Autor Wątek: Mordheim na Falkonie 2005  (Przeczytany 20913 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Motorek

Mordheim na Falkonie 2005
« dnia: Wrzesień 14, 2005, 10:40:47 am »

LUBELSKIE STOWARZYSZENIE FANTASTYKI „CYTADELA SYRIUSZA” i IV LO im.Stefanii Sempołowskiej ul. Szkolna 4 w Lublinie ZAPRASZA NA:

Turniej Mordheim na konwencie miłośników fantastyki Falkon 2005
 
Start – sobota 19.11.05 godzina 13:30 (zapisy od godziny 13:00)

Regulamin turnieju:
1. Organizatorem turnieju jest Lubelskie Stowarzyszenie Fantastyki „Cytadela Syriusza”
2. Na turnieju obowiązują zasady z Living Rulebook ( do ściągnięcia ze strony www.mordheim.com), oraz Mordheim Annual.
3. Turniej odbywa się w formie kampanii.
4. Uczestnik turnieju musi posiadać przy sobie:
-   figurki (gra niepomalowaną bandą oraz „proxami” jest niedozwolona, nie ma zasady „WYSIWYG”),
-   oryginalną i czytelnie wypełnioną kartę warbandy (tą z 6 slotami), formatu A4 na białym papierze
-   wydruk bądź xero  oryginalnych zasad warbandy i najemników bądź ekwipunku, których używa lub będzie używał,
-   miarkę i kilka k6.
5. Rozpiski należy przygotować na 500 gc (Marienburgers 600 gc) w czasie turnieju można raz zmienić rozpiskę na nową, jeżeli straty wyniosły minimum 50% stanu sprzed bitwy.
6. Początkowa banda może posiadać tylko jednego najemnika.
7. Każdy gracz otrzyma kartę gracza, w której zobowiązany będzie wpisywać
wyniki gier oraz swój rating po każdej grze, przeciwników, punktów za ocenę hobbystyczną itp.
8. Zgłoszenia należy przesyłać najpóźniej do 11 listopada 2005 roku na
adres: ligamordheim@o2.pl (zgłoszenie powinno zawierać: imię,
nazwisko, nazwę bandy, nazwę klubu, z jakiego jest gracz, miasto oraz rating
bandy). UWAGA: Liczba  graczy ograniczona - 30 osoby. O udziale w turnieju decyduje kolejność zgłoszeń. Na turniej można również przyjść w dniu turnieju ale gracz zostanie dopuszczony tylko jeśli będą jeszcze wolne miejsca i będzie nieparzysta liczba graczy. *
9. Podczas Turnieju obowiązuje tabela Alternatywnych Trafień Krytycznych
(LRB s. 115). Sztylet nie zadaje obrażeń krytycznych. Stalowy Bat traktowane są jak broń obuchowa.
10. Tarcza w połączeniu z bronią jednoręczną, ale nie włócznią daje save na 5+ (modyfikowany przez inny armour, siłe przeciwnika, obrażenia krytyczne etc.)
11. Do turnieju dopuszczone są warbandy:
• Mercenaries:
-   Reiklanders z Mordheim Rulebook
-   Middenheimers z Mordheim Rulebook
-   Marienburgers z Mordheim Rulebook
• Cult of the Possessed
• Witch Hunters
• The Sisters of Sigmar
• The Undead
• Skaven Clan Eshin
• Orc & Goblins z 2002 Annual
• Dwarf Treasure Hunters z 2002 Annual
• Ostlanders z 2002 Annual
• Averlanders z 2002 Annual
• Kislevites z 2002 Annual
• Beastmen Raiders z Empire In Flames
• Carnival of Chaos z Empire In Flames
 
