trawa

Autor Wątek: Turniej 2 x1300 w Legnicy  (Przeczytany 660 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Irmahil

Turniej 2 x1300 w Legnicy
« dnia: Październik 14, 2005, 06:18:38 pm »
22 pazdziernika o godzinie 10:00 zapraszamy na turniej WARHAMMER FANTASY BATTLE 2x1300pkt LIMITED.
Sojusze nie moga opierac sie na tych samych armiach.

Regulamin:

FORMA TURNIEJU: LIMITED (obowiązują wszystkie oficjalne zasady i armie, NIE MOŻNA używać special characters, MOŻNA używać Dogs of War jako Rare (pod warunkiem że nie zajmują slotu Hero), oraz Regiments of Renown, MOŻNA używać Lustrii, Mountain Rangers)
WIELKOŚĆ ARMII: 2x1300 pkt.
WEJŚCIÓWKA: 10 zł od osoby
Rozpiski należy przesyłać na adres: arthadrin@wp.pl, lub pozostawic w Klubie do dnia 21.10.2005

1.Plan bitew
I bitwa od 10.00 do 12.30
II bitwa od 12.45 do 15.15
III bitwa od 15.30 do 18.00
IV bitwa od 18:05 do 20:35

2. Biorący udział w turnieju MUSI posiadać ze sobą: rozpiskę swojej armii; podręcznik swojej armii lub odpowiednie strony z Ravenning Hordes albo White Dwarf, Annual, Chronicles, w zależności od tego, według jakich zasad wystawia armię, lub inną oficjalną publikację, w celu udokumentowania zasad, na które się powołuje w trakcie gry; kostki do gry,miarki calowe; używane przez siebie wzorniki; figurki :)

3. Obowiązują zasady 6 edycji Warhammer Fantasy Battle: Wszystkie Army Books, Dogs of War Chronicles 2004 Chaos Dwarf Ravening Hordes Obowiązujące erraty GW: nowe magie life, heavens i beast z Chronicles 2004 wszystkie erraty i zasady z Annuala 2002 i Chronicles 2003, Chronicles 2004 obowiązują oficjalne "FAQ by GW" uściślenia przepisów podane przez sędziów

4. Elementy terenu na stołach zostaną rozstawione przez sędziego przed rozpoczęciem bitew. Nie można modyfikować ustawień terenu poza wyjątkami związanymi ze specjalnymi zasadami.

5. Przed rozstawieniem wykonuje się rzut kością. Gracz, który wygra, może wybrać stronę stołu lub zaczynać. Zasada ta obowiązuje we wszystkich scenariuszach.

6.Bitwy rozgrywane beda wg scenariuszy:
1. bitwa) Normalny Pitchet battle. Z tym że sztandary, generałowie oraz każdy zabity bohater to każde 100 VP dla przeciwnika. Ćwiartki liczone są po 50pkt.
2. bitwa) Hostages. Po wylosowaniu tego scenariusza przeciwnicy muszą oddać swojego genereała w ręcę wroga. Przeciwnik umieszcza go w dowolbym swoim oddziale. Zadanie polega na odbiciu generala. Armia do tego czasu dowodzi inny bohater w armii. Należy go wskazać. Mniejszy generał daje swoim oddzialom lidership w 6'. Jego zabicie jest traktowane warte 50 pkt. Jeżeli uda sie odbić generała wowczas gracz otrzymuje premie w wysokości 200 VP. Gracz nie otrzymuje tych punktow jezel Genaral zginie, lub bedzie uciekal. W przypadku gdy zadnemu z graczy nie uda sie odbić generała nie otrzymuje zadnych bonusow. A tak zasady jak w normalnym Pittched Battle. Jeżeli oddzial w ktorym znajduje sie general zostanie spanikowany w wyniku ostrzalu ucieka razem z nim. Nie mozna celowac w swojego generala. Wszystkie trafienia w oddzial ktore bedą obejmowac Generala wlasnej armii sa przenoszone na ten oddzial. Generala można odbic jedynie w walce wręcz. Zakladnik nie bierze udzialu w grze do momentu jego odbicia.
3. bitwa) Take the baner! Przed bitwą należy wskazać, w ktorym oddziale znajduje sie sztandar armii. W przypadku armii skirmisz należy wskazac bohatera ktory bedzie traktowany dodatkowo jako sztandarowy armii. (Mozna korzystać wowaczas z jego zdolności czyli przerzut rzutu na zlamanie) Jeżeli w armii znajduje sie sztandarowy armii wowczas automaczynie on staje sie Glownym celem. Jeżeli go nie ma wowczas nalezy wskazac oddzial w ktorym sie ten baner znajduje. W taki ukladzie chorązy oddzialu staje sie sztandarowym armii (wowczas on dziala jak sztnadarowy armii). Jeżeli sztandarowy zginie dodatkowo zwycięzca dopisuje sobie 200 malych punktow!
4. bitwa) Wybic do nogi Normalny Pitchet battle, z tym ze punkty beda liczone tylko za calkowicie wybite jednostki. Nie liczymy oddzialow czesciowo wybitych. Pozostale premie pozostaja takie same.

7. Każda bitwa trwa 6 tur lub 2,5h w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. Jeżeli rozgrywka nie zakończy się w wyznaczonym czasie, sędzia decyduje o momencie jej przerwania i zarządza liczenie punktów.
Rozliczanie wyniku bitwy odbywa się według roznicy pkt. co 400
0-499 remis 10:10
500-899 male zwyciestwo 13:7
900-1299 srednie 15:5
1300-1799 duze 17:3
1800- ......... masakra 20:0

POMALOWANIE I CHARAKTER ARMII 0-3 Pomalowanie:
To oznacza, że wszystkie modele muszą być pomalowane co najmniej 3-ma kolorami*
+1 50-75%figurek armii spełnia kryterium
+2 75% + figurek armii spełnia kryterium, ale przynajmniej jedna nie spełnia
+3 wszystkie figurki spełniają kryterium*Wyjątkiem są istoty eteryczne (duchy, banshee), które mogą być pomalowane 2 kolorami
0-2 Podstawki:
Wszystkie podstawki muszą być pomalowane + posypka.(dopuszczane są czarne krawędzie)
+1 50% + figurek armii spełnia kryterium, ale przynajmniej jedna nie spełnia
+2 Wszystkie figurki spełniają kryterium
0 v 1 Sztandary & Oznaczenia:
Jednostki, które mają wykupione sztandary, posiadają sztandary w kształcie flag, totemów lub proporców. Sposób pomalowania figurek wskazuje, że są z tego samego oddziału.Aby otrzymać te punkty wszystkie figurki muszą spełniać podane kryteria, niepomalowane figurki powodują otrzymanie 0 pkt.
0-2 Detale:
Wszystkie modele w armii muszą być szczegółowo pomalowane. Figurki cieniowane, rozjaśniane lub wyraźnie widać zastosowanie różnych technik malowania.
+1 50-75% figurek armii spełnia kryterium
+2 75% + figurek armii spełnia kryterium
0-2 WYSIWYG: "What You See Is What You Get"
Wygląd modeli jest całkowicie zgodny z listą armii.
Uzbrojenie podane w rozpisce zgadza się z przedstawionym na figurce, z dopuszczanym wyjątkiem:
uzbrojenia sztandarowego regimentalnego, championa i muzyka,
magicznych broni na bohaterach z wyjątkiem magicznych broni strzeleckich,
Talizmanów, Enchanted i Arcane Itemów.
na bohaterach dodatków typu Sea Dragon Cloak, Lion Pelt, Full Plate Armour*, Dragon Armour*, Gromlil Armour*
*w tych przypadkach wystarczy aby figurka bohatera miała na sobie jakąkolwiek zbroję- uzbrojenia które figurka ma na sobie, ale nie może go wykupić z dostępnych jej opcji,
+1 jeśli wszystkie figurki regimentów spełniają kryterium
+1 jeśli wszyscy bohaterowie spełniają kryterium
0-2 Unikalny wygląd:
+1 modeli skonwertowanych jest co najmniej kilka (minimum 5 modeli ma pozmieniane drobne, ale dobrze widoczne elementy), albo jest to pojedyncza konwersja złożona z kilku części,
+2 modeli skonwertowanych jest co najmniej kilka lecz są to konwersje złożone


0-5 Rozpiska:
ˇ+1 za czytelną, bezbłędnąrozpiskę zawierającą statystyki wszystkich jednostek, i wszystkie koszty punktowe.
ˇ+1 za tabelki na czary i dispel scrolle.
ˇ+3 za wcześniejsze wysłanie rozpiski.

Offline -Squorel-

Turniej 2 x1300 w Legnicy
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 17, 2005, 12:08:55 pm »
Czemu u Was ciagle sa te same scenariusze??
quorel

Offline Irmahil

Turniej 2 x1300 w Legnicy
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 17, 2005, 08:08:20 pm »
To akurat przypadek ,  Ale w przysłości cos napewno zmienimy :) .