Autor Wątek: Sprzęt - Helpdesk  (Przeczytany 360419 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Wilk Stepowy

  • Starszy Gildii
  • *******
  • Wiadomości: 13 885
  • Total likes: 1
  • Płeć: Mężczyzna
  • wilk bez zębów
Odp: Sprzęt - Helpdesk
« Odpowiedź #735 dnia: Sierpień 03, 2010, 07:46:10 am »
Może warto posprawdzać ustawienia windosowe. Ja tak miałem z mikrofonem - tylko go podłączałem i wsio mi się ściszało. Winą była konfiguracja sterowników, a nie same sterowniki. A może to jakaś łatka do Winampa lub jakaś jego nowa wersja.

Offline steelie

Odp: Sprzęt - Helpdesk
« Odpowiedź #736 dnia: Sierpień 23, 2010, 09:19:55 pm »
Dziwna sprawa, jak uruchamiam gry to po pewnym czasie pada połączenie z internetem. Działo się tak przy Half Life 2, VtM: Bloodlines, Alien Swarm i Grim Fandango. Mam liveboksa neostradę tp

Offline Abetorius

Odp: Sprzęt - Helpdesk
« Odpowiedź #737 dnia: Sierpień 24, 2010, 01:31:13 pm »
Nie pamiętam dokładnie układu menu tego routera ale jak się zalogujesz do niego to w ustawieniach połącznia powinna być opcja w stylu "podtrzymuj połączenie gdy nieaktywne" albo "stale połączony" sprawdź czy jest zaznaczona.
 
Druga sprawa to jeśli masz karte wi-fi w donglu USB to sprawdź we właściwościach portów USB czy oszczędzanie energii nie jest przypadkiem włączone, jeśli tak to wyłęcz dla każdego portu bo może wieszać kartę.

Offline Wilk Stepowy

  • Starszy Gildii
  • *******
  • Wiadomości: 13 885
  • Total likes: 1
  • Płeć: Mężczyzna
  • wilk bez zębów
Odp: Sprzęt - Helpdesk
« Odpowiedź #738 dnia: Wrzesień 01, 2010, 04:49:21 pm »
Mam problem.

Z rana komp mi się zrestartował w nieznanych okolicznościach (nie było minie w pokoju). Pochodził trochę i zrestartował się ponownie. Tu zauważyłem pierwszy kłopot. Tuż po włączeniu się strony startowej biosu/płyty następuje zawiecha na kilka minut przy

Marvell 88SE61xx Adapter
BIOS 1.1.0.L70D Version
Initializing

po kilku minutach idzie dalej, ale komputer ciągle się restartuje po kilku bądź kilkunastu minutach. Jak puściłem test biosa t z miejsca dostałem blue screena choć po wejściu do samego biosu wszystko wydaje się ok.

Płyta główna to ASUS P5E3

Offline Coeniasty

  • Redaktor GGK
  • Stolnik bracki
  • *
  • Wiadomości: 1 266
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tremere
Odp: Sprzęt - Helpdesk
« Odpowiedź #739 dnia: Wrzesień 01, 2010, 05:28:29 pm »
Temperatury wg mnie. Sprawdź w BIOS czy nie masz ustawionego zabezpieczenia na przegrzewanie i sprawdź temperaturę procesora.

Offline fin

Odp: Sprzęt - Helpdesk
« Odpowiedź #740 dnia: Wrzesień 01, 2010, 07:47:39 pm »
przy blue screenie zawsze masz oznaczenie cyferkowe bledu (like 00x94f465h556). spisz je sobie i sprobuj uderzyc z nim na google.

Offline Wilk Stepowy

  • Starszy Gildii
  • *******
  • Wiadomości: 13 885
  • Total likes: 1
  • Płeć: Mężczyzna
  • wilk bez zębów
Odp: Sprzęt - Helpdesk
« Odpowiedź #741 dnia: Wrzesień 02, 2010, 06:55:02 am »
A czy powodem może być niestabilnie działający zasilacz? Bo ten padł mi na amen właśnie : )

EDIT: błąd pojawił się raz i oględnie mówiąc tyczył się poprawności podłączenia sprzętu, nowo zainstalowanego oprogramowania etc.
Co do temperatury, to jak zaczął mi szwankować zasilacz i wentylator w nim, to cały komp chłodziłem porządnym wiatrakiem, tak że na wszystkim temperatura nie przekraczała 25°C w stresie.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 02, 2010, 11:41:46 am wysłana przez Wilk Stepowy »

Offline Coeniasty

  • Redaktor GGK
  • Stolnik bracki
  • *
  • Wiadomości: 1 266
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tremere
Odp: Sprzęt - Helpdesk
« Odpowiedź #742 dnia: Wrzesień 02, 2010, 12:40:14 pm »
EDIT: błąd pojawił się raz i oględnie mówiąc tyczył się poprawności podłączenia sprzętu, nowo zainstalowanego oprogramowania etc.
Co do temperatury, to jak zaczął mi szwankować zasilacz i wentylator w nim, to cały komp chłodziłem porządnym wiatrakiem, tak że na wszystkim temperatura nie przekraczała 25°C w stresie.

Cudowny komp albo ten wiatrak azotem powiewał xD

Offline Wilk Stepowy

  • Starszy Gildii
  • *******
  • Wiadomości: 13 885
  • Total likes: 1
  • Płeć: Mężczyzna
  • wilk bez zębów
Odp: Sprzęt - Helpdesk
« Odpowiedź #743 dnia: Wrzesień 02, 2010, 01:39:28 pm »
O płytę chodziło - grafa grzeje aż miło ;)

Offline Coeniasty

  • Redaktor GGK
  • Stolnik bracki
  • *
  • Wiadomości: 1 266
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tremere
Odp: Sprzęt - Helpdesk
« Odpowiedź #744 dnia: Wrzesień 02, 2010, 02:14:03 pm »
O płytę chodziło - grafa grzeje aż miło :wink:

Zależy, jak masz czujniki wrzucone ;) Płyty też całej pewnie nie monitorujesz (vide SB, który ma zazwyczaj wysokie temperatury) xD

Offline Kalasanty

Odp: Sprzęt - Helpdesk
« Odpowiedź #745 dnia: Wrzesień 04, 2010, 11:50:50 pm »
Ostatnio mi się coś z kompem dzieje, help plox.

Często się zacina, zwłaszcza tuż po włączeniu - rzadku wchodzi do windows (trzeba restartować z 5+ razy), często pojawia się błąd "Veryfying DMI Pool Data... Błąd odczytu dysku". Dysk pada, czy jest opcja że to coś innego?

HaaYaargh

  • Gość
Odp: Sprzęt - Helpdesk
« Odpowiedź #746 dnia: Wrzesień 11, 2010, 08:41:55 pm »
Dziś zaskoczyło mnie pewne dziwne zjawisko. Wczoraj wszystko było w porządku, dziś rano jeszcze też, grałem w LoL'a, później zainstalowałem LotrO, pograłem jakiś czas, trochę przerwy i znowu LoL i, uwaga, ping 999!


Pierwsza myśl, coś się ściąga, wyłączyłem xfire, tego nowego raptr, hamachi, automatyczne aktualizacje avasta. Sprawdziłem jeszcze czy aby torrent nie leci żaden, no nic. Restart komputera nic nie dał, to samo.


Dalej myślę, może to LoL. Ale sprawdzam na cmd -> ping www.onet.pl -t pingi od 600 do 1,2k.


Internet mam z Vectry 2 mega, nigdy wcześniej nie miałem takiej sytuacji (Vectre mam od stycznia, wcześniej Neo), nic nie zmieniałem, to stało się ot tak.


Czytałem na necie że kilka osób miało taki sam problem, jednak narzekali na ping rzędu ~200 na cs'ie, niektórzy proponowali jakieś magiczne programy by to zmienić. Na razie nic nie robiłem, bo długo ten problem mnie nie trapi, może mu przejdzie kiedyś tam, niemniej jednak może ktoś z was spotkał się z takim problemem wcześniej i ma na to jakieś remedium.


Do dostawcy zadzwonię w poniedziałek.

Offline Coeniasty

  • Redaktor GGK
  • Stolnik bracki
  • *
  • Wiadomości: 1 266
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tremere
Odp: Sprzęt - Helpdesk
« Odpowiedź #747 dnia: Wrzesień 12, 2010, 11:51:25 am »
@HaaYaargh

Start -> uruchom -> cmd
Wpisz: netstat -a
Sprawdź, czy nie siedzi czy jakiś trojan na portach

Offline Wilk Stepowy

  • Starszy Gildii
  • *******
  • Wiadomości: 13 885
  • Total likes: 1
  • Płeć: Mężczyzna
  • wilk bez zębów
Odp: Sprzęt - Helpdesk
« Odpowiedź #748 dnia: Wrzesień 13, 2010, 11:09:09 am »
Już wiem co mojemu kompowi dolega, tylko nie wiem dlaczego i jak ten problem porządnie rozwiązać. Otóż te 2-3 minuty to skanowanie portów IDE przez kontroler. Mogę go w ogóle wyłączyć w biosie, ale mam na listwie podpięte DVD.

Nie mam pojęcie dlaczego tak się porobiło, ani jak mogę problemowi zaradzić.

Offline Coeniasty

  • Redaktor GGK
  • Stolnik bracki
  • *
  • Wiadomości: 1 266
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tremere
Odp: Sprzęt - Helpdesk
« Odpowiedź #749 dnia: Wrzesień 13, 2010, 12:37:18 pm »
Już wiem co mojemu kompowi dolega, tylko nie wiem dlaczego i jak ten problem porządnie rozwiązać. Otóż te 2-3 minuty to skanowanie portów IDE przez kontroler. Mogę go w ogóle wyłączyć w biosie, ale mam na listwie podpięte DVD.

Nie mam pojęcie dlaczego tak się porobiło, ani jak mogę problemowi zaradzić.

Sprawdź drugą listwę? ;) Może być kontroler uszkodzony (przepięcie, krzywo wpięta taśma, etc.). Ew. kup DVD na SATA xD

 

anything