHAMMER EMPEROR I!!!"


Offline nahar

Rozpiski band
« Odpowiedź #2187 dnia: Październik 22, 2007, 05:10:29 pm »
A ja bym zdjął Ciężką Zbroję i pały z młodzika i gościa z dwurakiem. Za 56+2=58 kupujemy drugi pistolet poj dla kapitana (lub jeśli sie lubujesz w zbrojach Lekki Pancerz oraz tarczę/puklerz) i najemnika za 30 gc oraz zminiamy łucznikom pały na topory.

Masz 13, za 30 gc do wyboru: Pit Fighera, Warlocka, Tileańczyka, Kislev Rangera i nieoficjalnego Troll Slayer Pirata.

Ładne, klimatyczne i do tego jeszcze powinno być skuteczne.
paweł

Offline MrDry

Rozpiski band
« Odpowiedź #2188 dnia: Październik 22, 2007, 10:56:25 pm »
Hm, zważając na fakt, że z boxa imperialnej milicji + bitsów da się spokojnie złożyć ponad 20 modeli w różnym uzbrojeniu, sądzę, że przetestuję zapewne każdą z waszych sugestii. Dzięki. :)


cheers,
mr dry
heers,
mr dry

Offline Hang Man

Rozpiski band
« Odpowiedź #2189 dnia: Listopad 04, 2007, 01:16:03 pm »
Zabawę z Mordeimem mam zamiar dopiero zacząć, tak więc poprosiłbym o komentarz: :)

O&G


Orc Boss [80]
Sword [10]
Halberd[10]
Dagger

Big Un [40]  
Sword [10]
Halberd [10]
Dagger

Big Un [40]
Sword [10]
Halberd [10]
Dagger

Orc Boy [25]
double handed weapon  [15]
Dagger

Orc Boy [25]
double handed weapon  [15]  
Dagger

Goblin [15]
Club [3] 18
Dagger

Goblin [15]
Club [3] 18
Dagger

Goblin [15]
Club [3] 18
Dagger

Goblin [15]
Club [3] 18
Dagger

Goblin [15]
Club [3] 18
Dagger

Goblin [15]
Ball and Chain [15]
Mad Cap Mushrooms [25]
Dagger

Goblin [15]
Ball and Chain [15]
Mad Cap Mushrooms [25]
Dagger
Freedom is the freedom to say that two plus two make four. If that is granted, all else follows.