Spoko Kamilu - mogę cię nie lubić...i nie polubię ale kampania to kampania - przecież z kimś tam musimy grać no nie:P?... a waśń między bandami będzie tym głębsza, iż nie przepadamy za sobą:D... to tylko urozmaici nam grę... Ja chyba zagram WH... więc proponował bym jednak ten kislew:)... może ostland - kislev strasznie lubię i mile byłby widziany w kampanii (wszystko z przyjęciem chętnych zależy od ilości złoszeń - z Misiem myśleliśmy o 6-8 osobach łącznie, aby nie było burdelu - max co jest raczej NIE MOŻLIWE to 13... tyle według zasad może znaleźć lokację startową:D!! "13"
)
XXXX A oto UPDATE czyli odpowiedzi na pierwsze pytania z bierzącego dnia z godziny 16.15:
"Czy startyjemy z początkowymi 500 gc?"
Odpowiedź: Jak napisałem w pierwszym poście na forum - na razie takimi rzeczami się nie zająłem, tworzyłem jedynie NOWE zasady... istniejącymi zajmę się potem, gdyż mam na to mnóstwo czasu jeszcze. Ale raczej 500gc.
"Dlaczego w kraterze nie czuja sie bezpieczni CoC (wkoncu oni sa bardziej
demoniczni od possesdów)"
Odpowiedź: Wszyscy wiemy, że CoC to wyznawcy Nurgle'a, a w mordheim rządzi inny bóg chaosu... wyjaśnione jest to w książce i POSSESSED są wyznawcami włśnie owego boga.. CoC znając życie pałają do nich nienawiścią (jak do wyznawców innych bogów), źle czują się w epicentrum mocy owego boga... co nie niesie za sobą komplikacji w możliwości wymiany... (bo to może być kolejne pytanie
)... wiemy, że wyznawcy bogów chaosu czasem jednoczą siły... co innego wspólna walka/wymiana... co innego wkroczenie do świątyni innego bóstwa!
"* Za każdy poziom maga (ilość zaklęć) w bandzie, otrzymuje ona 5ps(bardzo uprzywilejowane sa bandy z magami w rozpiskach! A tracą na tym ludzkie bandy i Krasie! Pozatym jest to strasznie duzo punktów w porównaniu do zwyciestwa. Cztery zwyciestwa są mniej warte niz jakiś tam czar!)."
Odpowiedź: Owszem, to wiele punktów, ale mało który "mag" bierze tylko czary... każdy czar jest potężną bronią... każdy znany i dobry mag jest potężnym oponentem rozsiewającym strach. Ponadto większośc band może wynająć maga... i tu dodam - mając na myśli poziom maga pisałem również o kapłanach "zaklęcia" ...
"* Za każdy model w bandzie posiadający więcej niż 2W i T4 banda otrzymuje 20ps( to terz mocno wypatrza ocenne dla przyładu Possesed przy nieduzym wysiłku maja 40 punktów przewagi nad ludzkimi bandami- ogrem jest to trudno załatac poiewarz szansa na 1 T jest malutka w przypadku najemnika)."
Odpoweidź: Kolos z T5+ i W3+ to już świniak jakich mało, nikt iei chciałby takiego spotkać, dlatego, gdy jakiś model osiągnie ten pułap - staje się postrachem, który śledzony jest bez ustanku z ukrycia... Owszem - niektóre bandy są uprzywilejowane...
"* Za każdego herosa w bandzie wzbudzającego "fear" banda otrzymuje 2ps ( i znów uprzywilejowane staja sie bandy takie jak Possesed czy Undead."
Odpowiedź: z tego co sie orientuję banda Undead dostanie całe 2ps:) nie ma więcej herosów, którzy wzbudzają strach... a szansa na to, że po o.o.a nasz heros zacznie go wzbudzać jest taka sama dla każdej bandy.
" * Za nie branie udziału w żadnej potyczce przez trzy kolejne tury (na mapie) banda traci 5ps( tez problematyczna sytuacja! Ja wyzywam i scigam bandy a onne zwiewaja przedemną w strachu i tocza między soba pojedynki! I co ja mam mnóstwo minusowych punktów mimo że muj prestiz na stole jest wielki-systusacja oczywiście hipotetyczna)"
Odpowiedź: Mamy wystarczająco wiele punktów ruchu i możliwości by dogonić któregoś z przeciwników. Nie wydaje mi się, aby było to jakimkolwiek problemem - jeszcze będziemy się chcieli odpędzić od oponentów:) a ta zasada ma mobilizować tych "uciekających" do stawienia czoła silniejszym bandom - inaczej w życiu byśmy się nie spotkali:)
Teraz na nie wypowiedziane pytanie odnośnie P.S. :
Niektóre bandy mogą być pokrzywdzone tymi kilkoma małymi punkcikami - ale pamiętajcie: różnica 20 a nawet 50 punktów to "gówno"... my będziemy grali na jakiś 1000:D więc bez obaw - wystarczy bić brzeciwnika i większy nacisk kłąść na zdobywanie kawałków wyrdstone'a i kasy - bo prędzej w taki sposób osiągniemy wymagany pułap... ponadto jak zobaczymy, że któryś przeciwnik już prawie wygrał - to mu się zrobi wjazd na bazę, w której trzyma ekwipunek, a nie może siedzieć w neiskończoność, bo nie walcząc straciłby ps:) i to jest boskie!! Te zasady są naprawdę przemyślane:) jest tyle możliwości...ahh...