trawa

Autor Wątek: Sprzęt - Helpdesk  (Przeczytany 360432 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Wilk Stepowy

  • Starszy Gildii
  • *******
  • Wiadomości: 13 885
  • Total likes: 1
  • Płeć: Mężczyzna
  • wilk bez zębów
Odp: Sprzęt - Helpdesk
« Odpowiedź #750 dnia: Wrzesień 13, 2010, 12:47:29 pm »
Pokombinuję z listwami. Tak czy siak coś się stało z samym kontrolerem i raczej samo z siebie, bo nie miałem okazji przepinać listew etc. Przepięcia raczej też nie było (czy też szwankujący zasilacz mógł być tego przyczyną?). Płyta jeszcze na gwarancji więc może oddam ją na październik do serwisu.

EDIT: wyłączyłem kontroler - zapomniałem, że mam nagrywarkę na SATA :P Teraz komp już chodzi bez zarzutu, choć sam kontroler jest jednak walnięty.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 15, 2010, 07:06:46 pm wysłana przez Wilk Stepowy »

Offline Ribald

Odp: Sprzęt - Helpdesk
« Odpowiedź #751 dnia: Wrzesień 18, 2010, 10:03:37 pm »
Dziwne rzeczy mi się dzieją z Firefoxem. Zaczęło się jakoś w okolicach awarii płyty głównej, acz głowy nie dam czy to jest ze sobą związane. W każdym razie bardzo często mnie z przeglądarki wywala (czasem przy okazji zamyka się też plugin container czy cuś takiego). Właściwie zawsze w momencie zawieszenia się FF, które kiedyś było chwilowym zawieszeniem, a teraz sru bez litości. Kiedy włączam filmiki z Yutuby mając jeszcze jakąś kartę otwartą albo kiedy wchodzę na zupełnie neutralne strony typu wyszukiwarka Foreign Policy :O Rzecz mocno irytująca. Na IE podobne cuda (przynajmniej w tym ostatnim wypadku) się nie zdarzają, reinstalacja FF nie pomogła.

ktoś coś?
mam swoje zdanie, z którym się nigdy nie zgadzam

Offline Abetorius

Odp: Sprzęt - Helpdesk
« Odpowiedź #752 dnia: Wrzesień 18, 2010, 11:14:10 pm »
Jeśli jestes bardzo uparty na FF to skasu pliki profilu.

http://support.mozilla.com/pl/kb/profiles

Jeśli byłbyś skłonny coś nowego przetestować to google chrome polecam.

Offline Niuniek

Odp: Sprzęt - Helpdesk
« Odpowiedź #753 dnia: Listopad 28, 2010, 08:53:50 am »
Mam pytanko: możecie polecić jakieś dobre monitory do kompa?
Jak być może pamiętacie, niedawno kupiłem sobie kompa, a teraz za stypendium chciałem sobie kupić do tego jakiś większy monitor, bo ten co teraz mam jest mały i po prostu miłoby było pogapić sięna większy.  :wink:
Cenowo to zastanawiałęm sięnad czymś w granicach 800-1000 zł, ale jeśli będzie coś naprawdę fajnego za więcej, to może się skuszę.

Offline Wilk Stepowy

  • Starszy Gildii
  • *******
  • Wiadomości: 13 885
  • Total likes: 1
  • Płeć: Mężczyzna
  • wilk bez zębów
Odp: Sprzęt - Helpdesk
« Odpowiedź #754 dnia: Listopad 28, 2010, 11:06:42 am »
I ja też poproszę o radę: mam w planach zakup nowej mych i nowego zestawu głośników.

Co do myszki to zastanawiałem się nad Logitech G500. Potrzebuję czegoś solidnego z programowalnymi przyciskami. Jestem lekko fanbojem, logitechu ale jak ktoś zna coś równie dobrego ale tańszego to z chęcią skorzystam z rady.

Co do głośników to obecnie mam zdychające Creative I-Trigue 3200 2.1 i jestem z nich bardzo zadowolony (no, teraz jak wydają przedśmiertne odgłosy to mniej ; )) Co obecnie mogłoby je zastąpić? Kupowałem je jak miałem mały pokój teraz mam taki 6x4 m więc może jakieś dobre 5.1 z długimi kablami? Tu nawet bardziej proszę o radę, bo się na tym totalnie nie wyznaję. ps. zastanawiałem się nad Z506 - rozsądny wybór?
« Ostatnia zmiana: Listopad 28, 2010, 11:12:24 am wysłana przez Wilk Stepowy »

Offline Nezumi

  • Stolnik bracki
  • *****
  • Wiadomości: 1 516
  • Total likes: 0
  • MAGIA I ZAGLADA... WYBIERZ DROGE PRZEZNACZENIA
Odp: Sprzęt - Helpdesk
« Odpowiedź #755 dnia: Listopad 28, 2010, 03:02:02 pm »
mam taką sytuację:
jest internet z kabla (jakas siec osiedlowa, nie wiem dokladnie) i podpiety do niego d-link di-524. router obsluguje 4 laptopy, wszystkie bezprzewodowo. problem polega na tym, że jeden z tych komputerów (nazwijmy go pc1) nie może się w ogóle połączyć z netem, jeśli pc2 korzysta z sieci -  czasem nie widzi w ogole rutera, czasem jest niby polaczony z predkoscia 1mb/s, ale nie dziala. Natomiast już kiedy pc1, pc3 i pc4 naraz są podłączone, to nie ma żadnych problemów. 3-4 z pc2 też nie sprawiają kłopotów.
fani anime to najbardziej inteligentna grupa społeczeństwa (jakby się oczywiście pozbyć około 70 procent tych głupszych fanów).

Offline Abetorius

Odp: Sprzęt - Helpdesk
« Odpowiedź #756 dnia: Grudzień 01, 2010, 11:12:43 am »
Sprawdź czy 1 i 2 nie mają tego samego adresu IP albo nazwy komputera.
W razie problemów napisz jakie systemy na tych laptokach są to rok po kroku napiszę co i jak.

Offline Carve

Odp: Sprzęt - Helpdesk
« Odpowiedź #757 dnia: Grudzień 05, 2010, 10:26:42 pm »
zaktualizowałem na laptopie sterowniki do karty graficznej i ekran zrobił się ciemniejszy. nie chodzi tu o ustawienia jasności i kontrastu - bardziej takie przyciemnienie ekranu jak na niektórych laptopach po odłączeniu zasilacza i przejściu na baterię. ma ktoś pomysł co z tym zrobić żeby wrócić do poprzedniego stanu?

Offline Ijon Tichy

  • Słynny gwiazdokrążca.
  • Moderatorzy
  • Radca bracki
  • *
  • Wiadomości: 3 730
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Sprzęt - Helpdesk
« Odpowiedź #758 dnia: Grudzień 06, 2010, 09:59:33 am »
Carve, na teraz mam dwa pomysły:
a) prawym myszy na bateryjkę na "listwie"- tam gdzie jest zawsze duzo ikonek- obok zegarka -> opcje zasilania -> dopasuj jasność ekranu,
b) może tam jest ok- a coś jest inaczej w tych sterownikach- sprawdziłeś tam?
Uśmiechaj się, zawsze! ;)

Offline Dziex

Odp: Sprzęt - Helpdesk
« Odpowiedź #759 dnia: Luty 16, 2011, 12:26:27 pm »
jesteście bezużyteczni
« Ostatnia zmiana: Luty 19, 2011, 03:11:51 pm wysłana przez Dziex »

Offline Wilk Stepowy

  • Starszy Gildii
  • *******
  • Wiadomości: 13 885
  • Total likes: 1
  • Płeć: Mężczyzna
  • wilk bez zębów
Odp: Sprzęt - Helpdesk
« Odpowiedź #760 dnia: Sierpień 23, 2011, 05:06:48 pm »
Szukam w miarę dobrych słuchawek z mikrofonem. Mikrofon ma być dodatkiem, a słuchawki mają przede wszystkim być dobre. Przedział cenowy 200-300 PLN.

No nic, miałem mało czasu na zastanawianie się i wybrałem AKG GHS-1.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 23, 2011, 06:24:36 pm wysłana przez Wilk Stepowy »

Offline Coeniasty

  • Redaktor GGK
  • Stolnik bracki
  • *
  • Wiadomości: 1 266
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tremere
Odp: Sprzęt - Helpdesk
« Odpowiedź #761 dnia: Sierpień 29, 2011, 11:40:56 am »
Gdyby nie brak kompa, to bym Ci polecił coś ;(

200-300 zł to Razer, Creative, Logitech (tutaj wątpię już), SteelSound.

Offline Wilk Stepowy

  • Starszy Gildii
  • *******
  • Wiadomości: 13 885
  • Total likes: 1
  • Płeć: Mężczyzna
  • wilk bez zębów
Odp: Sprzęt - Helpdesk
« Odpowiedź #762 dnia: Sierpień 29, 2011, 12:42:24 pm »
Wziąłem te AKGi i jest bardzo zadowolony - tak więc żadnej krzywdy sobie szczęśliwie nie zrobiłem ; )

Offline Ijon Tichy

  • Słynny gwiazdokrążca.
  • Moderatorzy
  • Radca bracki
  • *
  • Wiadomości: 3 730
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Sprzęt - Helpdesk
« Odpowiedź #763 dnia: Czerwiec 11, 2012, 08:47:06 am »
BUMP !

Po sobotm, poźniejszym meczu wróciłem do laptopa, poruszyłem myszką żeby pozbyć się wygaszacza ekranu, ale okazało się że ekren "świeci" na tyle słabo, że cokolwiek (biały i inne jasne kolory) widać dopiero po wetknięciu nosa w ekran. (Wygląda jakby nie był podświetlony, pomaga lampa świecąca w ekran.)
Podłączyłem zewnętrzny ekran i po zabawach w ustawieniach (jasność itp nie pomagało) monitorów, karty graficznej i takiego laptopowego bajeru (klawisz "FN" + F5) monitor laptopa zświecił (Nawet skożystałem z przywracania systemu). (Wyglądało jakby właśnie FN+F5 pomogło.)
Niestety w niedzielę po włączeniu rano kompa problem wrócił. Próbowałem wszystko to co wcześniej, ale bez skutku (no, raz monitor mrugnoł jasno).
Nie wydaje mi się to istatne, ale tuż przed meczem zainstalowałem Haegemonię - przecena na gogu. :P

Skończyły mi się pomysły (ewentualnie chyab bym mógł rozkręcić i przeczyścić kompa, co? ) więc pytam na forum:
jest coś jeszcze czego warto spróbować? Czy iść do serwisu?
Uśmiechaj się, zawsze! ;)

Offline Ijon Tichy

  • Słynny gwiazdokrążca.
  • Moderatorzy
  • Radca bracki
  • *
  • Wiadomości: 3 730
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Sprzęt - Helpdesk
« Odpowiedź #764 dnia: Lipiec 01, 2012, 12:52:19 pm »
To dla zasady wyjaśnię co się stało:
padło podświetlenie w lapku - w serwisie wymienili, ale skasowali 200 zł + podatek...
Uśmiechaj się, zawsze! ;)