Gildia Gier Bitewnych (www.bitewniaki.gildia.pl) > Mordheim

New Hired Swords

(1/6) > >>

Descartes:
Witam - propozycja nowych bohaterow do wynajecia. W otchlani netu znalazlem zapomniane przez wszystkich zapiski.
Mianowicoie, w okolicy Mordheim pojawil sie wielebny Kapłan, który ku chwale Grungniego pragnie pomóc zagubionym druzynom krasnoludzkim.

Kaplan Grungniego
Grungni jest głównym bogiem panteonu krasnoludzkiego. Nie trzeba go blizej przedstawiac zainteresowanym:)
Moga wynająć:
Krasnoludy.
Rating:
Kapłan Grungniego zwieksza rating grupy o +20, plus ilość doświadczenia.
Charakterystyka: M3 WS4 BS2 S3 T4 W1 I2 A1 Ld10
Ekwipunek: Dwarf Axe, Gromril hammer lub Gromril sword, ma przy sobie fiolke swieconej wody (blessed water)
Zasady specjalne:
Kapłan: kapłan Grnungniego rozpoczyna grę z dwoma modlitwami grungniego (Prayers of Grungni), opisanymi poniżej. Reszta jest w podręczniku:)

MODLITWY GRUNGNIEGO (PRAYERS OF GRUNGNI)
1) Kamienna skóra Grungniego (Grungni's Stone-skin): skóra kapłana zmienia się w podobną do skały substancję, podwajając jego wytrzymałość (T). Kapłan musi wykonać test przywóztwa (Ld) w recovery phase, aby utrzymac ten efekt. Trudność: 9.

2) Siła Grungniego (Strength of Grungni): Grungni obdarowuje kapłana siłą zdolną do kruczenia kamieni. Kapłan musi mieć wolne dłonie (bare-handed), lecz otrzymuje dodatkowy atak za posiadanie drugiej broni, oraz bonuc +2 do siły (S). Kapłan musi wykonać test przywóztwa (Ld) w recovery phase, aby utrzymac ten efekt. Trudność: 10.

3) Moc Grungniego (Power of Grungni): Grungni obdarza wszystkie bronie grupy (all of the warband's tools) mocą zdolną przebijać kamienie. Wszystkie krasnoludy w promieniu 3" od kapłana otrzymują +1 do ran w hth do następnej recovery phase. Trudność: 10.

4) Zmysły Grungniego (Senses of Grungni): Grungni obdarowuje swego sługę lepszą świadomością jego otoczenia. Kapłan może powiedzieć Liderowi gdzie dokładnie powinien rozglądać się za wyrdstone. Tak długo, jak kapłan jest opłacany i nie jest OOA po bitwie, D2 bohaterów może przerzucić kość w fazie eksploracji. Nie może to być połączone z z innymi powtórnymi rzutami, takimi jak związanymi z Master Map. Trudność: Automatycznie.

5) Szczęście Grungniego (Luck of Grungni): Grungni obdarowuje swego sługę łaską szczęścia. Kapłan może przerzucić wszystkie swoje nieudane rzuty (drugi wynik musi być zaakceptowany). Efekt utrzymuje się do rozpoczęcia swojej tury. Trudność: 6

6) Wytopienie (Smelt): Kapłan emanuje gorącem zdolnym roztopić stal i ciało. Wszystkie modele zaangażowane w hth z kapłanem otrzymują uderzenie o sile 1 na początku fazy HTH. Dodatkowo, wszyscy, którzy wyrzucili 1 na trafienie tracą swoją broń (ulega roztopieniu), i muszą walczyć drugą bonią lub gołymi dłońmi. Efekt utrzymuje się do następnej recovery phase. Trudność: 9.

Hard to Kill
Hard Heads
Hates orks and goblins
Skills: Dwarf

Co prawda w przypadku krasnali czar podwajajacy T jest nieco za potezny, propozycja byla zeby zmienic go na save 2+, z modyfikatorem +1 do sily potrzebnej na jego przebicie (czyli dopiero S5 pozwala na save 3+)

mysle, ze jest to dosc ciekawa i rowna postac. CZekam na opinie
Descartes

drachenfeles:
Moim zdaniem w porządku, podwojenie T wydaje się rzeźnickie, ale efekt trwa jedną turę, moim zdaniem w porządku. Tylko 'power of grungi' ma trudność 10, wydaje mi się, że 9 było by lepiej.

skolo:
Des. napisz w wordzie autor itp, wygedituje i  wrzuce na gildie

Descartes:
ok, tylko nie wiem, czy jest tam jakis autor. Bedziesz mial to jutro.

skolo:
czekam

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej