trawa

Autor Wątek: Tomb Kings - dyskusja ogólna  (Przeczytany 156940 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline kartofelek

Tomb Kings - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #30 dnia: Lipiec 06, 2005, 01:01:02 pm »
fakt rydwany nie zawsze sie splacaja-latwo je zestrzelic ale jak jest liche  w poblizu to spox a jak juz dojda to czasem rozwala klocek konnicy potem robisz ower rana (nie wiem jak to sie pisze) i zez!!!!
przedam 2 spear chukki;)

Offline Green Knight

Tomb Kings - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #31 dnia: Lipiec 06, 2005, 01:45:16 pm »
Rydwany są dobre przeciwko piechocie imperium. Takiej która nie ma za dużo strzałów. Najmniej jest ciekawie kiedy trafi się na jakiegoś chaośnika z 7 siły. Siomek zdejmuje cały oddział w 1 turze. Nawet kiedy walczy sam.
url=http://www.biada.pl/]Biada[/url]

Offline Ryu

Tomb Kings - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #32 dnia: Lipiec 06, 2005, 02:07:18 pm »
Cytat: "Green Knight"
Najmniej jest ciekawie kiedy trafi się na jakiegoś chaośnika z 7 siły. Siomek zdejmuje cały oddział w 1 turze. Nawet kiedy walczy sam.
Patrząc z tej perspektywy chariotów bym nigdy nie brał  :roll:
Bo zawsze może być ktoś z siłą 7... Zdarza się  ;)

Jak będzie takowy to zonk - trza lawirować co by w niego nie wpaść i omijać szerokim łukiem ;) Ale to nie jest powód żeby ich nie brać :p
W bitwie są zawsze jakieś straty  8)
NIE MA SPRAWIEDLIWOŚCI. JESTEM TYLKO JA."

Offline Robson

Tomb Kings - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #33 dnia: Lipiec 06, 2005, 05:29:17 pm »
na male punkty ponizej 2000p ;] to wole jednak latajacego princa , 2licze, oddzial szkieli i kavalerie( dobrze sie nawzajem wspieraja) 2 skorpy cariony i bazy. rare do wyboru wszystko jest dobre. kasket szybko wyciaga scrolle tak wiec w decydujacj fazie bitwy na luzie wchodza popychaczki i wskrzeszania co na ogol daje niesamowita przewage i prowadzi do zwyciastwa :))
Rydwany sa dobre na 2000+p kiedy mozna tam wpakowac kinga, wtedy to sa wogole core choice wiec nie zabieraja miejsca dla 3 skorpow i carrionow. King na rydwanie z itemami i mirrage standard to juz calkowity wymiatacz :)

Offline Lizard-boy

Tomb Kings - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #34 dnia: Lipiec 06, 2005, 05:43:20 pm »
i to mi się podoba :D

(miodzio)
erdecznie pozdrawiam wszytkich fanów WARHAMMER FB!!!!

Offline Green Knight

Tomb Kings - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #35 dnia: Lipiec 06, 2005, 07:26:06 pm »
Cytat: "Robson"

Rydwany sa dobre na 2000+p kiedy mozna tam wpakowac kinga, wtedy to sa wogole core choice wiec nie zabieraja miejsc)



No wtedy to mogą sie przydać. Można złożyć kilka mniejszych oddziałów by opanować flanki. Nawet jak dostają szarże to w następnej przeciwnik dostaje bok.
url=http://www.biada.pl/]Biada[/url]

Offline kartofelek

Tomb Kings - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #36 dnia: Lipiec 06, 2005, 09:01:44 pm »
dzis gralem ze skavenami i charioty z princem ze sztandarem +1 do hita rozwalali oddzialy piechoty jak chcaly. Mam pytanko co do skavenow jak i ch rozwalic by nie zniszczyli mnie z pociskow bo w 1i2 turze pociski rozwalily mi pol armi jak sie chronic przed czyms takim??
przedam 2 spear chukki;)

Offline Wapniak666

Tomb Kings - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #37 dnia: Lipiec 07, 2005, 09:56:55 am »
możesz dac mirage sztandar :p
url=http://www.sloganizer.net/en/][/url]

http://s1.bitefight.pl/c.php?uid=26598KLIKAC PROSZE :)

Offline kartofelek

Tomb Kings - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #38 dnia: Lipiec 07, 2005, 11:37:39 am »
i co to mi daje ?? 5+ warda nie kumam tego??
przedam 2 spear chukki;)

Offline Ryu

Tomb Kings - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #39 dnia: Lipiec 07, 2005, 12:00:19 pm »
Nie pamietam dokladnie, ale chyba przeciwnik musi przerzucic wszystkie hity od strzelania i dodatkowo mamy ochrone przez katapultami w postaci worda. Sprawdz w booku, ale cos koło tego ;)
NIE MA SPRAWIEDLIWOŚCI. JESTEM TYLKO JA."

Offline Wapniak666

Tomb Kings - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #40 dnia: Lipiec 07, 2005, 12:36:51 pm »
masz 5+warda i przeciwnik kazdy test na trafienie(z broni dystansowej także z bolta katapulty itp.)mus przezucić 8)
url=http://www.sloganizer.net/en/][/url]

http://s1.bitefight.pl/c.php?uid=26598KLIKAC PROSZE :)

Offline Shakin' Dudi

Tomb Kings - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #41 dnia: Lipiec 07, 2005, 05:16:05 pm »
Heh mirage działa w ten sposób,że
1 Jeżeli przeciwnik używa BS (npkuszincy) to przeżuca udane trafienia
2. Jeżeli trafia automatycznie (katapulta, canon, salamandry) to masz warda na 5+ :roll:
)

Offline Wapniak666

Tomb Kings - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #42 dnia: Lipiec 07, 2005, 06:04:53 pm »
aaaaaaaaaaa to mi się pomyliło  :oops:  :oops:  :D
url=http://www.sloganizer.net/en/][/url]

http://s1.bitefight.pl/c.php?uid=26598KLIKAC PROSZE :)

Offline Wapniak666

Tomb Kings - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #43 dnia: Lipiec 07, 2005, 06:07:56 pm »
może ktos mi powie jak DOKŁADNIE działa zasada z wykopywaniem  :?:  :?:  :?:
url=http://www.sloganizer.net/en/][/url]

http://s1.bitefight.pl/c.php?uid=26598KLIKAC PROSZE :)

Shino

  • Gość
Tomb Kings - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #44 dnia: Lipiec 07, 2005, 06:14:35 pm »
wpierw lkladziesz markera gdziekolwiek na planshy....
wykopujesh sie na 4+ w drugiej turze 3+ treciej itd.....
markera scaterrujesh a przy misfire rzucasz d6
1-2 zabity
3-4 nie wykopal sie (nie pojawia sie ale przeciwnik nie dostaje vp za wykopywaczke)
5-6 przeciwnik pokazuje gdzie ma sie wykopac...

przy wykopywaniu mash 360 stopni widzenia i mozesz odrazu szarzowac.....