Autor Wątek: Turniej Par 2005  (Przeczytany 33297 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Nazroth

Turniej Par 2005
« Odpowiedź #30 dnia: Listopad 09, 2005, 11:45:41 pm »
zawsze mozna powiedzieć, ze taki gracz zdobywa tylko 50% punktów z rozgrywki i dodatkowych zależnych od objectiva scenariuszowego (np: wyrdstony)... Ale pozostawiam to WAM... :)

Z terenami będzie kiepsko... może wezme jakies gruzowiska małe, przeszkadzajki... ale na budynki nie liczcie - sory. Trzeba z barda załatwić i tyle - te pyrytowe - moze sa toporne, ale mają fajny klimat:) jak z fallouta postnuklearne mordheim... Jeśli jeszcze nie załatwiliście to ja zagadam do Bartka o to... tylko żeby ktos to mógł zawieźć...
'Jedynym sposobem by zmądrzeć jest grać z mądrzejszym przeciwnikiem'

Offline Rigor Mortis

Turniej Par 2005
« Odpowiedź #31 dnia: Listopad 09, 2005, 11:58:37 pm »
Jak bardzo potrzeba to ja moge przywiesc swoich troche tylko potrzebny transport...
P.
ho dares wins

Offline TheViking

Turniej Par 2005
« Odpowiedź #32 dnia: Listopad 10, 2005, 06:53:44 am »
Cytat: "nahar"




A co do rozpiski - proponuje zmianę. Bo priest jest niestety nieoficjalny. A HA - coż za długo nie pograsz, cięzka zbroja to kasa w błoto. Mordheim to nie Battle. Ale to już inny temat.


 no to z priestem wtopa, a taki mam fajny modelik zlorzony  8)
Co do HA...ja wiem ze to drogie i obniza M ale...no podobaja mi sie te modele niesamowicie i tyle, co ja poradze :(
Pomyslimy obaczymy :)
#1043;ей, горiлко, бiла-бiла,
Я б тебе лижкою їла!

Offline skolo

Turniej Par 2005
« Odpowiedź #33 dnia: Listopad 10, 2005, 08:36:58 am »
Po wielu bojach zaczal mi dzialac GEDIT w koncu. Jezeli macie jakies newsy albo cokolwiek to moge je wrzucac na Gildie.

Offline MiSiO

Turniej Par 2005
« Odpowiedź #34 dnia: Listopad 10, 2005, 09:54:54 am »
Cytuj
Poprzednia edycja pokazała że proponowane zasady (400 gc i zmowa) są ok


Poprzednia "Edycja" nie była na 400, a zmowa w formie w jakiej była, a raczej dziwny upór urganizatora, był powodem rezygnacji z 3 par z udziału. Dla mnie stykanie się podstawkami i to twarzami do siebie, grając na 400 powoduje, że z 1/5 modeli stoi i torzmawia... Nie wiem tylko od czego jest 6" dowodzenia dowódców. Dowodzą na 6" a rozmawiają na 0"?

Cytuj
Naz fajnie ze sie zgadzamy - czasem ale jednak. A co do terenow - moze coś znajdziesz mniej podatnego na zniszczenia????


Nie ma takich terenów... jak swoje wziąłem na WM to wróciły poniszczone. :P

Offline Motorek

Turniej Par 2005
« Odpowiedź #35 dnia: Listopad 10, 2005, 10:06:18 am »
Czoko , ze nie mozna palić :( ja 2 godziny bez peta ledwo wytrzymuje a co mówić jak jest turniej dwudniowy, wtedy 4 paczki mi idą... i z alkoholem też czoko, nawet piwka nie można :?: Perełki i Zwierzyńce się chłodzą w lodówce ;)
Pozdro ;)

Offline nahar

Turniej Par 2005
« Odpowiedź #36 dnia: Listopad 10, 2005, 10:36:42 am »
Cytuj
Poprzednia "Edycja" nie była na 400, a zmowa w formie w jakiej była, a raczej dziwny upór urganizatora, był powodem rezygnacji z 3 par z udziału. Dla mnie stykanie się podstawkami i to twarzami do siebie, grając na 400 powoduje, że z 1/5 modeli stoi i torzmawia... Nie wiem tylko od czego jest 6" dowodzenia dowódców. Dowodzą na 6" a rozmawiają na 0"?


Była na 400 gc - sam pamiętam jak Kamil miał z tego powodu TYLKO 8 kislevitów z misiem.

Co do dowodzenia też była dyskusja w zeszłym roku - co innego darcie mordy "do ataku" albo "odskok" a co innego uzgodnienie planu działania. To nie Navy Seals tylko bandy najemników rodem ze średniowiecza.

