Gildia Gier Bitewnych (www.bitewniaki.gildia.pl) > WH40K

Eldarska rozpiska na 1500

(1/6) > >>

Michaelius:
Hehe moj najnowszy pomysl jestem ciekaw co o niej sadzicie :twisted:

Ghost Warrior Army

1 Avatar of Khaine (HQ) @ 80 Pts
     Wailing Doom

1 Farseer (HQ) @ 77 Pts
     CC Weapon (x1); Shuriken Pistol (x1)
     Guide [30]
     Runes of Witnessing [5]

5 Wraithguard (Troops) @ 352 Pts
     Wraithcannon
     1 Warlock @ [42] Pts
          Shuriken Pistol (x1); Witchblade (x1)
          Enhance [15]
     1 Wave Serpent @ [135] Pts
          Linked Shuriken Catapults; Linked Bright Lances
          Spirit Stone [10]

5 Wraithguard (Troops) @ 352 Pts
     Wraithcannon
     1 Warlock @ [42] Pts
          Shuriken Pistol (x1); Witchblade (x1)
          Enhance [15]
     1 Wave Serpent @ [135] Pts
          Linked Shuriken Catapults; Linked Bright Lances
          Spirit Stone [10]

1 Wraithlord (Troops) @ 120 Pts
     Flamer (x2); Bright Lance

1 Wraithlord (Troops) @ 120 Pts
     Flamer (x2); Bright Lance

1 Vyper Squadron (Fast Attack) @ 65 Pts
     Linked Shuriken Catapults (x1); Star Cannon (x1)

1 Vyper Squadron (Fast Attack) @ 65 Pts
     Linked Shuriken Catapults (x1); Star Cannon (x1)

1 Vyper Squadron (Fast Attack) @ 65 Pts
     Linked Shuriken Catapults (x1); Star Cannon (x1)

2 War Walker (Heavy Support) @ 200 Pts
     Front Armour: 10; Side Armour: 10; Rear Armour: 10; Left Star Cannon (x2);
     Right Star Cannon (x2)

Models in Army: 23
Total Army Cost: 1496

Gue'vesa'El Holton:
Ja się jeszcze za dobrze nie znam ale powiem że ciężko by tu było WYSIWYGa zrobić... starcannony ciężko dostać...

Nathaniel:
1. malo modeli...
2. jak farseer ma stac i tylko na walkery guida rzucac to troche drogi sie robi IHMO...
3. OKi ze guardzi sa w serpentach bo na piechote to szmelc...
4. dopoki guardzi nie wysiada to masz slaba sile ognia jak na Eldarow, a i HtH nie porzadzisz...
5. Jaka role maja guardzi?
6. nie powstrzymasz armii "Rhino rusz"  :wink:
7. masz przechlapane w HtH... i to mocno...

  8)

 nie zrobila na mnie wrazienia, choc ma klimat...

Michaelius:
:( to chyba na alaitoc sie przerzuce. Miala byc killerska rozpiska a tu nie wyszlo i jeszcze mowisz ,ze klimatyczna buuuuuu bede plakal :twisted:
 Dobra zartowalem to dobrze ,ze trzyma klimat.
Farseer ma dawac Guida war walkerom , a pozatym jest konieczny bo inazej nie wystawie warlockow , a bez nich WG traci polowe wartosci bojowej, ale przydalby mu sie Witchblade (tylko punktow brakuje:)
 WG stanowi prezent dla wszystkich wielbicieli duzych kreatur (patrz Albin  8)  ) , sa niezli na duze czolgi, sa w stanie przytrzymac w hth kazdy oddzial bez power weaponow, a tak pozatym to bez nich nie wystawie WL :)
Do hth mam Avatara i 2 duze zombi, ktore to powinny sobie poradzic z wiekszoscia przeciwnikow (poza pewnym przerosnietym hive tyrantem, deamon princami i wielbicielami ukrytych power fistow :) ). a WG tez jest w stanie dokazac majac 5 WS, S, T i I.
Natomiast co do rhino rusha to mysle, ze mam spore szanse. Majac 7 star cannonow i 4 lance jestem w stanie otworzyc te 3-4 rhinosy na ture, zwlaszcza ze spora czesc tej broni zamontowana jest na bardzo mobilnych platformach.

Nathaniel:

--- Cytat: "Michaelius" ---Farseer ma dawac Guida war walkerom , a pozatym jest konieczny bo inazej nie wystawie warlockow , a bez nich WG traci polowe wartosci bojowej, ale przydalby mu sie Witchblade (tylko punktow brakuje:)
 
--- Koniec cytatu ---


teraz kumam, zapomnialem ze bez warolckow zombiaki testuja glupote...  :wink:


--- Cytat: "Michaelius" ---
Do hth mam Avatara i 2 duze zombi, ktore to powinny sobie poradzic z wiekszoscia przeciwnikow (poza pewnym przerosnietym hive tyrantem, deamon princami i wielbicielami ukrytych power fistow :) ).

--- Koniec cytatu ---


loozik  :D
ja jako wilczy wielbiciel ukrytych power fistow nigdy sie zombiakow nie balem... ale fakt dobrze rozstawione to bedzie silny defens...


--- Cytat: "Michaelius" ---
a WG tez jest w stanie dokazac majac 5 WS, S, T i I.

--- Koniec cytatu ---


o ile dobrze pamietam to wszystkie zombiaki maja I 4...  8)
ech Ty eldarze... takiej rzeczy nie pamietac...
swoja droga jakos nie moge sie przekonac do WG - strasznie drodzy i malo mobilni... serpenty to nadrabiaja, ale oddzial jest malo liczny... po prostu nie wiem - trzeba by nimi strasznie dobrze zagrac... i jakos w HtH zawsze latwo schodzili... spluwy maja fajne ale tylko 5 w oddziale... no i 12'' zasiegu... nie potrafie sie przekonac do tego oddzialu... ale jak dobrze go uzyjesz to moze byc killerski...
 :?


--- Cytat: "Michaelius" ---
Natomiast co do rhino rusha to mysle, ze mam spore szanse. Majac 7 star cannonow i 4 lance jestem w stanie otworzyc te 3-4 rhinosy na ture, zwlaszcza ze spora czesc tej broni zamontowana jest na bardzo mobilnych platformach.
--- Koniec cytatu ---


 tia... ale smoki maja wszyscy... trafiasz 10 SC i 2 Lancami... przez pancerz przebija sie 1 lanca i...  2 SC... glance... 2-3 rhino dojezdzaja... Avatar pada od salwy, war walkery schodza w HtH... reszta hajda na grubasy...

 a glowny zarzut moj to za malo figurek... stanowczo... ogladalem pare bitew Yliandenu i to byl glowny problem IHMO... jak masz malo figsow w armii to musisz miec wiekszego powera do rozwalenia pojazdow...

 ale armia mi sie podoba... i mocna jest... przetestuj ja i napisz jak sie sparwdza... jestem bardzo ciekaw...

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej