trawa

Ankieta

Których band jest najmniej?

Cult Of The Possessed
9 (27.3%)
Dwarfs Treasure Hunters
5 (15.2%)
Skaven Warphunters
3 (9.1%)
The Undead
2 (6.1%)
Sisters Of Sigmar
14 (42.4%)

Głosów w sumie: 33

Głosowanie skończone: Kwiecień 16, 2005, 09:30:41 pm

Autor Wątek: Bandy w Polsce  (Przeczytany 7324 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Slayer_Lublin

Bandy w Polsce
« Odpowiedź #45 dnia: Listopad 13, 2005, 09:32:31 pm »
No panowie widzę że ciekawy temat a nikt się nie udziela... ;) Co do ankiety to przyznam że wymieniłeś popularne bandy dosyć... Mimo wszystko ja odczuwam na własnej skórze że nikt praktycznie nie gra Beastmen Raiders (nie mam od kogo kupować figsów ;) ). Nie spotkałem się też z Carnival of Chaos, a skaveni czy O&G to chyba najbardziej popularne bandy... Pozdro...

Offline nahar

Bandy w Polsce
« Odpowiedź #46 dnia: Listopad 14, 2005, 12:22:55 am »
Cytuj
Mimo wszystko ja odczuwam na własnej skórze że nikt praktycznie nie gra Beastmen Raiders (nie mam od kogo kupować figsów Wink ). Nie spotkałem się też z Carnival of Chaos, a skaveni czy O&G to chyba najbardziej popularne bandy... Pozdro...


Coż pewnie z racji tego ze u Was wiekszość gra też w Battla. I łatwo złożyć bandę.


W Krakowie jest dwóch graczy z Beastami i dwóch z CoC. (no jeden to nie całkiem z Krakowa :-))). Jeden Karnawał jest na oryginalnych modelach drugi całkowicie konwertowany.

Co do Beastów - kupujesz Boxa, do tego centusia, i psy. Jak potem bedziesz miał trochę wolnej kasy to minotaura. I masz bandę.

Za to na razie mało widziałem Possesed (jeden z graczy przekonwertował swoich Obętanych na CoC, a drugi gra b. rzadko).
paweł

Offline Motorek

Bandy w Polsce
« Odpowiedź #47 dnia: Listopad 14, 2005, 08:39:55 am »
Nom to fakt Leszek jest chyba pierwszą osobą w Lublinie, która gra Bestmenami i ma do nich figurki :!: Brawo ;) Do tej pory spotykałem Bestmenów na proxach np. ze skavenów albo innych figsów :x
Ostatnio zaczęły się w Lublinie masowo pojawiać Skaveny :badgrin:  i Dwarfy, no i standardowo Mercenaries wszelakiej maści, ale głównie z LRB.
Chciałbym przyjść na turniej w Lublinie, gdzie każdy by miał inną bandę - Ostland, Averland, CoC, Bestmeny, Possessed, Kislev - tego jest niestety jak na lekarstwo :( a szkoda.
Pozdro ;)

Offline Wojtek_Krz

Bandy w Polsce
« Odpowiedź #48 dnia: Listopad 14, 2005, 10:28:32 am »
Motor zawsze jest chruszczow  :lol: z swoimi szalonymi bandami. Jak tak chciałbys by były rózne bandy skompletuj jakas i startuj :)

Offline Motorek

Bandy w Polsce
« Odpowiedź #49 dnia: Listopad 14, 2005, 11:05:48 am »
Cytat: "Wojtek_Krz"
Jak tak chciałbys by były rózne bandy skompletuj jakas i startuj :)
Ta skompletuj :p Łatwo powiedzieć, tym bardziej , że nie pracuje, a wydatków mam sporo - w tej chwili mam kompletne Skaveny, chociaż będe je ubgrejdował, w tym celu kupiłem klocek Night Runnersów - do pomalowania i będzie git. w Undedach brak mi 3 dire wolvsów, dokupił bym jeszcze na wszelki wypadek z 5 zombiaków i 2 ghoule, poza tym Śliwka ciągle maluje moich umarlaków :cry: no i jeszcze Imperial Assassin i Ogre bodyguard są nie pomalowani:/ dalej Averland puki co to z 10 Free Militia (głównie mace/club + dagger albo hammer+ dagger) + Great Swordzi z battla, czekam na niziołki, brak mi strzelców...a band którymi chciałbym grać jest ho ho i jeszcze troche :p co tydzień mam nowy pomysł - Kislev, Middenheim, Dwarfy (ale tylko i wyłacznie na modelach Repera bo są super;] ) i jeszcze z nieoficjalnych band Clan Pestiliences i Outlaws of The Striwood Forest :arrow: zauroczyła mnie ta banda Robin Hood itp. przypominam sobie dzieciństwo, jak ganiałem po krzakach  i bawiłem się z kumplami w Robin Hooda ;)
Tylko skąd na to kase wziąść :?:
Pozdro ;)

Offline Mistrz wałków :)

Bandy w Polsce
« Odpowiedź #50 dnia: Listopad 14, 2005, 01:26:06 pm »
Mi ostanio brakuje najsłabszej ale zarzem najklimatyczniejszej bandy jaka jest Ostland (odkąd Heru przeżucił sie na marienburg :().
Będę chyba musiał Coś z tym zrobić :)..

