Autor Wątek: Co wybrać dalej do O&G? Help!!  (Przeczytany 7687 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Bromus

Co wybrać dalej do O&G? Help!!
« Odpowiedź #30 dnia: Maj 14, 2005, 09:29:13 pm »
i tak przy okazji....jak dajesz magiczną broń herosowi to nie dawaj dodatkowej broni ręcznej :?
Kiedy mysle, że to koniec mam przeczucie, że to jeszcze nie jest koniec"

Offline 5zyCh4

Co wybrać dalej do O&G? Help!!
« Odpowiedź #31 dnia: Maj 14, 2005, 09:59:25 pm »
Mam kolejne pytanie, ale prosze o uwagi na temat rozpiski  ;)  Co to jest choppa? oprocz tego ze to bron :D
ozdrawiam
5zyCh4



"Lonelyness- that's the killer" ATB

www.badgerbadgerbadger.com

Offline QUASSIMODO

Co wybrać dalej do O&G? Help!!
« Odpowiedź #32 dnia: Maj 14, 2005, 10:08:50 pm »
no ialbo nie umie liczyc albo masz 4 bohaterow na 1500pkt-to o 1 za duzo

do tego szybko sie oduczysz grania na masie fanatykow
'm Gonna stomp'em to dust,I'm gonna grind their bones.I'm gonna burn down dere towns and cities.I'm gonna bash'eads,break faces and jump up and down on da bits dat are left.An'den I'm gonna get really mean.

Offline 5zyCh4

Co wybrać dalej do O&G? Help!!
« Odpowiedź #33 dnia: Maj 14, 2005, 10:11:37 pm »
Hmm... Albo mam jakis dziwny Army Builder albo tam jest napisane że może być <=4 Herosów 8)
ozdrawiam
5zyCh4



"Lonelyness- that's the killer" ATB

www.badgerbadgerbadger.com

Offline DIJKSTRA

Co wybrać dalej do O&G? Help!!
« Odpowiedź #34 dnia: Maj 14, 2005, 10:34:07 pm »
nie
 po prostu nie umiesz z niego kożystać -bez urazy...
amry builder ma pewnego buga polegającego na tym ze na rozpy <2000 liczba slotów herosów sie nie zgadza, musisz wejść w opcje i w composition score zmienić na <2000 wtedy będzie ci  się  wyświetlac 3 sloty hero...
U KLUX DZBAN rulez!!!

What's the point of being a BOSS, when u can't bash things???

Offline 5zyCh4

Co wybrać dalej do O&G? Help!!
« Odpowiedź #35 dnia: Maj 15, 2005, 08:56:58 am »
Dobra.. Poprawiłem opcje swojego AB... Wyrzuciłem jednego shamana i trzech fanoli... Dodałem za to chariota... I mój ork Big Boss ma  Krumpas Club of Crumpin ( brak armour save'a), Light Armor i Shield.. Zrobić jeszcze jakies poprawki??
ozdrawiam
5zyCh4



"Lonelyness- that's the killer" ATB

www.badgerbadgerbadger.com

Offline Hargrim

Co wybrać dalej do O&G? Help!!
« Odpowiedź #36 dnia: Maj 15, 2005, 09:13:09 am »
a czemu mu Heavy Armour'a nie dasz?

Offline Cyel

Co wybrać dalej do O&G? Help!!
« Odpowiedź #37 dnia: Maj 15, 2005, 09:23:10 am »
bo orki nie mają takowego. Zarezerwowane dla czarnych....


Rozbij jedne z oddziałów wilczej kawalerii na dwa po 5. Drugi oddział możesz zostawić 10 tylko, ze z lekkimi zbrojami - czemu nie.

jakie uzbrojenie mają rózne regimenty? To bardzo ważna sprawa. Np. jeśli Nocne Gobliny mają włócznie, to bardziej opłacalne jest zabranie ich i zwiększenie liczebności tych regimentów. Tak samo championi w oddziaąłch to nieco zawyżona punktowo inwestycja -mogą co najwyzej uratowac jakiegoś szamana przed szarzującym na regiment samotnym bohaterem -zabójcą magów. Ale to relatywnie rzadka okoliczność a poza tym masz do samoobrony fanatyków....

Offline 5zyCh4

Co wybrać dalej do O&G? Help!!
« Odpowiedź #38 dnia: Maj 16, 2005, 05:59:49 am »
Więc tak... Po zmianach moja armia wygląda w ten sposób:

Core:
-4 X 25 Night Goblins w tym muzyk, sztandar i po dwoch Fanoli (bez spearow)
-1 X 10 Wolf Raiders z muzykem (speary, tarcze, light armour)
-2 X 5 Wolf Raiders z muzykiem (speary, tarcze)

Special:
-2 X Spear Chukka
-2 X Goblin Wolf Chariot

Hero:
-Orc Big Boss gen.  z Great Weapon i zbroja Drog's Dead Armour (Sv 1+)
-2 X Night Goblins Shaman , każdy ma dispell scroll.

Rare:
-Giant

Zadztanawiam się czy dwa fanole na regiment to nie za dużo :? ...
Prosze o rady :D
ozdrawiam
5zyCh4



"Lonelyness- that's the killer" ATB

www.badgerbadgerbadger.com

Offline QUASSIMODO

Co wybrać dalej do O&G? Help!!
« Odpowiedź #39 dnia: Maj 16, 2005, 10:53:10 am »
patrze sobie jakos na liste little waagh i w nianie wierze...
osobiscie jak juz chces zmiec DS to daj je jednemu magowi 1lvl(tzw caddy)...najlepiej shaman goblinowi bo ma wiecej LD i kosztuje o 5pkt mniej...a jako ze nie czaruje to grzyb tez mu zbedny;
i masz w ten sposob wolny slot->albo upgrade do czarnego(ma wypas statsy+7S z 2rakiem+przerzut animozji) albo goblinskiego bossa na wilku albo bsb...albo wolnepunkty przeznaczyc na oddzialy(nie wszystkie sloty bohaterow musza byc zajete a np kolejny rydwanik by sieprzydal)
wnioskuje z rozpy ze nocniki maja tez sie bic...wiec zmniejsz liczbe regonow do 3 ale za to bardziej liczebnych+dodaj siatki(zawszepomagaja w pierszej turze combatu)
'm Gonna stomp'em to dust,I'm gonna grind their bones.I'm gonna burn down dere towns and cities.I'm gonna bash'eads,break faces and jump up and down on da bits dat are left.An'den I'm gonna get really mean.

Offline Kołata

Co wybrać dalej do O&G? Help!!
« Odpowiedź #40 dnia: Maj 16, 2005, 11:13:23 am »
Quassimodo proponuje Ci coś zupełnie innego, tzn rezygnację z magii na rzecz walki wręcz. To głównie dlatego,że jak sam pisze little waaagh jest kiepskie. Wg mnie tak nie jest. Pomyslmy:
1.d6 hitów s4- dobry czar,zawsze się przyda. Jeśli go puścisz w fasta, skirmish lub maga itp. to przeciwnik musi zuzyc te 2 kostki lub scrolla.Czar ma 24 cale zasięgu i wychodzi na 5+.Ja często go rzucam ostatnią kostką która mi zostaje,a jak wejdzie to juz jest miło.Na 2 kostkach wchodzi prawie zawsze.
2.ok,ten czar jest cienki i nieuzywany
3.Edbutt jest świetny!wychodzi na 7+i 24 cale zasiegu.Walisz w knightów i bohaterów(zwłaszcza takich z sejwem na 0+ z przerzutem :) ).Można też ratlingi itp wyjmować.Bardzo niezbezpieczne.Jak masz 2 edbuty i 3 z pierscionka to przeciwnik ma się czego bać,zwłaszcza magowie w oddziałach.
4.2d6 S4-tego komentowac nie trzeba,po prostu super.
5.mało uzywana ale ma baardzo duży potencjał
6.dobra popychaczka może wygrać grę.

tak więc nie ma co narzekać,magia Little waagh jest dobra.jak wylosujesz syfny czar to zamieniasz na gaze'a i juz:)

daj magowi koniecznie pierscionek z edbuttem.a pozatym jest w miarę OK :)
eźdźcy Hardkoru jadą do oporu!!

