Oto wszystkie informacje dotyczace turnieju
Armie na 450 pkt. można przekroczyć o maksymalnie 15 pkt. Sojusznicy 30%. Koszt żadnej jednostki (wraz z czarami, artefaktami, zdolnościami itd.) nie może przekroczyć 200 punktów. Sideboard maksymalnie 100 pkt.
1. Wojna podjazdowa
CEL: Sprowadzić do rany krytycznej 50% jednostek przeciwnika (zaokrąglane w górę, jednostki przyzywane w czasie gry na pole walki nie licza się). Gracz który osiagnie ten cel jako pierwszy jest uznawany za zwycięzcę. Jeśli nie dojdzie do roztrzygnięcia w czasie przewidzianym na rozgrywkę to zwycięzcą jest gracz który bedzie blizszy 50% pułapu.
Do zdobycia sa 2 duze punkty, 1 w przypadku remisu.
Przed rozstawieniem gracze rzucają d6. Gracz z niższym wynikiem wystawia się pierwszy na wskazanej przez przeciwnika połowie.
2. Księzycowy kamień.
CEL: Zebrać jak najwięcej księżycowych kamieni i powrócić z nimi do swego punktu bezpieczeństwa
Na potrzeby tej bitwy stół będzie podzielony na dwie strefy rozstawienia – po jednej dla każdego z graczy oraz strefę neutralną na której umieszczone będzie 5 księżycowych kamieni.
W kazdej strefie rozstawienia będzie znajdował się punkt „bezpieczeństwa” do którego będzie należało donieść księzycowe kamienie. Scenariusz wygrywa ten z graczy który jako pierwszy będzie miał w swym punkcie bezpieczeństwa 3 księżycowe kamienie.
Jesli przed upłynięciem czasu przewidzianego na rozgrywke zaden z graczy nie bedzie posiadał 3 kamieni w swym "punkcie bezpieczeństwa" to zwycięzcą zostaje gracz który zgromadził ich więcej w swym punkcie.
Zasada specjalna kamieni: Figurka może jednoczesnie nieśc tylko jeden kamień. Porusza się wtedy o nie wiecej niż swój współczynnik MOV. Nie może uzywac zdolności FLIGHT ani żadnych czarów, specjalnych zdolności, artefaktów modyfikujacych poruszanie sie po stole. Figurka może podnieść kamień stykając się z nim, nie będąc zaangażowana w walkę wręcz pod koniec rundy. Figurka która niesie kamień może go upuścić w dowolnym momencie. Jednostka przenosząca kamień w czasie walki nie moze przeznaczać kości na atak, nawet jeśli z jakiegoś powodu musi (war-fury, rage of the desert itp.). Wszelkie kości ataku uzyskane za pomocą zdolności, czarów, lub przedmiotów są anulowane. Dodatkowo żadna jednostka nie może zostać wystawiona w zasiegu szarży od kamieni (zasady ta nie dotyczy jednostek ze zdolnością SCOUT).
Do zdobycia 2 duże punkty, 1 w przypadku remisu. Dodatkowo 1 duży punkt jeśli przeciwnik na końcu rozgrywki nie posiada żadnego księzycowego kamienia w punkcie bezpieczeństwa.
3.Przebić się!
Cel: przedostać jak największą ilość jednostek za połowę przeciwnika.
Zasady: Jednostki można wystawić maksymalnie w zasięgu szarży od środka stołu. Zwiadowcy muszą zostać wystawieni dalej niż ich zasięg szarży od krawędzi stołu po stronie przeciwnika.
Jednostka, która dotrze do krawędzi stołu po stronie przeciwnika i nie jest związana walką wręcz pod koniec tury, zostaje usunięta ze stołu i odłożona na bok (nie jest traktowana jako strata, więc nie może wrócić za pomocą zdolności reinforcements itp.). Ta figurka przebiła się.
Punktacja: 1 duży punkt za każde pełne 100 punktów jednostek , które się przebiły
Gracz traci 1 punkt (minimalnie 0) za każde pełne 100 punktów wrogich jednostek, którym pozwolił się przebić
4.Zabójstwa
Cel: Zabicie dwóch konkretnych jednostek wroga
Zasady: Każdy z graczy wybiera z armii przeciwnika dwie dowolne jednostki, i określa która z nich jest celem pierwszorzędnym dla przeciwnika a która drugorzędnym. Wystawiamy jednostki w sposób standardowy.
Gra kończy się jeśli po którejś ze stron zginą oba cele
Punktacja: 2 duże punkty za zabicie celu pierwszorzędnego
1 duży punkt za zabicie celu drugorzędnego
Gracz traci 2 duże punkty (min 0) jeśli pozwolił by przeciwnik zabił jego cel pierwszorzędny i 1 duży punkt (min 0) jeśli pozwolił by przeciwnik zabił jego cel drugorzędny
Nagrody
Jesli na turnieju zjawi 18 osób to pula nagród (15zł od osoby) będzie dzielona w nastepujący sposób
1 miejsce 50% + nagroda niespodzianka ( któraś z publikacji Rackhama)
2 miejsce 30%
3 miejsce 20%
Jeśli na turniej stawi się 24 uczestników to nagrody będą wyglądały następująco:
1 miejsce 25% + Pudło Rag'Na"Rok
2 miejsce 50%
3 miejsce 25%