Autor Wątek: Mordheim v2.0  (Przeczytany 10072 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline drachenfeles

Mordheim v2.0
« dnia: Luty 25, 2003, 07:46:40 pm »
Dobra mam takie pytanie, kto zgłasza się na ochotnika i przetestuje zasady mordheima 2.0 ??
Jest to nadal wersja beta, lecz moje wrażenia są jak najbardziej pozytywne (zwłaszcza, że jestem współautorem he he)
Oczywiście zasady te nie są powiązane z Genialnym Wytfurcą, jak narazie, ale kto wie...

Chodzi mi o playtest z prawdziwego zdarzenia i konkretne wnioski.
Proszę głównie ze względu na to, by usłyszeć zdanie osób "z zewnątrz"

Zainteresowanych proszę o podanie adresów e-mail i band, którymi chcielibyście zagrać. Dostępne na dzień dzisiejszy:
Middenheim, Kislev, Krasnoludy z Karak Hirn, Krasnoludy z Karak Kardin, Skaveny z klanu eshin, Mroczne elfy, Leśne elfy, Kult Khaina oraz Norsi.

Offline Dracon2

Mordheim v2.0
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 25, 2003, 10:04:07 pm »
no to ja może bym chciał je przetestować  :D
mój adres to : dracon2@poczta.onet.pl

Offline nahar

Mordheim v2.0
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 26, 2003, 01:32:47 pm »
i ja tez oczywiscie
paweł

Offline Dracon2

Mordheim v2.0
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 26, 2003, 03:50:30 pm »
te zasady są super, troche przypomina ad&d (ten Armour Class), ale najlepsza jest szansa na trafienie kogoś przy nietrafieniu :)

Offline skolo

Mordheim v2.0
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 26, 2003, 10:32:53 pm »
ja poprosze skolo@gildia.com

Offline Pianandrill

Mordheim v2.0
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 27, 2003, 11:39:48 am »
i ja tez: caer@poczta.fm
hose who are about to die, we salute to you!

Offline nahar

Mordheim v2.0
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 01, 2003, 09:36:14 pm »
ja tez poprosze
ph@intertele.pl
paweł

Offline drachenfeles

Mordheim v2.0
« Odpowiedź #7 dnia: Marzec 01, 2003, 10:23:16 pm »
hej nahar wysłałem ci już raz, nie doszły ??

Offline nahar

Mordheim v2.0
« Odpowiedź #8 dnia: Marzec 03, 2003, 11:50:44 am »
nie doszly (niestety bo mnie bardzo ciekawia)
mail jeszcze raz
ph@intertele.pl
ew nahar@poczta.onet.pl
paweł

Offline skolo

Mordheim v2.0
« Odpowiedź #9 dnia: Marzec 05, 2003, 08:17:00 am »
do mnie doszlo OK

Offline katecheta666

Mordheim v2.0
« Odpowiedź #10 dnia: Marzec 26, 2003, 12:26:13 pm »
Ja tez bym prosil :D katecheta666@interia.pl

Offline Nilgar

Mordheim v2.0
« Odpowiedź #11 dnia: Marzec 26, 2003, 05:34:38 pm »
A... wyślij i do mnie. Z braku czasu bardziej interesują mnie wprawdzie wrażenia inncyh testerów, ale chętnie rzucę okiem na zasady i spróbuję skomentować je "konstruktywnie"

drackner@poczta.onet.pl

Offline Nilgar

Mordheim v2.0
« Odpowiedź #12 dnia: Kwiecień 03, 2003, 03:41:47 pm »
Czy charakterystyki poszczególnych ras zostają te same czy się zmienią? Jeśli zostaną te same to chyba trudniej będzie teraz trafić z łuku. Ogólnie zmiany bardzo pomysłowe i "realne" - tylko nie wiem czy nie okażą się za bardzo skomplikowane (trudniej będzie np, kontrolować komus z przeciwnej bandy obciążenie przeciwnika i jego możliwości wspinaczki).

Offline Dracon2

Mordheim v2.0
« Odpowiedź #13 dnia: Kwiecień 03, 2003, 05:34:34 pm »
Fakt, te nowe bardziej realane zasady są lepsze i osobiście będe grał w tą wersje. I poczekajcie jeszcze trochę zostały mi jeszcze z 4 linijki tekstu do przetłumaczenia i będziecie mieli je po PL.

Offline drachenfeles

Mordheim v2.0
« Odpowiedź #14 dnia: Kwiecień 03, 2003, 07:14:30 pm »
Charakterystyki zostały zmienione np. przeciętny człowiek ma następujące:

M 4"
WS 4
BS 4
S 3
T 3
W 6
I 4
Ld 7
AC 0

Jak ktoś chce mam gotowe warbandy najemników oraz norsów.
Może zrobię też kartę dla bandy, żeby wszystko było łatwiejsze.