Drżyjcie! Ponieważ już niedługo wieśniaki i karczmiani wojownicy zagoszczą z powrotem na  mordheim-owych stołach  :badgrin:  :badgrin:  :badgrin:
Kamil. (miszczu)

Offline Musley

  • Steward
  • ******
  • Wiadomości: 6 346
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • (づ。◕‿‿◕。)づ
    • Soundcloud
Bandy w Polsce
« Odpowiedź #51 dnia: Listopad 14, 2005, 02:31:23 pm »
Cytat: "Kretek"
co tydzień mam nowy pomysł - Kislev, Middenheim, Dwarfy

To tak jak ja :). Zapytaj Zielonego - opowie jakie mialem szalone pomysły :).
Cytat: "Kretel"
Outlaws of The Striwood Forest :arrow:  zauroczyła mnie ta banda Robin Hood itp. przypominam sobie dzieciństwo, jak ganiałem po krzakach i bawiłem się z kumplami w Robin Hooda ;)

True, true... ;)

Co do topicu - nadal mało jest CoC. Kiedyś był deficyt Middenheimu, ale teraz widzę, że mamy tej bandy dosłowny wysyp. Ja, Kamil, Czeźwy, TheViking...

Offline Zielony

Bandy w Polsce
« Odpowiedź #52 dnia: Listopad 14, 2005, 03:12:28 pm »
Cytat: "Musley"

To tak jak ja :). Zapytaj Zielonego - opowie jakie mialem szalone pomysły :).


a ic... co włączałem kompa to"Yo sniło mi sie ze gonił mnie niedźwiedź! bede składał kislev!" a na drugi dzień "Elo, jednak nie kislev to nie dla mnie moze WHunter?" kolejny dzień..."PAnie! n (bez wulgaryzmów proszę) sie wczoraj i miałem wizje! MIddenheim bedzie moją bandą" i tak to było jeszcze przez 2 tyg. :shock:
no jak widać alkohol najlepszym doradcą jest :lol

nahar
IMP  :O

Offline Slayer_Lublin

Bandy w Polsce
« Odpowiedź #53 dnia: Listopad 15, 2005, 03:23:30 pm »
Spoko spoko ledwo dwa dni nie zaglądałem i tak się temat rozrósł :P W tak komentując to właśnie zakupiłem 2 bestigory 2 warhoundy i fleshhounda(oczywiście + chaos beastmen regiment) i mam bandę na falkona... Oczywiście jeszcze będe poszukiwał na konwencie różnych figsów ale jak narazie to damy radę... :]

Pozdro!

Offline Motorek

Bandy w Polsce
« Odpowiedź #54 dnia: Listopad 15, 2005, 03:42:56 pm »
Cytat: "Slayer_Lublin"
tak komentując to właśnie zakupiłem 2 bestigory 2 warhoundy i fleshhounda(oczywiście + chaos beastmen regiment) i mam bandę na falkona... Oczywiście jeszcze będe poszukiwał na konwencie różnych figsów ale jak narazie to damy radę... :]
Good;]
Poproś Konrada to Ci pożyczy Minotaura- o ile jeszcze go nie sprzedał, tylko będziesz musiał go sobie skleić ;)
No i trenuj ostro przed Falkonem ;)
PS: Nie zapomnij rating podać :arrow: bo oko wydłubie :badgrin:
Pozdro ;)

Offline Slayer_Lublin

Bandy w Polsce
« Odpowiedź #55 dnia: Listopad 15, 2005, 03:44:51 pm »
spoko nie sprzedał ale nie biorę minotaura do bandy... I zaraz bede wysyłął maila z rozpiską właśnie ;)

Offline Motorek

Bandy w Polsce
« Odpowiedź #56 dnia: Listopad 15, 2005, 03:48:35 pm »
Dobrze dobrze ;)
W takim razie mogę sobie spokojnie iść na spotkanie LSF Cytadeli Syriusza, może się dowiem czegoś ciekawego o Falkonie i skrobne na forum o tym.
Pozdro ;)
Strzałeczka<------- ;)

 

anything