oraz Hired Swords:
• Pit fighter z Mordheim Rulebook
• Ogre Bodyguard z Mordheim Rulebook
• Halfling Scout z Mordheim Rulebook
• Warlock z Mordheim Rulebook
• Freelancer z Mordheim Rulebook
• Elf Ranger z Mordheim Rulebook
• Troll Slayer z Mordheim Rulebook
• Imperial Assassin z 2002 Annual
• Tilean Marksman z 2002 Annual
• Beasthunter z Empire In Flames
• Highwayman z Empire In Flames
• Roadwarden z Empire In Flames
• The Arabian Merchant z Town Cryer 22 **
• Kislev Ranger z Fanatic Magazine
• Halfing Thief z Fanatic Magazine
• Dwarf Treasure Hunter z Fanatic Magazine
• Elf Mage z Fanatic Magazine
12. Wszystkie czary i modlitwy będą losowo wybierane przed pierwszą bitwą.
13. Turniej przewiduje 5 bitew 1x1, każda do 90 minut (jeżeli bitwa skończy się po 90 minutach, a gracze nie rozstrzygną wyniku bitwy jest remis,po uzgodnieniu przez obu graczy mogą zagrać kolejne 5 minut, ale obaj otrzymują –1 pkt , po upływie tego czasu jeżeli bitwa dalej jest nie rozstrzygnięta gracze mogą zagrać kolejne 5 minut i otrzymują kolejny –1 pkt do maksymalnie 10 minut , czyli –2 pkt) :
Sobota 19.11.05
Bitwa 1 – Wyrdstone Hunt 13:30 – 15:20 ***
Przerwa na obiad 15:30-16:30
Bitwa 2 – Lost Prince 16:40 – 18:30 ****
Bitwa 3 – Skirmish 18:40 – 20:30 *****
Niedziela 20.11.05
Bitwa 4 – Occupy 10:00 – 11:50 ******
Bitwa 5 – Chance Encounter  12:00 – 13:40 *******
Sprzątanie sali 13:50-14:30
Ogłoszenie wyników i rozdanie nagród 14:40
GRY 1-3:
Pary ustalane będą na podstawie ilości punktów „z gry” zdobytych przez graczy w ostatniej (a) bitwie (I), a następnie na podstawie ratingu (II). Malejąco. (b)
GRY 4-5: Pary ustalane będą na podstawie całkowitej ilości punktów „z gry” posiadanych przez graczy po ostatniej bitwie (I), a następnie na podstawie ratingu (II). Malejąco.
a) w pierwszej bitwie nie mogą grać ze sobą osoby z tego samego klubu (w miarę możliwości)
b) w pierwszej grze każdy z graczy posiada”0” punktów z gry więc decyduje tylko rating
Po każdej bitwie następuje 20 minut przerwy na rozwoje, explorację, rekrutację najemników itp.
W pierwszej bitwie przeciwnicy dobrani będą w pary na podstawie ratingu,
w następnych bitwach na podstawie posiadanych punktów (ewentualnie w zależności od ratingu warbandy). ********
14. ZASADY PRZYZNAWANIA PUNKTÓW:
• Wygrana – 7 pkt
• Remis – 3 pkt
• Przegrana – 1 pkt
• wynik jest modyfikowany o +0,5 pkt za każde kolejne pełne 25% różnicy w stratach zadanych w stosunku do strat poniesionych. Punkty te mogą być doliczone zarówno do punktów wygranego jak
i przegranego.
• za OoA 2 herosów przeciwnika – 0,5 / za każdych 2 herosów (do max. 1 na bitwę)  
• za zakończenie zwycięstwem bitwy w czasie do:
20min – 1 pkt, 30min – 0,5 pkt,
• PUNKTY KARNE – WP (Worst Play) Jeśli gracz będzie przeklinał, przeszkadzał, nie będzie trzymał się terminów, będzie utrudniał rozgrywkę itp. może zostać ukarany maksymalnie 1 punktem Karnym (WP) na grę. Jeśli gracz przekroczy limit 3 punktów automatycznie zostaje zdyskwalifikowany z turnieju. O przyznaniu tych punktów decyduje sędzia, do którego należy zgłaszać niewłaściwe zachowanie współgraczy.
• 1 pkt za przesłanie rozpiski sędziemu głównemu na podany przez niego adres meilowy madhamster13@wp.pl - to ułatwi mu sprawdzanie rozpisek przed turniejem

15. KLASYFIKACJA KOŃCOWA
-   O kolejności na podium decyduje łączna liczba punktów „z gry” i „WP”. Gracz z najwyższą ich liczbą wygrywa.
-   W przypadku remisu, o wyższym miejscu decyduje mniejsza ilość punktów „WP”.
-   W przypadku takiej samej ilości punktów „WP”, o wyższym miejscu decyduje większa liczba „z gry”.
-   W przypadku takiej samej ilości punktów „z gry”, o wyższym miejscu decyduje niższy rating bandy [przed ostatnią grą].
-   W przypadku takiego samego Ratingu decyduje, jeśli miało miejsce, bezpośrednie starcie między graczami. Jeśli nie było bezpośredniego starcia gracze zajmują miejsce w klasyfikacji wspólnie.
16. Gracz może zmienić swój rating do 11.11.05, jeżeli rating zostanie zmieniony później gracz otrzymuje punkt WP
17. Każdy gracz otrzyma regulamin w formie papierowej oraz historię band napisane przez innych graczy.
18. Rozwoje, eksploracja, rzuty w tabeli injury. awanse etc przy sedziu głównym, w momencie gdy inny sedzia skończy grę  przysiada się i przy nim rzuty wykonują  nastepni gracze.
18. Za zostawione przedmioty (figurki, podręczniki, etc.) organizatorzy turnieju nie odpowiadają, dlatego prosimy pilnować swoich dóbr, podczas poprzednich edycji Falkonu zdarzały się kradzieże.
19. Turniej przewiduje nagrody oraz pamiątkowe dyplomy
20. Uczestnik zobowiązany jest do zachowania porządku i kultury osobistej
a także przyporządkowania się decyzjom sędziego, którego głos jest decydujący.
21. Sędziowie:
a)sędzia główny - Karol "Budda" Rzeczycki
b)sędziowie liniowi:
1. Krzysztof „GONZO” Badowski
            2. Maciej „Krzysiek” Dziaduch
                       3. Paweł „Motor” Fiutka
                       4.  Kamil „Mistrz Wałków” Jasak
                       5.  Michał „JEZUS” Chrześćjan
22. Uczestnik turnieju zobowiązany jest do przestrzegania zasad zawartych w regulaminie.
23. Więcej informacji o konwencie Falkon znajduje się na stronie http://www.falkon.prv.pl (dojazd, cena wejściówki, inne atrakcje itp.)
24. Regulamin do dnia 01.11.05 może ulec drobnym zmianom (chodzi głównie o scenariusze)




Prośba do graczy, którzy zgłosili chęć do wzięcia udziału w turnieju.

Jeżeli macie możliwość to przynieście ze sobą tereny typowe dla Mordheim (ruiny miejskich zabudowań, barykady, mosty, drzewka itp.). Terenów nigdy za dużo, a im więcej tym gra będzie ciekawsza ( nauczeni doświadczeniem z Dragona wolimy , aby terenów było więcej niż ma brakować i stoły mają świecić pustkami).

*  osoby spoza województwa lubelskiego proszę potwierdzić zgłoszenia telefonicznie bądź sms-em dzień przed turniejem pod numerem : 510406726 , lista zgłoszonych znajduje się na stronie http://www.turniej.mordheim.lublin.glt.pl
** przedmioty z rynku Foreign Wares nie obowiązują
*** na stole znajdują się 3 Wyrdstone Shardy, pierwszy wystawia sędzia pozostałe 2 gracze po jednym, o tym który z graczy wystawia Wyrdstone Shard jako pierwszy decyduje rzut kością D6, gracz z wyższym wynikiem wystawia Wyrdstone Shard jako pierwszy. Dodatkowe punkty +0,5 za każdy posiadany Wyrdstone do maksymalnie 1,5 pkt
****  scenariusz ten w Mordheim Annualu przewidziany jest do gry w muliplayera, na turnieju gramy 1 vs 1 ( stół 4’ na 4’ ). W przypadku gdy syn kupca zginie (można go atakować-walka wręcz, strzelanie, magia tylko gdy jest kontrolowany przez inna bandę) , gra toczy się dalej( na zasadach normalnego skirmishu), aż do momentu, gdy jedna z band nie zda tesu rozbicia. Za wyprowadzenie syna kupca +1 pkt. Doświadczenie : a)Heroes, który zabije kupca +1 Exp  
                            b)Heroes lub Henchmen, który wyprowadzi kupca dostaje +2 Exp, w przypadku gdy kupca wyprowadził więcej niż jeden model gracz rozdziela punkty wg. Własnego uznania, przy czym może przyznać maksymalnie 2 Exp jednemu członkowi bandy lub po 1 exp dla 2 członków bandy.
***** Na środku stołu znajduje się zaznaczona strefa o promieniu 5" o silnym wpływie spaczenia, w której czarodzieje rzucają z modyfikatorem +2 do sprawdzenia skuteczności rzucanych czarów ( nie dotyczy modlitw Sigmara i Taala), jeżeli mag przebywa w tej strefie dłużej niż 2 rundy po bitwie musi rzucić D6 i skonsultować wynik z tabelką:
Wynik na D6   Co się dzieje z magiem
1   Spaczeń wywarł tak silny wpływ na zdrowie maga,że po bitwie musi wykonać udany test T w przeciwnym wypadku jego T zmniejsza się o 1
2   Spaczeń wywarł silny wpływ na kondycję psychicznamaga, po bitwie musi wykonać udany test Ld w przeciwnym razie podlega zasadzie Stupidity
3   Rzucanie czarów zmęczyło umysł maga, zwiększ trudność jendego ze znanych mu czarów o 1
4   Nic się nie dzieje
5   Mag opanował rzucanie jednego ze znanych mu czarów perfekcyjnie, obniż trudność o 1
6   Magowi udało się nauczyć nowego czaru z dostępnych w  liście czarów, z których korzysta.Rzuć D6, aby sprawdzić jakiego czaru mag się nauczył,jeżeli zna już ten czar możesz zaakceptować wynik i obniżyć trudność czaru o 1 lub rzucić ponownie ,drugi wynik musisz zaakceptować.
Zwycięzca scenariuszu Skirmish dostaje dodatkowo 2 Wyrdstone Shardy, w przypadku remisu gracze dostają po 1 Wyrdstone Shardzie.

******w tym scenariuszu do opanowania jest 5 budynków. Gra toczy się maksymalnie 10 rund, nie ma testów rozbicia, poza volumentary rout po stracie 25% członków bandy. Wygrywa ta banda , która po upływie 10 rund posiada więcej budynków, lub gdy jedna z band ucieknie wtedy wszystkie budynki uważane są za zajęte. Zwycięzca dodatkowo dostaje 50 GC , w przypadku remisu po 25 GC na bandę. Dodatkowe punkty przyznawane są za posiadane domy +0,5 pkt do maksymalnie 2 pkt na bitwę.
******* Każda z band posiada po 3 Wyrdstone Shardy, gra toczy się 10 rund bez rout testów, nie obowiązuje volumentary rout. Zasada specjalna scenariusza – pożar w strefie obu graczy płonie po jednym budynku, pożar co rundę roznosi się na inne budynki w tym celu należy użyć kości scatter i arttilery dice – przy czym scatter dice określa kierunek, w którym roznosi się ogień ( w przypadku wypadnięcia Hita pożar nie rozprzestrzenia się w tej rundzie), natomiast artillery dice określa o ile rozprzestrzenia się pożar w calach ( w przypadku wypadnięcia missfire’a ogień gaśnie). Wszystkie modele będące w płonącym budynku dostają hit z S3 bez armour save oraz obrażeń krytycznych, w swojej fazie rekonwalescencji mogą próbować się ugasić rzut na 4+ Przyjaciele mogą ratować taką osobę. Muszą być w bezpośrednim kontakcie z palącą się osobą i muszą rzucić 4+ w fazie rekonwalescencji. Dodatkowe punkty za posiadane Wyrdstony +0,5 pkt za każdy posiadany Wyrdstone ponad bazowe.
******** Gracze nie mogą się spotkać ze sobą dwa razy po kolei.

Klasyfikacja hobbystyczna:
-Historia bandy  od 2 do 0 pkt, należy nadesłać na adres e-meil sędziego głównego madhamster13@wp.pl ( każdy gracz otrzyma prace nadesłane, żeby nie było , że napisałem coś ktos ocenił i dlaczego tylko 1 pkt i żeby inni wiedzieli za co koleś ma punkt albo dwa)
-Quiz mordheim - do hobbystycznej 10 pytań 5 z fluffu i 5 z zasad punktowane +0,5 pkt za dobrą odpowiedź.
- Ocena malowania figurek (ocenia Michał Purc)


SERDECZNIE ZAPRASZAMY I ŻYCZYMY MIŁEJ ZABAWY W KLIMACIE MIASTA POTĘPIONYCH I STAREGO ŚWIATA


Lista Zgłoszonych:
1.   Michał "MiSiO" Ciemniewski     Jankowice Treasure Hunters  Averlanders
2.   Wojciech Krzyżanowski          Świdnik                     Ostlanders             121
3.   Paweł "Motor" Fiutka           Lublin    Cytadela Syriusza Skaven Clan Eshin       96
4.   Krzysztof "GONZO" Badowski     Lublin    Cytadela Syriusza Marienburgers          108
5.   Maciej "Krzysiek" Dziaduch     Lublin                      Orc&Goblins            105
6.   Dariusz Mazur                  Lublin    Cytadela Syriusza Dwarf Treasure Hunters 108  
7.   Przemek Bielak                 Lublin                      Orc&Goblins            110
8.   Michał "Grinch" Longwic        Sandomierz                  Mareinburgers          123
9.   Marek Smutek                   Lublin                      Skaven Clan Eshin       94
10.  Joachim Słabczyński                                        Orcs&Goblins
11.  Michał "JEZUS" Chrześćjan      Lublin    Cytadela Syriusza Dwarf Treasure Hunters 102
12.  Leszek Piątek                  Lublin                      Bestmen Raiders
13.  Paweł "Olo" Olejniczak         Kraków                      Dwarf Treasure Hunters  86
14.  Paweł "Carn" Tendera           Kraków                      Cult of the Possessed   76
15.  Marcin "Qendi" Sztomberski     Świdnik   Cytadela Syriusza Dwarf Treasure Hunters  66
16.  Jarek "Fox" Lis                Kraków                      Skaven Clan Eshin       99
17.  Jan Mazurek                    Świdnik   Cytadela Syriusza The Undead             103
18.  Krzysztof "Koriel" Piłasiewicz Warszawa                    The Undead              78
Rez. Konrad Dmowski                 Lublin    Moria             The Undead

Offline MiSiO

Mordheim na Falkonie 2005
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 14, 2005, 10:46:35 am »
Cieszy mnie to... jednak co do scenariuszy to najlepiej je odrobinę przerobić, bo 99% scenariuszy SG jest dziurawa.

Czekam na regulamin. Jeśli nie będzie to problem chętnie umieszczę go na stronie TH.

Offline Mistrz wałków :)

Mordheim na Falkonie 2005
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 14, 2005, 05:53:57 pm »
Pomysł przedni.. wątpliwe wydaje się tylko zdążenie z 6 scenariuszami w tak krótkim czasie.

Ps. A kiedy jest Falkon?- ostatnio mało grywałem w battla :(
Kamil. (miszczu)

Offline Motorek

Mordheim na Falkonie 2005
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 14, 2005, 07:54:36 pm »
Pewnie MiSiO im większa reklama tym lepiej ;) Regulamin za jakieś 2 tygodnie pewnie będzie.
Mistrzu o to się nie martw czas mamy do niedzieli do rana tylko nie wiem czy będize się wszystkim chciało po nocy grać, a Falkon jest 18-20 listopada. Więcej info o konwencie na stornie www.falkon.prv.pl

Offline MiSiO

Mordheim na Falkonie 2005
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 14, 2005, 08:24:45 pm »
Mamy 2200 odwiedzin miesięcznie. Niestety osstatnie awarie troche zapsuły ten wynik ale każdy kto odwiedza stronkę się dowie o turnieju. Do tego może ktoś się dowie o stronie TH przy okazji turnieju na Falconie.

