"Wojna przetoczyła się przez teren graniczny, przynosząc cierpienie i żal wielu ludziom. Niektórzy uciekli, inni nie zdążyli. Ci inni to właśnie my, mieszkańcy doliny rzeki Naa-Rev. Zastraszeni przez równie zastraszonych żołnierzy katangijskich.
To niebezpieczne miejsce, ale wystarczająco chaotyczne, żeby prowadzić tu interesy. Partyzanci, dysydenci i dziwni ludzie z bardzo dziwnymi akcentami kręcą się tu, załatwiając sprawy o których lepiej nie wiedzieć. Walka wywiadów, duże tranzyty i drobny szmugiel miały tu miejsce od zawsze. Teraz zajmują się tym najtwardsi.
A reszta z nas czeka, aż będzie mogła stąd uciec..."
Zapraszam na drugi odcinek epickiej historii o Ostatku, wiosce w środku konfliktu granicznego. Po raz drugi LARP odbędzie się w środku toczących się na ogromną skalę działań wojennych na kulki (airsoft). Tym razem wyciągnęliśmy wnioski z doświadczeń z pierwszej części gry. Wioska będzie w pełni funkcjonalnym elementem gry, która będzie trwała od piątku wieczór do niedzielnego popołudnia. Nocleg (w nieogrzewanych budynkach) jest elementem gry. Koszt udziału w zlocie wynosił ostatnio ponad 100 PLN - uczestnicy LARPa wchodzą za darmo. Ich rola będzie bardzo różnorodna (i tak, można zabrać swoją broń, niezależnie od jej typu). Jeśli przyjeżdżacie na zlot jako żołnierze, ale z niestrzelającą partnerką, podrzućcie ją do nas - odpowiednio ją zagospodarujemy, nie będzie się nudzić i na pewno aktywnie wpłynie na scenariusz, jeśli tylko będzie chciała.
Więcej o tym, co wydarzyło się w wiosce kilka miesięcy temu, można przeczytać
TUTAJ. Zasady LARPa są jeszcze w opracowaniu, ale będą modyfikowanymi ZOFami (uproszczonymi). ZOF i kilka komentarzy znajdziecie na stronie PolitBiura (
www.pb.end.pl).
Tym razem głównym koordynatorem będzie Foka, natomiast ja pełnię rolę supportu technicznego przed grą. Nadal szukamy chętnych na pomocniczych Mistrzów Gry z doświadczeniem w organizowaniu LARPów, bo choć mamy własnych, to obawiamy się o większą niż poprzednio ilość ludzi, a Mistrz Gry już ostatnio miał problemy z obecnością we wszystkich miejscach na raz.
Wszelkie pytania, zgłoszenia i uwagi kierujcie na adres kret@gildia.com . Deklaracje udziału proszę przesyłać
najpóźniej do 15 września! na ten adres, po nim nie ma gwarancji otrzymania wszystkich atrakcji (np. dowodu osobistego i paszportu, czyli kart postaci, a także bardziej atrakcyjnych ról).
Ci z Was, którzy grali w poprzedniej edycji, mają możliwość zagrania tymi samymi postaciami. Nie jest to jednak obowiązkowe.
Pozdrawiam serdecznie
Kret