Autor Wątek: Nie umarli czy Orki pomocy  (Przeczytany 3094 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Morth00

Nie umarli czy Orki pomocy
« dnia: Październik 18, 2005, 04:23:50 pm »
Mam mały problem jestem nowicjusze w Mortheim lecz wiele o tej wspaniałej grze słyszałem pomóżcie wybrać :lol:

Offline ghost666

Nie umarli czy Orki pomocy
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 18, 2005, 05:28:12 pm »
a który bardziej klimat wolisz? bande zombiaków i ich panów - nekromante i wampira czy zielonoskórą bande nieokrzesanców, którzy ciagle sie miedzy sobą biją? :)
lory fot the Horned Rat!!!


Offline Mistrz wałków :)

Nie umarli czy Orki pomocy
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 18, 2005, 05:46:50 pm »
A ja jednak zadał bym sobie pytanie co wolę..
Bande która przez cały czas sie "kitra" i wykozystując Cień zaułka atakuje z nienacka- undead
Czy
Bande która wrzeszczac Waaaaggghhh biegnie do przodu na złamanie karku i wyjaśnia wszelkie wątpliwości na otwartym terenie.
Kamil. (miszczu)

Offline mecenasik

Nie umarli czy Orki pomocy
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 20, 2005, 10:52:04 am »
ja tez sie zastanawiam nad trupkami(w koncu tego pieknego Vampa bym pomalowal) tylko nie wiem czy wilczki w liczbie 2 czy 1 (a zamiast niego troszke powolniakow) wystawiac..tak poza tym to juz mi sie rozpiska prawie skrystalizowala

Offline MiSiO

Nie umarli czy Orki pomocy
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 20, 2005, 02:22:08 pm »
Obie bandy są mocno do walki. Musisz się zdecydować.

Troll-Wampir
Waaaagh-Necromancy
Aminozja-Fear

Powiem, że orkaski mają fantastyczną magię. Najorginalniejsze jednostki [nawet Fanatyków]. Undeadzi mają strasznie szybkie Wilki, niebezpieczne Ghoule i Wampira.

Jak podasz jakieś wskazówki to chętnie pomożemy... na razie takie ogólniki!

Offline mecenasik

Nie umarli czy Orki pomocy
« Odpowiedź #5 dnia: Październik 20, 2005, 02:41:29 pm »
no wiec ja mam konkretne pytanie: