Autor Wątek: NAJLEPSZA LUDZKA BANDA!  (Przeczytany 18013 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Nazroth

NAJLEPSZA LUDZKA BANDA!
« Odpowiedź #15 dnia: Maj 29, 2005, 08:36:06 pm »
największy + WH to routowanie na flagellanckich LD... czyli na 10.... świetna sprawa - nikt nie ściaga najpierw kapitana, bo to samobójstwo...stąd tak mała liczba maksymalna (12)... zawsze się zastanawiałem dlaczego tylko WH mają taką głupiąliczbę... ale teraz to jest jasne...
'Jedynym sposobem by zmądrzeć jest grać z mądrzejszym przeciwnikiem'

Offline Musley

  • Steward
  • ******
  • Wiadomości: 6 346
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • (づ。◕‿‿◕。)づ
    • Soundcloud
NAJLEPSZA LUDZKA BANDA!
« Odpowiedź #16 dnia: Maj 29, 2005, 11:01:29 pm »
Cytat: "Maciek"
największy + WH to routowanie na flagellanckich LD... czyli na 10.... świetna sprawa - nikt nie ściaga najpierw kapitana, bo to samobójstwo

Hehe, ale niekoniecznie każdy o tym wie :D (dzięki za info ;) ).
W ludzkich bandach podoba mi się jeszcze duży wybór ekwipunku. Można też uzbrajać swoich wojów niestandardowo, np. w noże do rzucania, które mi się przepysznie podobają i jak już będę miał Averlandczyków (raczej na nich właśnie się zanosi - kupię masę modelarską i coś wycinę z tych Militiantów - pelerynki jakieś... :) ) to młodzika bym w coś takiego rozwijał. Do tego dostęp do większości najemników...

Offline Mistrz wałków :)

NAJLEPSZA LUDZKA BANDA!
« Odpowiedź #17 dnia: Maj 29, 2005, 11:17:09 pm »
No to ja równierz dożucę swoje trzy grosze!

Popierwsze temat wydaje mi sie nieco dziwny! A wybranie najlepszej bandy przysparza wiele kłopotów!

a teraz odpowiadając na zadane pytanie!

Moim zdaniem niezaprzeczalnie najsilniejsza banda jest reikland! Seba prawie już wyczerpał temat! Ja dodam tylko ze swojej strony że sądzenie że rekland jest słaby w walce to jeden z najgorszych błedów jakie możemy popełnić! Nie dość że można wystawić ich bez problemu na 13 członków naszpikowanych łukami to jeszcze bezproblemowo kazdy do walki użyłe pałeczki! dodatkowo saport rusznic i kochane, uwielbiane duelingi!! Widziałem Kombat tej bandy z beastami! Wydawało sie że wynik jest łatwy do przewidzenia! Nic bardziej mylnego! (Beasty wigineły co do jednego) Reiklandem dawno grałem (za czasów kiedy to jeszcze organizowałem amatorsko turnieje w domciu!). Nie przegrałem tą bandą ani razu! A widok 15 osobowej ekipy z Bs4 i więcej naszpikowanej łukami kuszami duelingami i rusznicami powodował taki respekt wśród przeciwników że przeważnie w multiplayach zawsze walczyłem przeciwko wszystkim!

Z słabych band (a dokładniej trudniejszych w prowadzeniu-nie ma słabych band!) wymienię jedynie Ostland no i może WH! Jest to banda która ma cała gamę minusów! Po miesiacu testowania doszedłem do takich spostrzeżeń!

1. Na turnieje nieopłacalny jest nasz ziomek ogr! Niezdąży się nawet raz rozwinąć a jak zginie to mamy prawdziwą biedę (a zapewniam was że ginie!!) dodatkowo straszny koszt powoduje że jest nas mizernie mało a w porównaniu reatingów trafiamy na przynajmniej 13 osobowe bandy!
Najlepszym rozwiązaniem jest najęcie ogra! Z tym że nasza banda ma problemy wuwczas z kasą!

2. Bochaterowie są słabi a liczenie że się szybko rozwiną jest wyjątkowo zdradliwe! Nie wspomiawszy że jest ich tylko 4 - znów problem finansowy!

3. Ograniczona ilośc najemników (tylko Ogr!!) powoduje że w ostatnim scenariuszu trafiamy na przeciwnika który najmuje wiaderko najemników.. widok tielańczyka pitfajtera worlocka i np. halfinga w jednym teamie to prawie stanard!

