trawa

Autor Wątek: Heroes of Might and Magic V  (Przeczytany 79799 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Osqar

Heroes of Might and Magic V
« Odpowiedź #75 dnia: Wrzesień 19, 2005, 07:33:39 am »
NIestety wieści nie są zbyt miłe dla tych którzy nie posiadają zbyt mocnego sprzętu :)

 :arrow: Beta będzie wymagała P4 2Ghz, 512 MB Ram, Radeon 9700 lub GeForce 5600  :roll:
 :arrow: Beta to tylko i wyłącznie multiplayer poprzez ubi.com (odpadają 'Gorące pośladki' :P )
 :arrow: trwać będzie 2 miesiące- co dwa tygodnie nowy update i kilkadziesiąt kolejnych zaproszonych do beta testów
 :arrow: całą resztę przeczytac mozecie na www.mightandmagic.com - wystarczy znajomosc angielskiego :P
b]Beware the elves...[/b]

***

  • Gość
Heroes of Might and Magic V
« Odpowiedź #76 dnia: Wrzesień 19, 2005, 03:22:54 pm »
Cytat: "Osqar"
512 MB Ram, Radeon 9700 lub GeForce 5600

Jak dla mnie, to obecnie jest minimum :roll:

***

  • Gość
Heroes of Might and Magic V
« Odpowiedź #77 dnia: Grudzień 06, 2005, 08:26:44 pm »
W najnowszym CDA (tj. numerze specjalnym- 13.) pojawiła się obszerna zapowiedź HOMM V :) Dużo screen'ów i informacji, wszystkich zainteresowanych zachęcam do kupienia numeru specjalnego :p Jedynie na specjalne życzenie mogę powiedzieć coś na podstawie artykułu.

Przypominam, że planowana premiera już w lutym :D

Offline Zibi

Heroes of Might and Magic V
« Odpowiedź #78 dnia: Grudzień 06, 2005, 08:46:56 pm »
Powiedz cos na podstawie artykulu.

***

  • Gość
Heroes of Might and Magic V
« Odpowiedź #79 dnia: Grudzień 06, 2005, 09:03:29 pm »
Cytat: "Zibi"
Powiedz cos na podstawie artykulu.

Eh, nie mogłeś się powstrzymać ?! ;)

Mamy 6 miast: Haven (Zamek z III), Inferno, Necropolis, Academy (Wieża z III), Sylavan (Bastion z III), Dungeon. Jednostki prezentują się podobnie, z tą małą różnicą, że w Sylavnie nie będzie krasnali, większość armii będą stanowiły elfowie. Do lochów doszła zupełnie nowa w HOMM jednostka- Mroczne Elfy. Jednostki ulepszamy jak w III, przyrost następuję co 7 dni (nie codzinnie jak w IV).

Bohaterowie nie będą brali już udziału w walce (szkoda :(), będą jedynie rzucać zaklęcia, wspomagać armie umiejętnosciami specjalnymi. W V armiami mogą dowodzić tylko bohaterowie- armie nie mogą chodzić po mapie bez dowódcy.

Pole bitwy podzielone jest na kwadraty (nie heksy jak w III), cała walka rozgrywa się w pełnym 3D, możemy dowolnie przybliżać i oddalać widok. Co ciekawe, bitwy można (ale nie trzeba) prowadzić również w trybie czasu rzeczywistego. Czary mają wyglądać naprawdę spektakularnie (m.in. deszcz meteorytów)

Jeżeli chodzi o kampanie to wiadomo, że będzie ich 6- po jednej dla każdego miasta. Będzie dostępnych 5 trybów multi.

To tyle, nauka wzywa ! :D

Offline Ribald

Heroes of Might and Magic V
« Odpowiedź #80 dnia: Grudzień 07, 2005, 06:32:43 pm »
Cytuj
że w Sylavnie nie będzie krasnali, większość armii będą stanowiły elfowie
.

Boże, wreszcie. Jeszcze jakby centaurów nie było..

Cytuj
Jednostki ulepszamy jak w III, przyrost następuję co 7 dni (nie codzinnie jak w IV).


Krok wstecz i powrót do śmiesznych taktyk z trójki na wymierzanie sobie odległości, żeby trafić do zamku wroga akurat dzień przed populacją ;]

Cytuj
Bohaterowie nie będą brali już udziału w walce


z ...   bardzo mi sie nie podoba

Cytuj
armie nie mogą chodzić po mapie bez dowódcy.


I znów się uwsteczniamy. Idąc tym tropem, znakomity koncept że bohater może ogarnąć armię 2000 troglodytów, 300 meduz, 100 minotaurów i 15 smoków !!!

Cytuj
Co ciekawe, bitwy można (ale nie trzeba) prowadzić również w trybie czasu rzeczywistego.


To się dalej Heroes of might and magic nazywa?

buuu:(
mam swoje zdanie, z którym się nigdy nie zgadzam

***

  • Gość
Heroes of Might and Magic V
« Odpowiedź #81 dnia: Grudzień 07, 2005, 07:43:15 pm »
Cytat: "Ribald"
Boże, wreszcie. Jeszcze jakby centaurów nie było..

Ni będzie ! :) Duszki leśne (coś jak to z Wrót Żywiołów), elfowie wojownicy, elfowie łucznicy, druidzi, jednorożce, drzewce, smoki

Cytuj
Krok wstecz i powrót do śmiesznych taktyk z trójki na wymierzanie sobie odległości, żeby trafić do zamku wroga akurat dzień przed populacją ;]

Według mnie to dobrze, nie lubiłem gdy dziennie pojawiały mi się 2-3 jednostki :?
Cytuj
z ...   bardzo mi sie nie podoba

Tiaa, jedyna fajna rzecz w IV ;)

Cytuj
I znów się uwsteczniamy. Idąc tym tropem, znakomity koncept że bohater może ogarnąć armię 2000 troglodytów, 300 meduz, 100 minotaurów i 15 smoków !!!

Ja wolę, gdy to bohater jest dowódcą (ale to moje zdanie)

Cytuj
To się dalej Heroes of might and magic nazywa?

No, tak słyszałem ;)

Jednostki- Maladie kiedyś wrzucił już link

***

  • Gość
Heroes of Might and Magic V
« Odpowiedź #82 dnia: Grudzień 23, 2005, 11:15:42 pm »
Oficjalna strona  HOMM V (postać kapłana na pierwszym planie- Warhammer ? ;))

Kolejna galeria na gram.pl

Offline Sukul Ankhadu

Heroes of Might and Magic V
« Odpowiedź #83 dnia: Grudzień 24, 2005, 02:40:03 pm »
Cytat: "Norsefir"

Przypominam, że planowana premiera już w lutym :D



Dokładnie premiera miała mieć miejsce 21 lutego, ale teraz już wiadomo, że będzie kilkutygudniowa obsówka. Miejmy nadzieję że jedyna  :roll:

Offline Ribald

Heroes of Might and Magic V
« Odpowiedź #84 dnia: Grudzień 25, 2005, 05:25:55 pm »
screeny z bitew wyglądają pięknie, jeśli kosztem tego gra nie straci na grywalności pogratuluję twórcom serdecznie :)

inna rzecz że dotychczas grałem zazwyczaj na quick combat ;]
mam swoje zdanie, z którym się nigdy nie zgadzam

Offline Solitaire

Heroes of Might and Magic V
« Odpowiedź #85 dnia: Grudzień 27, 2005, 03:24:11 pm »
Cytat: "Ribald"
Cytuj
Jednostki ulepszamy jak w III, przyrost następuję co 7 dni (nie codzinnie jak w IV).

Krok wstecz i powrót do śmiesznych taktyk z trójki na wymierzanie sobie odległości, żeby trafić do zamku wroga akurat dzień przed populacją ;]

Bardzo fajnie. Nie będzie bałaganu. I łatwiej policzyć wszystko.
Cytuj
Cytuj
armie nie mogą chodzić po mapie bez dowódcy.

I znów się uwsteczniamy. Idąc tym tropem, znakomity koncept że bohater może ogarnąć armię 2000 troglodytów, 300 meduz, 100 minotaurów i 15 smoków !!!

To co wyżej. Nie będzie bałaganu.
Pewnie i tak kupię rok po premierze. ;)
Już się gwiezdne poniszczyły zamiecie,
Cień się chwieje poróżniony z mogiłą,
Coś innego stać się pragnie na świecie,
Coś innego, niż to wszystko, co było.

Offline Peter

Heroes of Might and Magic V
« Odpowiedź #86 dnia: Grudzień 30, 2005, 12:17:33 pm »
Cytat: "Sukul Ankhadu"
Cytat: "Norsefir"

Przypominam, że planowana premiera już w lutym :D

Dokładnie premiera miała mieć miejsce 21 lutego, ale teraz już wiadomo, że będzie kilkutygudniowa obsówka. Miejmy nadzieję że jedyna  :roll:


Na gram.pl piszą że wysyłka w Polsce jest przewidziana na Marzec 2006
url=http://profile.xfire.com/Mordimer121][/url]

Offline Peter

Heroes of Might and Magic V
« Odpowiedź #87 dnia: Grudzień 30, 2005, 12:22:13 pm »
i jeszcze jedno pytanko gdzie można się do bety zapisywać bo nie moge doczytać
url=http://profile.xfire.com/Mordimer121][/url]

***

  • Gość
Heroes of Might and Magic V
« Odpowiedź #88 dnia: Styczeń 14, 2006, 10:39:37 am »
Trzy wcielenia

Zastanawia mnie jedno, po co prezent w postaci III? ;) Nie wiem, co za fan Heroes'ów mógłby nie mieć III 8)

Offline Dr. Zoidberg

Heroes of Might and Magic V
« Odpowiedź #89 dnia: Styczeń 14, 2006, 11:31:53 am »
Dobrze, ze III dodaja, a nie IV ;)
topy wody pod kilem, ahoj!!!

 

anything