Zapraszam na spotkania Stowarzyszenie Miłośników Gier "Harad" w każdy piątek od godziny 16:30 do 20:30. Odbywaja się one w II Liceum Ogólnokształcącym im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego w świdniku przy ulicy Wojska Polskiego 27. Można pograc na ładnych blatach z terenami i lasami. Miłą atmosfera, nikt nie przeszkadza. Opłata dla stałych czlonków wynosi 7 zł za miesiąc - koszty sali, nowe tereny, naua gry, propagowanie lotra, itd.
Turniej 30.09.06 r.
I.Podstawowe informacje.
1.Turniej jest turniejem lokalnym Ligi Ogólnopolskiej LotR.
2.Odbedzie się on 30.09.06 roku w Świdniku w II Liceum Ogólnokształcącym im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego przy ulicy Wojska Polskiego 27.
3.Na miejscu należy stawić się o 9:30.
4.Rozpiski wysyłamy na adres smait@wp.pl do 28.09.06.
5.Wpisowe – 10 zł (koszty sali i nagród)
6.Organizatorzy zastrzegają sobie możliwość dokonania zmian w regulaminie.
II. Kompozycja armii
1. Gracze wystawiają jedną armię na 700 p.
2. W armii musi się znaleźć minimum jeden bohater, bohaterowie muszą stanowić conajmniej 250 p. rozpiski.
3. Maksymalnie 33% modeli może posiadać broń strzelecką.(33% to nie to samo co1/3 więc zaokrąglamy w dół)
4. Nie ma limitu na modele z bronią miotaną.
5. Modele zakazane to: Tom Bombadil i Goldberry, Gollum. Sauron, Balrog.
6.Postaci z Pierścieniem tracą możliwość jego używania, można je normalnie wystawiać, ale zasada "The Ring" nie działa.
7. Machiny wojenne są dopuszczone do rozgrywek
8. Nie stosujemy zasad do podnoszenia broni i pasażerów
9. Obowiązują zasady i statystyki z Lord of the Rings Strategy Battle Game oraz dodatków "A Shadow in the East" i "Fall of the Necromancer".
10.Obowiązują także opcjonalne jednostki, których statystyki zostały opublikowane w White Dwarfie oraz na stronie Games Workshop.
11.Proxowanie jest zabronione, chyba że powiadomi się o tym wcześniej sędziego i wyrazi na to zgode.
III. Rozgrywka
1. Gramy 3 walki po 2 h.
2. Stronę stołu losujemy rzutem k6. Gracz, który wyrzuci więcej wybiera stronę na której się wystawia. Drugi gracz decyduję, czy chcę mieć inicjatywę w pierwszej turze walki czy też woli, aby to przeciwnik ruszył się jako pierwszy.
3. Każdy z Uczestników ma obowiązek zapoznania się z Uściśleniami Sędziowskimi Ligi Ogólnopolskiej - są one wiążącą interpretacją zasad.
4. Odległości mierzymy w calach , aczkolwiek - jeżeli obaj gracze się zgodzą - można używać centymetrów.
5. Jeżeli wszystkie modele przeciwnika zginęły lub uciekły cel scenariusza uważa się za zrealizowany!
IV. Scenariusze.
1. Ćwiartki.
Za zajęcie ćwiartki stołu +175 p.. Za ćwiartkę kontrolowaną uznajemy taką w której mamy więcej swoich modeli.
2. Posłańcy.
Każdy z graczy wystawia po swojej stronie 3 posłańców, po ustawieniu armii. Tylko jeden jest tym, który niesie właściwe informacje, należy go specjalnie oznaczyć od spodu podstawki. Za przeprowadzeni posłańca z ważnymi informacjami + 400 p., za przeprowadznie pozostałych posłańców + 150 p. za każdego.
3. Przejmij flagę.
Każdy z graczy ustawia pośrodku swojej strefy rozstawienia flagę, działa ona jak zwykły sztandar. Celem scenariusza jest kontrolowanie sztandaru przeciwnika pod koniec gry. Flagi nie może przenosić jej obronca, a tylko atakujący zawsze z ½ prędkości. Gracz może zadeklarować, że wystawia do 200 p. w strefie rozstawienie przeciwnika. Musi zadeklarować to zaraz po rozstawieniu wojsk i przed pierwszym rzutem o pierwszeństwo. Jednostki te pojawią się w trzeciej turze gry.
Za kontrolowanie flagi + 700 mp.
V. Punktacja
1.Małe punkty:
-Liczymy punkty za modele zabite, jak i te które uciekły z pola bitwy
-za wypełnienie zadań scenariusza
0-99 – 10-10
100 – 199 – 11 – 9
200 – 299 – 12 - 8
300 – 399 – 13 – 7
400 – 499 – 14 – 6
500 – 599 – 15 – 5
600 – 699 – 16 – 4
700 – 799 – 17 – 3
800 – 899 – 18 – 2
900 – 999 – 19 – 1
1000 i więcej - 20 – 0
Punkty przyznajemy również za:
- armię klimatyczną +10VP
- sojusz + 5 VP
- pomalowanie armii w +50% + 4 VP
- pomalowanie armii w 100% + 8 VP
- wykonanie podstawek w +50% armii + 1VP
- wykonania podstawek w 100% armii + 2 VP
- posiadanie WYSIWYG + 2 VP
- posiadanie rozpisek dla wszytskich graczy oraz wysłanie ich w odpowiednim terminie + 3 VP
- wygląd armii - brane pod uwagę będzie jakość amlowania i to czy armia jest jednolita - od 0 do 8 VP
VI. Listy armii.
http://battles.webpark.pl/regulamin_ligi_lotr.pdf