4. Brak duelingów! Pistolet dwulufowy to prawdziwa tragedia-nieopłacalny!

5. Ograniczona ilość broni zasięgowych (głównie brak kuszy- a tak by pasowała do dowódcy) powodje że nie mozna ustawić sobie tak jak w kislevie bandy strzelająco kontrującej (taktyka która stosóje a ulepszył Paweł na Polach chwały!- kislev wystrzelał aveland!)

6. Brak akademickich skili dla dowódcy (lepsi gracze wiedzą o co chodzi!)

7. brak tanich jednostek! Większość band posiadających large target takie posiada co pozwala przy wystawieniu dużego modelu dopchac resztę bandy tanimi jednostkami

8. Bardzo drogi Priest of tall! 45 gc i tylko 2 Ws

9. Wysoki exp na bochaterach nie wiedząc czemu! I odrazu podkreślam brak młodzików - którzy w innych bandach beardzo szybko stają się najbardziej niebezpiecznymi bochaterami- szybkie rozwje (pocz. exp. 0)

A teraz plusy:

1.Bardzo silne czary priesta of talla

2.Mocne skile: taunt i bull rush

3.mozliwośc wykożystania wpełni rusznicy (dzięki ogrowi!)-moka własna taktyka-Szybki sposób na wygraną!

4. 10 Ld na rufianach (zabij mi dowódcę krzyczą! :))

Podsumowywując Ostland dobrze się sprawdza tylko w długich kampaniach! Co nie zmiena faktu że właśnie mam go juz prawie wymalowanego i mam zamiar nim wygrać najbliższy turniej. Uwielbiam obalać mity!!

A Wich hunters?

Minusy!

1. Mała ilość modeli w bandzie!

2. Beznadziejni flagelanci (za drodzy jak na swoje mozliwości!)- choć klimatyczni

3.psy na dłuższą metę tracą na swojej jakości

4.Wysoki początkowy reating (bochaterowie z wysokim exp!). Wh słabsi w wspólczynnikach od Chempinów w innych bandach a startuja z identycznym exp.

5. Brak młodzików (wyjaśnienie patrz przy Ostlandzie)

6. ograniczeni nieco najemnicy!

7. Ograniczony sprzęt do najmu (np. Blak lotus,Dark Venon, holi tome itd!)

8. mała ruznorodność w uzbrojeniu stronników ( zeby nie powiedzieć nikła!)

9. Większośc stroników posiada jedynie jeden atak (flagelanci psy)

10. Brak takich broni jak rusznica lub dueling!

Plusy

1. Bardzo przydatny worrior priest- gówny żeżnik w tej bandzie! (dla przykładu podam jak to rozłupał czaszkę ogrowi z T6!-pozdrawiam Heru)

2. Ld 10 na flagelantach (rout test!)

3. Bardzo przydatne pieski (mozliwośc wykrywania wrogów dla celów ostrzału z kusz!)

4. Pistolet srzalkowy pod warunkiem że model ma przynajmniej 4 BS

Dotychczas banda ta zajmowała słabe miejsca! Ale tak jak już to pokazałem do sie i nimi wygrac i to z pełną pompą!-wybijając wszystko na stole!

Szkoda tylko że nik niedocenai takich band jak Midenheim (oj juz ich złożyłem na nowo i tylko czekaja na pomalowanie!) i marienburg które równierz są bardzo silnymi bandami!

Natomiast opowiastki Misia o słabym avalandzie to zupełna bzdura! TYLKO TRZEBA BRAĆ COŚ DO WALKI a nie tulko strzelające halfingi!

Moje wypowiedzi są poparte wieloma grami! Ostland 15 potyczek Wh 5 Ale za to wyjatkowo skuteczne! i Avealnd 4 (równierz same zwycięstwa!)

A i na koniec chcę podkreślic ze każda banda da ise wygrać!!!
Kamil. (miszczu)

Offline Musley

  • Steward
  • ******
  • Wiadomości: 6 346
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • (づ。◕‿‿◕。)づ
    • Soundcloud
NAJLEPSZA LUDZKA BANDA!
« Odpowiedź #18 dnia: Maj 29, 2005, 11:25:05 pm »
Cytat: "Mistrz Wałków :)"
6. Brak akademickich skili dla dowódcy (lepsi gracze wiedzą o co chodzi!)

Mógłbyś rozwinąć tę myśl? :D

Offline MiSiO

NAJLEPSZA LUDZKA BANDA!
« Odpowiedź #19 dnia: Maj 30, 2005, 06:59:18 am »
Cytuj
4. Brak duelingów! Pistolet dwulufowy to prawdziwa tragedia-nieopłacalny!

