Autor Wątek: Przekręt?  (Przeczytany 3299 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Master

Przekręt?
« dnia: Marzec 05, 2003, 06:10:22 pm »
Gram sobie w warhammera RPG i to od jakiś 2 lat.Aktualnie jestem bardzo "milym" mroczno elfickim łowcą nagród.I wtedy postanowiłem zostać tancerzem wojny-czyli profesją tylko dla ELFÓW.Jestem elfem więc chyba mogę zostać-pomyślałem.
Mistrz gry powiedział że mnie "powaliło" i prędzej pozwoli zostać hobbitowi rycerzem zakonnym niż mrocznemu elfowi zostać tancerzem wojny.Co o tym myślicie?

Trent

Offline Adam Waśkiewicz

Przekręt?
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 05, 2003, 06:47:57 pm »
Ja myślę, że samo dopuszczenie do gry takiej postaci jak mroczny elf jest sporym przekrętem, ale (co z pewnością potwierdzi Surmik) jestem zatwardziałym konserwatystą.
 Natomiast zgadzam się w zupełności, że żaden elf nie dopuściłby do zdradzenia sekretów profesji Tancerza Wojny renegatowi i odszczepieńcowi, za jakie uważają one ciemne elfy. To tak, jakby ork chciał się od krasnoludów uczyć tajników runicznej magii.

 Pozdrawiam,
 Adam

Offline miśchałabała

Przekręt?
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 05, 2003, 07:10:55 pm »
Niestety to prawda... Widziales kiedys mrocznego Wardancera? Ja nie bo polacznie charakterku, mrocznego Elfa z mozliwosciami Tancerza Wojny sa swoista mieszanka wybuchowa....

Ja kiedys prowadzilem Orkowska druzyne i bylo super... Pod tym wzgledem sie nie zgodze z Adamem, takie przygody sa fajowe bo wnosza troche swiezosci do Warhammera  :D

Offline Master

Przekręt?
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 05, 2003, 07:13:51 pm »
Może i macie racje.Po prostu gram tez w battla i jestem przez brata wychowywany w duchu bycia rzeżnikiem i teraz wszędzie szukam przekrętów :roll:

Trent

Offline nahar

Przekręt?
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 05, 2003, 08:45:41 pm »
Mroczny Elf.
hoho
U mnie występował tylko jak prowadzilem druzynę wyznawców Chaosu,
wysokich rangą wyznawców Chaosu.