Offline QUASSIMODO

Co wybrać dalej do O&G? Help!!
« Odpowiedź #41 dnia: Maj 16, 2005, 03:32:03 pm »
hmmm
no i dochodzi sie do kwestii co mozna zrobic czarami a co nie...
w moich stronach pocisk d6 pozostaje niezauwazony nawet...sam takowe zawsze wpuszczam...bardzo czesto nawet darmowych 2DD nie zuzywam(czesciej juz 2PD na dispellowania jakiegos RiP)

ale to po czesci wynika z kompozycji armii...na malolicznych przeciwnikow powinno dzialac(np elfy,albo jakas bidulka grajaca na czystej kawalerii)
'm Gonna stomp'em to dust,I'm gonna grind their bones.I'm gonna burn down dere towns and cities.I'm gonna bash'eads,break faces and jump up and down on da bits dat are left.An'den I'm gonna get really mean.

Offline Kołata

Co wybrać dalej do O&G? Help!!
« Odpowiedź #42 dnia: Maj 16, 2005, 04:43:30 pm »
oczywiście chodziło mi przede wszystkim o takich przeciwników których jest ciężko złapać inaczej niż magią. Z resztą przeciwników trzeba sobie radzić tradycyjnie, czyli choppą przez łeb ;)
eźdźcy Hardkoru jadą do oporu!!

Offline QUASSIMODO

Co wybrać dalej do O&G? Help!!
« Odpowiedź #43 dnia: Maj 16, 2005, 05:49:40 pm »
Kołata-zasycilem twoj opisik...jest w stylu Daaa Plannn 8)
hmmm...w sumie niewielu jest przeciwnikow takich co to tylko magia mozna pospawac...
w sumie tylko takich co to uzywaja samych magusow i wiekszosc pktow sie kitra gdzies->to najwiekszy problem w armii orcasow ale tam znowu nie ma LOS wiec ciezko mowic o jakimkolwiek pocisku z little waagh
jak sie ich nie wyterroryzuje to kaplica,mozna jeszcze probowac chariotami/fastami podzialac...ale to trzeba miec tego troche(4 fasty i min 4 rydwany)
ale juz na 2k z big waagh(tutaj respect...sam uzywam duzego szamana+generator kostek+czarny jako bsb) sa spore szanse na spacerek/waaagh itd-mozna pokombinowac+corazpowazniej mysle nad wykombinowaniem 2 rare jako skirmish DoW(troglagoby/duelisci z pistolami/manflyersi) zeby jeszcze bardziej zwiekszyc manewrowosc armii
'm Gonna stomp'em to dust,I'm gonna grind their bones.I'm gonna burn down dere towns and cities.I'm gonna bash'eads,break faces and jump up and down on da bits dat are left.An'den I'm gonna get really mean.

Offline swieta_barbara

Co wybrać dalej do O&G? Help!!
« Odpowiedź #44 dnia: Maj 16, 2005, 10:52:45 pm »
Cytat: "QUASSIMODO"
Kołata-zasycilem twoj opisik...jest w stylu Daaa Plannn 8)
hmmm...w sumie niewielu jest przeciwnikow takich co to tylko magia mozna pospawac...
w sumie tylko takich co to uzywaja samych magusow i wiekszosc pktow sie kitra gdzies->to najwiekszy problem w armii orcasow ale tam znowu nie ma LOS wiec ciezko mowic o jakimkolwiek pocisku z little waagh
jak sie ich nie wyterroryzuje to kaplica,mozna jeszcze probowac chariotami/fastami podzialac...ale to trzeba miec tego troche(4 fasty i min 4 rydwany)
ale juz na 2k z big waagh(tutaj respect...sam uzywam duzego szamana+generator kostek+czarny jako bsb) sa spore szanse na spacerek/waaagh itd-mozna pokombinowac+corazpowazniej mysle nad wykombinowaniem 2 rare jako skirmish DoW(troglagoby/duelisci z pistolami/manflyersi) zeby jeszcze bardziej zwiekszyc manewrowosc armii


pomysl taktycznie rewelacyjny, klimat armii psujesz sobie zas tym maksymalnie - pure waaagh! power! jest chyba najbardziej krecacy. ale fakt, skirmisherow w tej armii brakuje najbardziej
Jeźdźcy Hardkoru jada do oporu!

 

anything