Autor Wątek: Wybor armii - Chaos Night Lords?  (Przeczytany 2237 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline krawat

Wybor armii - Chaos Night Lords?
« Odpowiedź #15 dnia: Czerwiec 20, 2005, 05:59:36 pm »
tera ja:
skoro porcznikowi dajesz dodatkowy wound, bez runki, bez inva to licz sie z tym ze dlugo nim nie powalczysz :? wystarczy natrafic na jakiegos fista by ten cie nauczyl jak one dzialaja(-->istant).

troopsy bez aspa?? hmm... nie odwazylem sie jeszcze na taki wystepek, bo z aspem to zawsze jakies poczucie bezpieczenstwa (p.fist rulez!!!).
rihno jest slaby z regoly i uczulony na jakie kolwiek bronie z s5+, ale bez smoke i extra armora to juz kompletna klapa :cry:

bike sa wporzo, nawet te plazmy moga sie przydac do ewentualnego strzalu w dupe pojazdu. tylko dorzuc tak ze 3 dodatkowo z championem wtem szansa na pomyslnie zakonczony combat znacznie wzrasta ;)

u raptorow zastanawia mnie jedna rzecz: po co championowi combi-melta i d. fire?? IHMO obie rzeczy sa niepotrzebne- combi-melta zabiera dodatkowy atak za bron do walki w recz, a d. fire niczego nie zabije. jezeli to oddzial do walki wrecz_a tak przypuszczam, to powieksz squad zeby tem champion zdazyl kogos poglaskac fistem ;)

A ogolnie koncepcja jest calkiem niezla, brakuje mi tylko furii (dla mnie fig sa calkiem ladne ;) )
ZAPINAMY

Offline LuinThorondor

Wybor armii - Chaos Night Lords?
« Odpowiedź #16 dnia: Czerwiec 20, 2005, 07:19:57 pm »
Wprowadzilem pare zmian w rozpisce. Wydaje mi sie, ze jest juz troche lepiej. Generalnie chodzilo mi o to zeby bylo kilka oddzialow na ktorych przeciwnik musi koncentrowac ogien. Place za to liczebnoscia w poszczegolnych skladach niestety. Ale jak to ruszy, to w zasadzie wychodzi na to, ze kazdy z tych oddzialow jest szybki i moze duzo nabruzdzic kiedy dojedzie. Tyle moja teoria ;) W praktyce pewnie szybko zostane sprowadzony na ziemie.

Offline chrobry

Wybor armii - Chaos Night Lords?
« Odpowiedź #17 dnia: Czerwiec 21, 2005, 02:05:41 pm »
Armia jest wyborna i do ukladania nie tak trudna (granie to co innego). Jak kazdy chaos ma okrutne zabawki takze o ile nie wiezmiesz 5 marinow z buta z flamerem, to bedzie ladnie gadac.

Z mojej strony powiem:  zwroc uwage na nastepujace plusy:
- Stealth adept za 1pkt/model  :shock:
- Furie  - za 15pkt :x
- 4 sloty fast
- Oblity  :roll:
- Tankhunter + Stealth + Autocanony na Havocach  :evil:
- HQ w chaosie z dowolnym dostepnem do veteran skilli  :?

oraz to ze ogolnie  dobrze spisuja sie armie nastawione na 40%/60% combat/strzelanie lub strzelanie/combat  (niestety na ta edycje troche lepiej wychodzi to strzelajacym :?  :? )

Raptorzy sa baardzo mocni ale jak Arecki juz napisal wymagaja osiagniecia pewnego skillu w powożeniu - inaczej zapomnij

Przykladowych rozpisek nie dam, bo az sam sie boje np 4x10 furie + XxXHavoc/Minimaxow ze stealthem i inne tego typu samograje, ale walcz dzielnie. Napewno ci tu na forum doradza

 

anything