5. Ograniczona ilość broni zasięgowych (głównie brak kuszy- a tak by pasowała do dowódcy) powodje że nie mozna ustawić sobie tak jak w kislevie bandy strzelająco kontrującej (taktyka która stosóje a ulepszył Paweł na Polach chwały!- kislev wystrzelał aveland!)


nie kazdy nie uzywa tego co cie najbardziej opłaca (i tylko tego). I dobrze. Co do wytrzelania averlandu to raz, że to gruba przesada, a dwa, że kiedy goście trafiający na +6 wyrzucają w więkości potrzebne im "6" a zraniani goście od strzał w 4 na 5 przypadków od razu idą OOA to nawet u niebo lepsze strzelanie na +3/+4 w dużej liczbie do kislevu (wyjątkowo marne w rzutach) nic nie daje... poza jedna walka wręcz, w tej grze nie było hth więc nie on decydował... inne gry wygrywalem więc to ilu mam gosci do walki to temat bezcelowy... zreszta w tej grze Paweł sprzedał połowe luków i miał tylko 4 strzelajacych gości.. więc o strzelającej taktyce nie ma co mówić! Dla kontrastu moich 2 mysliwych BS4/1 z Qshootem, Kapitam z BoDP i eagle eyem, 3 halfasy, tilean, mountaing guard z lukiem + rusznica i coś tam jeszcze (kusznik) mieli kiepski dzień... Paweł może zaświadczyć... w sumie zabili .. eee... nikogo nie zabili! o RT też nie wspomne :D 2x"9ka :D

Cytuj
Mistrz Wałków  napisał:
6. Brak akademickich skili dla dowódcy (lepsi gracze wiedzą o co chodzi!)  

Mógłbyś rozwinąć tę myśl?


Poczytaj annuala :D to tyle... :>


Cytuj
Popierwsze temat wydaje mi sie nieco dziwny!


Naprawdę nie ma obowiązku pisać swoich postów w każdym temacie...


Cytuj
Nie dość że można wystawić ich bez problemu na 13 członków naszpikowanych łukami to jeszcze bezproblemowo kazdy do walki użyłe pałeczki!


Na szczęscie Seba nie odczuwa takiego "klimatu". Ma trochę kusz, trochę luków. Do tego dochodzą miecznicy... Jedynym bólem w reiklandzie jest ograniczona liczba strzelców.


Cytuj
Natomiast opowiastki Misia o słabym avalandzie to zupełna bzdura! TYLKO TRZEBA BRAĆ COŚ DO WALKI a nie tulko strzelające halfingi


A powiedz mi gdzie to wyczytałeś bo gadanie dla samego gadania to jest bzdura... czymś innym jest zestawienie porwnawcze 2 startowych band a mówienie ze cała banda jest słaba. A do walki jest zawsze paru chłopa... ostatnia wtopa z Pawłem to zasługa cudnych rzutów Pawła (4 strzelców wygrywa strzelanie z 8 lepszymi od siebie!) i "cudnych" rzutów averlandu... ale czasem tak bywa. I tyle. A wniosek jest taki ze na turniej gdzie maja być góra 3-4 gry trzeba w wymuszony sposób dobijać ilość gości w bandzie... smutne to ale niestety. A kontynuując porównanie Reiklandu i Averlandu:

HEROSI:

Averland ma odrobinę lepszych herosów bo jako jedyni herosi bergjaegerzy mają dostęp do długich łuków i to z BS4 (tylko WS2 :(). Poza tym 1 młodzik.

STRONNICY:

Kusze, długie łuki i BS4 na 7 gościach w porównaniu z 3 halfasami z BS4 T2 i najwyżej 24 łukami już wygląda nieżle. Kiedy dodamy, że miecznicy mają expert swordsmen'a to już wiemy wszystko.

P.S.

Tak sobie myśle.. można by było dodać do listy jeszcze Carnival of Chaos ale dla jasności sytuacji go nie dałem.. zbyt odstaje i porónania są dość trudne.

P.S.2
Właśnie sprawdziłem... i reikland może uzbrajać nawet mieczników w łuki... a już myślałem, że możliwość uzbrajania mountain guardów w coś strzelającego jest ich małą przewagą nad swordsmenami...