Offline G O N Z O

Szybcy i martwi :)
« Odpowiedź #5 dnia: Wrzesień 15, 2005, 05:23:08 pm »
Rozmawiałem z Motorem (Kretkiem) i wstępnie zapowiada się, że na turnieju zrobimy 5 scenariuszy, których przewidywany czas każdego to 60 minut :)
Co Wy na to?
pies Ci morde lizał...

MORDHEIM PL -> http://paradoks.net.pl/read/1698

Offline Wercyngetoryks

Mordheim na Falkonie 2005
« Odpowiedź #6 dnia: Wrzesień 15, 2005, 05:26:47 pm »
Nom ale w tych 60 są rozwinięcia,czy to tylko sam gra??

U nas standardowo jest przwidziane 80 minut na bitwe, czyli granie plus rozwinięcia...jest to optymalny czas...godzina to jednak troche mało, chyba ze sama gra ;)

Offline G O N Z O

Mordheim na Falkonie 2005
« Odpowiedź #7 dnia: Wrzesień 15, 2005, 05:59:47 pm »
Cytat: "Wercyngetoryks"
Nom ale w tych 60 są rozwinięcia,czy to tylko sam gra??

Of course sama gra. Przerwy między grami pewnie wyniosą około 30 minut.
pies Ci morde lizał...

MORDHEIM PL -> http://paradoks.net.pl/read/1698

Offline Mistrz wałków :)

Mordheim na Falkonie 2005
« Odpowiedź #8 dnia: Wrzesień 15, 2005, 06:05:22 pm »
Toche napięty charmonogram.. ale powinno wystarczyć :)
Kamil. (miszczu)

Offline CHESUS

Mordheim na Falkonie 2005
« Odpowiedź #9 dnia: Wrzesień 15, 2005, 07:09:39 pm »
ja osobiście byłbym zatym ( prubuje przekonać wszystkich ) zeby było 6 scenarjuszy do rozegrania myśle ze bez problemu bendzie mozna zkonczyc turniej puźno w nocy.
amiętajcie wszystkie dzieci skaven śmierdzi bo je śmieci!!!

Offline Motorek

Mordheim na Falkonie 2005
« Odpowiedź #10 dnia: Wrzesień 15, 2005, 07:24:59 pm »
Pewnie , że można tylko że Wam kolidują pokazywanki , których i tak nie wygracie :badgrin:

Offline Demence

Mordheim na Falkonie 2005
« Odpowiedź #11 dnia: Wrzesień 15, 2005, 08:26:36 pm »
To, że jest cały dzień na rozegranie turnieju nie znaczy, że ludziom będzie się chciało cały dzień grać na poziomie turniejowym.
Strasznie męczący jest taki cały dzień w grach. Lepiej zrobić 5 gier a potem się pobawić do późna w bitwy multiplayerowe, bez myślenia o tym, że muszę się starać bo trzeba jakieś rozsądne miejsce zająć :)
)

Offline CHESUS

Mordheim na Falkonie 2005
« Odpowiedź #12 dnia: Wrzesień 15, 2005, 08:50:45 pm »
wtakim razie juz nie bende zabiegal o 6 bitew :( a co do pokazywanek to zajmujemy wysokie miejsca jakbys nie wiedzial przewaznie 2 albo 3
amiętajcie wszystkie dzieci skaven śmierdzi bo je śmieci!!!

Offline Motorek

Mordheim na Falkonie 2005
« Odpowiedź #13 dnia: Wrzesień 15, 2005, 08:59:39 pm »
We wtorek ustalimy regulamin w klubie i będzie luz ;) , tylko żebyś przyszedł i Gonzo też, bo inaczej będziemy stali w miejscu kolejny tydzień , przy piwie w życiu nic nie ustalimy trzeba siąść i nanieść porawki i tyle.

Offline MiSiO

Mordheim na Falkonie 2005
« Odpowiedź #14 dnia: Wrzesień 16, 2005, 06:45:47 pm »
to czekamy... ja tam mogę grać 6 gier. nie męczy mnie to :P

 

anything