trawa

Autor Wątek: Osobistości WFRP  (Przeczytany 15636 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Dwalthrim

Osobistości WFRP
« Odpowiedź #30 dnia: Listopad 24, 2005, 07:01:55 am »
Zapraszam do lektury II-j części artykykułu o Osobistosciach w Warhammerze: http://www.warhammer.gildia.pl/stary_swiat/vipy2
Oczywiscie projekt nadal otwarty i prace nad częścią następną już trwają.
Zapraszam do współpracy.
pozdrawiam.
JAH RASTAFARAI-SIGMAR HELDENHAMMER EMPEROR I!!!"


Offline Hargrim

Osobistości WFRP
« Odpowiedź #31 dnia: Listopad 24, 2005, 06:58:45 pm »
Ja tak tylko bym się przyczepił do tego, że gdzieś w tekście migneło mi nazwisko Żelazna Pięść :). A miały zostać oryginały :P.

Offline Dwalthrim

Osobistości WFRP
« Odpowiedź #32 dnia: Listopad 24, 2005, 08:49:53 pm »
Upss.. Faktycznie pod koniec :/ nikt nie jest nie omylny, ale każdy  i tak wie okogo chodzi!;) Popraw sobie Hargrim na Ironfist i wszyscy inni też i będzie cacy :P. Zamiast szuakć dziury w całym dawajcie lepeij nowe persony do III-j części. ;)
JAH RASTAFARAI-SIGMAR HELDENHAMMER EMPEROR I!!!"


Offline pafnucy

Osobistości WFRP
« Odpowiedź #33 dnia: Grudzień 20, 2005, 10:58:28 pm »
Heya!

Oto kolejna propozycja na VIP`a Starego Świata. Może być wykorzystany w kampanii, jak i historii bohatera. Świetnie nadaje się jako idol dla postaci wojowników. Nauka u niego może być także celem jednego z herosów.

Horst Hammer- legendarny gladiator, który wywalczył sobie już wolność. Rzecz jasna nie przegrał żadnej walki, ale dodatkowo nigdy nie został zraniony (nie licząć siniaków i otarć). Szczególnie upodobał sobie walkę dwoma krótkimi mieczami. Mieszka obecnie w Middenheim i prowadzi tam swoją szkołe walki. Nie jest to jednak masowa produkcja. Horst twierdzi, iż należy nawiązać pewnego rodzaju więź z uczniem, aby go czegoś nauczyć. Toteż ma z reguły kilku uczniów, których intensywnie szkoli przez 2-3 lata. Kolejka chętnych jest do niego długa, a nauka kosztowna. Jednak czasami przyjmuje terminatorów bez opłat, jeśli zobaczy w nich to coś. Dodatkową sławę zdobył w czasie obrony Miasta Białego Wilka w czasie Burzy Chaosu. Tu także został po raz pierszy zraniony przez jednego z dowódców zwierzoludzi.

Pozdrawiam
uid rides? Mutato nomine de te fabula narratur - Horacy

Offline Jerzyn

Osobistości WFRP
« Odpowiedź #34 dnia: Grudzień 21, 2005, 04:23:09 pm »
a ja mam takie pytanie male: czy drahenfels jeszcze istnieje(bo o zyciu tu chyba mowic nie mozemy)
a z innej beczki
jako ze swiat wfrp i wfb jest teraz kompatybilny, to z tamtad(wfb) tez duzo npcow bedzie mozna zaadaptowac. np marco colombo(sic!) czy inne takie...



be'lakor the dark master ;)
owa super gierka: VisArcana
Grajcie, wspomagacie kumpli :D

Offline Dwalthrim

Osobistości WFRP
« Odpowiedź #35 dnia: Grudzień 22, 2005, 08:57:54 pm »
Jerzyn napisał:
Cytuj
jako ze swiat wfrp i wfb jest teraz kompatybilny, to z tamtad(wfb) tez duzo npcow bedzie mozna zaadaptowac. np marco colombo(sic!) czy inne takie...
No raczej stary, z wfb też są persony tu zamieszczane;). Jak masz coś o M.Collombo to dawj zapodawaj! I?

Ketil „Rączka” O’Cmalan – Gnomi kasiarz z Altdorfu. Na co dzień pracuje w krasnoludzkiej gildii inżynierów w tzw. „zakabaju młodszych braci” czyli najgłębszej i najrozleglejszej z piwnic, którą krasnoludy przeznaczyły swym kuzynom na ich szalone eksperymenty. Zdolności „Rączki” w otwieraniu sejfów, szaf pancernych oraz misternych zamków i zabezpieczeń są szeroko znane poza Altdorfem i to nie tylko wśród złodziejskich gildii. Właśnie dla tego  jeszcze go nie zamknięto. Ze zdolności Ketila korzysta nawet dwór cesarski, świątynnie, uniwersytet oraz kolegia magii. Straż miejska ma rozkaz przymykać oko na ekstrawaganckie zainteresowania gnomiego inżyniera. Ograniczają się jedynie do odbioru większości skradzionego łupu i upomnienia z czego „Rączka” nic sobie nie robi. Oprócz otwierania sejfów Herr O’Cmalan jest oczywiście wielkim specjalistą w dziedzinie wszelakich, małych mechanizmów. Posiada patent i dyplom najwyższej klasy gnomiej gildii inżynierskiej z Glimdwarrow.
JAH RASTAFARAI-SIGMAR HELDENHAMMER EMPEROR I!!!"


Offline Hargrim

Osobistości WFRP
« Odpowiedź #36 dnia: Grudzień 26, 2005, 06:49:58 pm »
Cytuj
a ja mam takie pytanie male: czy drahenfels jeszcze istnieje(bo o zyciu tu chyba mowic nie mozemy)


Mnie też to interesuje :). Ostatni ślad tej przezacnej persony udało mi się znaleźć na mapie w 5ed. kodeksie do Undead'ów :). A mianowicie był to zamek owego jegomościa. Czyli może, może... Pewnie podobnie jak Nagash, dokładnie nie wiadomo co się z nim dzieje, najpewniej nie żyje (w sensie jeszcze się nie wskrzesił) po tym jak został przez Geneviewe zaszlachtowany :).

Offline lord viruz

Osobistości WFRP
« Odpowiedź #37 dnia: Grudzień 26, 2005, 09:03:26 pm »
Cytat: "Dwalthrim"
Ze zdolności Ketila korzysta nawet dwór cesarski

 :shock:
znaczy co on tam robi??
dla tego właśnie dworu otwiera pas cnoty cesarzowej?? ;)
nie no ale na serio co on tam otwiera i po co??
byś żył w ciekawych czasach!

Offline Hargrim

Osobistości WFRP
« Odpowiedź #38 dnia: Grudzień 26, 2005, 10:24:08 pm »
Chwila namysłu iiii... Tak, on najpewniej jest testerem zabezpieczeń i zamków pałacu imperialnego! To musi być to :P. To jego zadanie! To to on tam otwiera :D. Zamki!

Offline Dwalthrim

Osobistości WFRP
« Odpowiedź #39 dnia: Styczeń 07, 2006, 12:47:33 pm »
lord viruz napisał:
Cytuj
znaczy co on tam robi??
dla tego właśnie dworu otwiera pas cnoty cesarzowej??  
nie no ale na serio co on tam otwiera i po co??



Co on tam otwiera? to proste jak drut, czy wytrych! Poprostu otwiera popsute sejfy/kasy pancerne/skrytki (z waznymi dokumentami czy klejnotami), w których popsuły się mechanizmy lub które tak długo stały w piwnicach, że zapomniano do nich szyfru. Ot co. ;)
+ oczywiscie jest testerem, albo sam wymysla zabezpieczenia żeby żaden złodziejaszek włamywacz ich nie złamał.