Offline Possessed

NAJLEPSZA LUDZKA BANDA!
« Odpowiedź #20 dnia: Maj 30, 2005, 07:30:11 am »
Uwaga odemnie "mistrzu wałków", ruffians nie mają 10 ld tylko automatycznie zdają Ld testy a pistolety dwulufowe może i nieopłacalne dla ciebie ale jak narazie spełniają swoje zadanie ( wkażdym razie dla mnie  :) ) i jeszcze mnie nie zawiodły ...
img]http://img214.imageshack.us/img214/6691/protectoa4.jpg[/img]

Offline MiSiO

NAJLEPSZA LUDZKA BANDA!
« Odpowiedź #21 dnia: Maj 30, 2005, 07:49:48 am »
Bo tak na prawde to kupujemy jeagera z dwulufowymi i po pierwszym rozwinieciu herosi dostaja skilla ze mogą ich urzywac... zamiana broni i mamy herosa killera... jak trafi obydwoma atakami to mamy 4hity S4! z black powderem... 4 hity S5! :D

Bardzo sa fajne te pistolety. Wiecej wyczucia klimatu bandy! Urzywajmy specjalnego ekwipunku! I skilli! to daje naszej bandzie niepowtzralnego ducha... Ciekaw jestem jaka masz poczatkową rozpiske ostlandem.

Offline Nazroth

NAJLEPSZA LUDZKA BANDA!
« Odpowiedź #22 dnia: Maj 30, 2005, 07:53:32 am »
poprawa "possessed" Ruffians mają 10LD ! Mam przed nosem annaula i MAJĄ 10LD.  I zasady jasno określają, że można na ich LD zdawać rout, gdy tylko zginei dowódca

 "If the warbands leader is out of action or stunned then the player may not use his leadership to take the test. Instead, use the highest leadership characteristic amongst any remaining fighters who are not stunned or out of action"

cytat z podręcznika, jasno określający sprawę...

jedyne co mnie tutaj...hmm... no nazwijmy to, wzbudza moją niepewnośc to zasada "NO RESPECT" ruffianów, mówiąca o tym, zę reszta członków bandy im nie ufa i gardzi nimi... dlatego nie mogą stać się dowódcami... więc głupio, aby trzymali w ryzach resztę bandy po śmierci kapitana...ale zasady to zasady!
'Jedynym sposobem by zmądrzeć jest grać z mądrzejszym przeciwnikiem'

Offline MiSiO

NAJLEPSZA LUDZKA BANDA!
« Odpowiedź #23 dnia: Maj 30, 2005, 08:08:28 am »
ale idac tym tropem mozna te testu zdawac automatycznie bo to nie jest odpornosc na psychologie :D

Ale mniejsza z tym.

Banda jest fajna bo daje duzo mozliwosci... bardzo mi sie sztuczki z wywabianiem obelgami, bull rushem i innymi podobaja!


Do tego najwieksza mozliwa ilosc gosci w bandzie...

15+1ogre (halfling cook book)+12psów=28 gości w bandzie! czyli do RT... duzo za dużo :D (4x6=24 +1 i mamy.. 7 gości do RT.)


Jakoś nie bylo mowy jeszcze o kislevie... banda z duzym potencjalem i bardzo nastrojowa! poza ostlandem i averlandem banda najbardziej zrozniowana (tak, wiem. Strieltsi sie nie olacaja). Maja rzucane noze, misia. Boli brak rusznicy ale to powinna byc pierwsza rzecz, ktore kupujemy dla Essaula, ktory po wylosowaniu skilla "oblokowywuje" sobie dostęp do rusznicy. Strieltsi... super jednostka. W porownaniu do reiklandzkich strzelcow niebotycznie droba ale jak na kislev to jest to najlepiej strzelaca i WALCZACA grupa (S4 z halabarda). Kiedy kusznikowi reiklandzkiemu rozwinie sie atak czy sila to niestety jest to w duzej mierze zmarnowane rozwiniecie. Strieltsi z racji strzelania co druga ture sa jednstka do walki w pol dystansie... strzelaja, podchodza, strzelaja... w a walce albo maja 1 atak z S5 (halabarda, potrzebna do podpierania muszkietu) albo 2A z S4... o rozwinieciu bo BS nie ma sensu pisac.

Kolejnym plusem jest opiekun misia. Tamer. S4... super sprawa! Ze sprintem mamy duet z misiem. Do tego rzucane noze z S4 (niestety nie ma umiejetnoscistzreleckich). Po porawce zasad nie ma rozniem EXP10 tylko EXP8 co troszke spowalnia jego rozwój.

Plusem sa tez kozacy. Coraz wiecej chaosu mamy oficjalnego... kiedys tylko possessed i skavenki teraz juz CoC, beasty ... duzo tego.

Kiedy rozwinie sie naszym stronnikom sila, dobrym pomyslem jest dac kazdemu rzucane noze... podchodza, salwa z S4. Potem zbieraja szarze (u wlocznie i puklerze polecam do combo) tego co nie zginelo albo nie zostalo wywrócone... to co przebilo sie pzrez wlocznie z S4 w części zostaje sparowane... to samo combo dziala kiedy mamy dodatkowy atak czy inicjatywe (wtedy wlocznie sa bardziej a noze troche mniej skuteczne... a kieby mamy BS4 to nozę wymiatają).

Stronnika, ktory awansowal na herosa mozna pieknie zrobic na kozackiego nozownika! bardzo fajnie jak ma 12" i 3 ataki z nozy :D (bierzemy umiejetnosci STRZELECKIE)

No i dla każdego luk.

Offline Nazroth

NAJLEPSZA LUDZKA BANDA!
« Odpowiedź #24 dnia: Maj 30, 2005, 09:02:00 am »
Misiu - każda banda moze mieć taką ilośc modeli - nawet WH.. poniewaz "WARHOUND" w kramiku podręcznikowym - jest PRZEDMIOTEM!! I możesz miec takich nieograniczoną ilość;]... tak samo jak czosnku i takich badziewi:)... nie wiedziałeś o tym?... i nie trzeba dennego skilla brać:P hahahahaha
'Jedynym sposobem by zmądrzeć jest grać z mądrzejszym przeciwnikiem'

Offline MiSiO

NAJLEPSZA LUDZKA BANDA!
« Odpowiedź #25 dnia: Maj 30, 2005, 09:04:25 am »
nie. liczy sie pies jak stronnik.

Offline Nazroth

NAJLEPSZA LUDZKA BANDA!
« Odpowiedź #26 dnia: Maj 30, 2005, 09:47:26 am »
a gdzie to jest napisane?...skoro jako przedmiot jest sprzedawany?

a warhorse też się liczy jako stronnik?... freelancer ajmuje tylko 1 slot - konie i psy z merchant charta są przedmiotami dude... każdy mozę ich miec 100
'Jedynym sposobem by zmądrzeć jest grać z mądrzejszym przeciwnikiem'

Offline Mistrz wałków :)

NAJLEPSZA LUDZKA BANDA!
« Odpowiedź #27 dnia: Maj 30, 2005, 10:10:08 am »
Cytuj
zreszta w tej grze Paweł sprzedał połowe luków i miał tylko 4 strzelajacych gości.. więc o strzelającej taktyce nie ma co mówić! Dla kontrastu moich 2 mysliwych BS4/1 z Qshootem, Kapitam z BoDP i eagle eyem, 3 halfasy, tilean, mountaing guard z lukiem + rusznica i coś tam jeszcze (kusznik) mieli kiepski dzień... Paweł może zaświadczyć... w sumie zabili .. eee... nikogo nie zabili! o RT też nie wspomne  2x"9ka  

Z tego co ja widziałem to nie można mówic tu o żadnym pechu! jest to jedynie słaba twoja gra! Kto Ci kazał strzelac do niedzwiedzia! Zamiast maronowac strały trzebało wystrzelać 3 modele Pawła (tak nie miał nawet 13 członków w bandzie!!!-po cholere mieli  twoi berargierzy hanting arowy jeśli je marnowali strzelając w futro niedzwiedzia) i zakończyć szybko grę! Powracam odrazu do duskusji na temat że niedzwiedz gine w 3 tury! Tutaj z tego co wiem to przez 5 tur cały skład do niego bił i NIC! Ja osobiście kislevem uwielbiam grać z bandami strzeleckimi (które nie mają kusz!) Czysta przyjemniość!
A błędy w Twoim wykonani (Misiu) to Brak Kuszy na kapitanie (to by wystarczyło na niedzwiedzia i ogra! Ja na swoim Capitanie nie tylko miałem kuszę ale nawet z myśla o 4 grze kupiłem mu truciznę tak aby strzelał z siła 5!

Wyjaśniając sprawę rufianów! Nie testujemy automatycznie a jedynie wykożystujemy ich LD do tego testu (polecam jeszcze raz przeczytać cytat który podał nam Maciek!!)

Cytuj
Bo tak na prawde to kupujemy jeagera z dwulufowymi i po pierwszym rozwinieciu herosi dostaja skilla ze mogą ich urzywac... zamiana broni i mamy herosa killera... jak trafi obydwoma atakami to mamy 4hity S4! z black powderem... 4 hity S5!
 
Popierwsze trafia przeważnie tylko raz, po drugie kosztuje od cholery ( za to mam dwie rusznice znacznie bardziej skuteczne!- Potwierdzić może np. Maciek), po trzecie z byt łatwo umiea ten pan! Nie wspomniawszy juz o tym że dobry gracz go odstrzeli z broni zasięgowej!!
I na koniec wolę zesaw który ja będe wystawiał Mounteim renger z duelingiem i toporem! Jedyna banda która ma stronników z ws4 i duelingami!! Powiem tyle Jakie niedzwiedzie jakie ogry wystarczy takich dwuch panów i robi się juz przyjenie! Trafiamy na 2+ z siła 4

Cytuj
Mistrz Wałków  napisał:
6. Brak akademickich skili dla dowódcy (lepsi gracze wiedzą o co chodzi!)  

Mógłbyś rozwinąć tę myśl?


Ależ prosze uprzejmie!
Ostland byłby niesamowicie skuteczny jesli by mógł np. mieć taki skil na dowódcy jak Tactical! Roztawiamy się nie dość że o 4 cle bliżej do wroga to jeszcze przestawiając modele unikamy salw z kusz i łuków! Nie wspomniawszy o taktycznych założeniach!!
Kamil. (miszczu)

Offline Mistrz wałków :)

NAJLEPSZA LUDZKA BANDA!
« Odpowiedź #28 dnia: Maj 30, 2005, 10:16:42 am »
Cytuj
a gdzie to jest napisane?...skoro jako przedmiot jest sprzedawany?

a warhorse też się liczy jako stronnik?... freelancer ajmuje tylko 1 slot - konie i psy z merchant charta są przedmiotami dude... każdy mozę ich miec 100


W podręczniku!! na stronie 54 co cytuję

WARDOGS
If you purchase a wardog, it will fight exactly like a member of your warband...

A modeli konnych można mieć w bandzie jedynie 3! dlatego żadnych tu setek zwierzęt nie mamy :D
Kamil. (miszczu)

Offline Nazroth

NAJLEPSZA LUDZKA BANDA!
« Odpowiedź #29 dnia: Maj 30, 2005, 10:48:40 am »
no z jednej strony wszystko jest jasne, a z drugiej to potwierdza moją tezę... konie nie zajmują slotu... ponadto "FIGHT" to "walczą" czyli, że gracz ma nad nimi normalną kontrolę, ale o zajmowaniu slotu nadal nic nie ma... `

a dobrze, że wskazałeś mi str. 54;]...bo tam jest napisane (uwaga cytuję):
"If you purchase a wardog, it will fight exactly like a member of your warband, though it is treated as part of the equipment of the hero who bought it" !!
To nie dwuznacznie określa, e pies jest ekwipunkiem... walczy jak członek bandy, potrzeba modelu do reprezentowania psa, ale nie ma ani słówka o tym, że zajmuje miejsce... każda banda (poza skavenami) może sobie psy kupić, jak czosnek, nożyk do chleba czy czapkę... oczywiście wydaje mi się, .iż na turnieju każdy wolałby kupić sobie króliczą łapkę zamiast psa... zwłaszcza, że ekwipunek nie liczy się do testu rozbicia... przynajmneij wydaje mi się, że psy do rozbicia się nie liczą (te ekwipunkowe)...

Kamilu - sam pokazałeś mi argumenty na moją kożyść...czemu całego zdania nie zcytowałeś, tylko fragment;]?!


ZA TO w ANNAULU mamy napisane (w zasadach do ostlandu w skillu ANIMAL FRIENDSHIP) "up to two wardogs (see Mrd rulebook page 54) that the warrior owns do not count against maximum number of models in the warband" I to jedno zdanei zbiło by całą moją filozofię... kocham wasze argumenty...wyssane z czeluści odbytu...zamiast czegoś sensownego - jeśłi nie jesteście w stanie odpowiedzieć to nie spamujcie niepotrzebnie czymś co praktycznie nie było w stanie zbić mojego poglądu.

(po przeczytaniu zdania z annaula już wiem, ze psy liczą się do max. numbera w bandzie - ale w podręczniku o tym słowa NIE MA)
'Jedynym sposobem by zmądrzeć jest grać z mądrzejszym przeciwnikiem'