A wogóle to koncze zbierac materiały do nastepnej części Osobistosci. może byś Viruz coś skrobnął zamiast szukac dziury w całym?
Hargrim, kiedyś sie deklarowałęs napisanie czegoś o Alricu krasnoludzkim królu to aktualne? Dawajcie wpisujcie jakiś Vipów to ich jeszcze dorzuce. Najlepiej jakiś złych i jak najbardziej oficjalnych trzymajacych linie z wfb6.ed
pozdro.
JAH RASTAFARAI-SIGMAR HELDENHAMMER EMPEROR I!!!"


Offline lord viruz

Osobistości WFRP
« Odpowiedź #40 dnia: Styczeń 07, 2006, 05:48:50 pm »
dobra skrobnę! a jak!

Leo Glittermaus- halfing i Tordig Terkwinsson- krasnolud, prowadzą karczmę "Pod Świńskim Uchem". Mimo niezbyt wyszukanej nazwy jest to najlepsza tawerna w całym imperium, a mieści się ona... w tym własnie tkwi cały cymes, że karczma jest na barcę i raz cumuje tu raz tam. Leo jest jednym z najlepszych kucharzy oraz piwowarów na świecie i to on zajmuje się gastronomią "Pod Świńskim Uchem". Tordek natomiast, jako emerytowany rusznikarz, organizuje cowieczorne pokazy sztucznych ogni. Ludzie by zjeść, czy wypić w ich tawernie, albo chociaż z daleka popatrzeć na pirotechniczne cuda, potrafią przemieżać całe mile i dużo więcej  ;) .

pomysły na przygody
(1)Jakiś bogaty enpec wynajmuje begie by ci przywiexli mu beczułkę piwa z obwoźnej tawerny, ale gracze ta ciagle odpływa im sprzed nosa
(2)Konkurancyjny karczmarz każe graczom zatopić "Świńskie Ucho"
(3)gracze znajdują barkę skutą lodem na jakiejś rzecę. Co zrobią??
byś żył w ciekawych czasach!

Offline pafnucy

Osobistości WFRP
« Odpowiedź #41 dnia: Styczeń 08, 2006, 02:34:21 pm »
Ave!

Bardzo ciekawy pomysł. Może byś się pokusił, by rozwinąć to w artykuł, do działu Stary Świat ;)

Pozdrawiam
uid rides? Mutato nomine de te fabula narratur - Horacy

Offline killian

Osobistości WFRP
« Odpowiedź #42 dnia: Styczeń 11, 2006, 09:37:28 am »
- No i gdzie ten oddział najemny, do cholery!!!?
- My som!!!
- A wy kto???
- Ogry!!!!

Pięcio osobowa grupa najemników, ogrzych najemników. Zaprawiona zarówno w boju jak i alkoholem. Walczyli niemalże na wszystkich krańcach świata... no prawie bo w Lustrii ich nie było. Cechą rozpoznawczą jest to że ich ciała są w całości pokryte czarnymi tatuażami przedstawiającymi nieokreślone zawiłe wzory przypominają trochę krasnoludzkie plecionki kultu grimnira, trochę norskie wzory a momentami sztukę tileańską lub wręcz kitajską.
Zrobią wszystko za każde pieniądze, zazwyczaj weseli, wolą się napić i zjeść niż kogoś pobić (Rotkier lubi jedno i drugie w dowolnej kolejności).
Przez długi czas byli w górach krańca świata w starej kopalni pracując dla nieznanej bliżej osoby dowodząc pandą półorków i pilnując innej bandy orków żeby się nie rozpanoszyła za bardzo. Po stracie pierwszego dowódcy wrócili do Imperium.

Mróg Zerwiskóra (dowódca): ponad 2.70 wzrostu, barczysty, w walkach w Kislewie stracił lewe oko, łysy jak pała. Jest bardzo dobrym wojownikiem mającym niesamowity posłuch u swoich podwładnych. II-ręczny topór (w jednej łapie), tarcza, kolczuga. Mówi się że kiedyś za pomoc krasnoludom dostał w prezencie kolczyk, który wiele razy uratował mu życie. Nie raz zdarzało się, że jego wrogowie w walce ginęli od swojej broni.

Burbug: koło 2.5m wzrostu, przeciętnej budowy ciała, wyłupiaste oczy, w starciach w Dark Waldzie podobno wilkołak odgryzł mu prawe ucho, od tamtej pory nosi hełm;) Nie należy do najinteligentniejszych. II-reczny miecz, tarcza kolczuga, zawsze ze złotym (dosłownie i w przenośni) uśmiechem na pysku.

Wąski Gruub: 2.30 wzrostu, chudy jak na ogra i niezbyt silny. Nosi ze sobą  wielką kuszę która podobno pochodzi z kislewickiego okrętu i służyła do polowania na wieloryby oraz wielkie potwory morskie z morza szponów. Jako że nie jest bardzo silny jak na ogra to od wysiłku przy naciąganiu tego harpuna ma przekrwione i wyłupiaste oczy. Jeden z bystrzejszych i inteligentniejszych w grupie.

Marcus: 1.80 wzrostu, można powiedzieć że głupi aż do przesady nawet jak na ogra. Na czole nosi wytatuowane swoje imię a na dłoniach napisy "lewa" i "prawa" (co jest niesamowicie inteligentne biorąc pod uwagę, że nie umie czytać). Czoło ponadto upstrzone jest niesamowitą ilością blizn, a jedna z nich pochodzi od topora, rzuconego przez krasnoluda, który wbił się w czoło i powalił go na ziemię, ale tylko na chwilę. Podobno kiedyś jakiś mag w bitwie rzucił na oddział zaklęcie odbierające rozum, niestety nie wpłynęło to na umysł tego ogra. Czarodziej nie żyje a koledzy z oddziału uważają, że on po prostu nie ma mózgu.

Rotkier: 2.18 wzrostu, niesamowicie żarłoczny i prawie tak tępy jak Marcus. Cały czas myśli o jedzeniu, dorównuje w tym nawet niziołkom. Na twarzy widać oznaki daleko posuniętego szaleństwa. Zawsze rzuca się w największy wir walki, jest zupełnie nieprzewidywalny w zachowaniu codziennym. Ponadto jest niesamowicie silny i nawet Mróg ani razu nie wygrał z nim na rękę.

grupa dość często przewijała się przez moje przygody głównie jako postacie trzecioplanowe.
oje piwo... Twoje piwo... taka rozmowa...

Offline lord viruz

Osobistości WFRP
« Odpowiedź #43 dnia: Styczeń 11, 2006, 11:02:56 am »
nie chcę żeby dwalthrim znów na mnie naskoczył, ale jakby takie wielgachne brudne szpetne stwory zostały przyjęte w SŚ? :?
byś żył w ciekawych czasach!

Offline Dwalthrim

Osobistości WFRP
« Odpowiedź #44 dnia: Styczeń 12, 2006, 10:56:10 pm »
To jeszcze Killian dorzuć nazwę tejze POTĘżNEJ grupy najemnej. Myślę , że w trakcie Burzy Chaosu ci panowie mogli sie przyczynić do równania z ziemia murów Wolfenburga :evil:  Archaon napewno chętnie najmował tego typu łapserdaków znajacych tereny przeciwnika.

eeee.. viruz ale oso się roschozi? :lol:
Twój pomysł ze swińskim uchem b.mi się podoba tylko jako członek Gildii Prawdziwych Brodaczy nalegałbym na zmiane imienia krasnoluda! Co to za imię Tordek?! :? już lepsze byłoby Tordreg, Tordrig czy coś takiego twardszego. Nazwisko jak najbardziej krasnoludzkie. ;)
pozdro.
JAH RASTAFARAI-SIGMAR HELDENHAMMER EMPEROR I!!!"