Moze Naz mam coś czego nie stawia na stół - domek/ki które kurzą się na szafie a w miare wyglądają.




Cytuj
Czoko , ze nie mozna palić ja 2 godziny bez peta ledwo wytrzymuje a co mówić jak jest turniej dwudniowy, wtedy 4 paczki mi idą... i z alkoholem też czoko, nawet piwka nie można Perełki i Zwierzyńce się chłodzą w lodówce


Co do palenia moze coś się da zrobić - nic nie obiecuje.

A co do Zwierzyńców - jak jedziesz autem kup mi proszę z 10 sztuk. Bardzo lubie to piwo a poza lubelszczyzną nie jest dostępne. Lubie też Zwierzyniec.
paweł

Offline TheViking

Turniej Par 2005
« Odpowiedź #37 dnia: Listopad 10, 2005, 10:51:25 am »
Cytat: "nahar"

Co do palenia moze coś się da zrobić - nic nie obiecuje.
.

Jesli to DK to chyba palarnia jest??
A jesli nie , to moze pogadac z dyrem, wyznaczyc miejsce dla palacych i tyle...(sam pale wiec tez mi zalerzy)
Co do piwa...to ze obowiazuje zakaz na konwencie - jak najbardziej ZA! Ale kto nam broni (pełnoletnim ofcourse ;)) isc po skonczonych bitwach do  jakiegos pubu, usiasc i pogadac i spozyc zloty trunek?? :D
#1043;ей, горiлко, бiла-бiла,
Я б тебе лижкою їла!

Offline Motorek

Turniej Par 2005
« Odpowiedź #38 dnia: Listopad 10, 2005, 10:56:44 am »
Cytat: "nahar"

Co do palenia moze coś się da zrobić - nic nie obiecuje.

A co do Zwierzyńców - jak jedziesz autem kup mi proszę z 10 sztuk. Bardzo lubie to piwo a poza lubelszczyzną nie jest dostępne. Lubie też Zwierzyniec.
Najprawdopodobniej bedizemy jechać samochodem, więc postaram się wziąść dla Ciebie browarki ;)

Offline Nazroth

Turniej Par 2005
« Odpowiedź #39 dnia: Listopad 10, 2005, 12:09:55 pm »
"Co do dowodzenia też była dyskusja w zeszłym roku - co innego darcie mordy "do ataku" albo "odskok" a co innego uzgodnienie planu działania. To nie Navy Seals tylko bandy najemników rodem ze średniowiecza. "

Nahar - w dalszym ciągu uważam, że sama zasada zmowy (dla kogoś kto kapitanem jak najbardziej gra) jest trochę zbyt ograniczona... niech już będzie taka jaka jest (bo dzięki temu jak ktoś chce grać dwoma bandami - to musi pokutować) ALE kartki też by się przydały... są to na max NIEskomplikowane zasady. Przed każda potyczką sędzia wydziela po 3 kartki każdej parze... i TYLE - reszta jest debilnie banalna: po prostu mozesz w dowolnej pili UŻYĆ jednej kartki i zapisac JEDNĄ stronę, w odpowiedzi twój "przyjaciel" odpisuje na drugiej stronie - KONIEC... TO nie spowoduje zamieszania, nie jest skomplikowane, ni ewydłuży rozgrywki: Ułatwi kooperację band, spowoduje zmniejszenie tików nerwowych (oczek itd), zniechęci ewentualnych kanciarzy (po co wałowac - mamy kartkę)... UROZMAICI grę i doda klimaciku... NAPRAWDĘ TO PRZEMYŚLCIE... zmowa przecież ZOSTAJE - po prostu dorzucamy te 3 karteczki malutkie,..  jako takie koło ratunkowe... PRZECIEŻ IM WIĘCEJ ŁATWYCHI NIESKOMPLIKOWANYCH ZASAD- tym lepiej... chodzi o takie dodatkowe i ciekawe zasady...


"GDY WYJDZIE NASZA WALENTYNKA":

Mam tez propozycję odnośnie gracza - grającego dwoma bandami, gdy wyjdzie jedna osoba z pary... ZMOWA OBOWIĄZKOWA na dowódcach... stoją jak kołki i nie mogą nic robić... DLACZEGO TAK?... Z prostej przyczyny: co z tego, ze odejmiecie punkty takiemu graczowi - skoro jego przeciwnicy DOSTANĄ PO DUPIE? to krzywdzi obie strony... a powinno być w miare sprawiedliwe... dlatego taka właśnie propozycja... Najlepiej po prostu ZAPOBIEC sytuacji, że ktoś nas opuszcza, ale jeśli to nastąpi - drugi gracz musi mieć jakis poządny minus na stole, poniewaz na starcie ma NIESAMOWITĄ przewagę - koordynuje ruchy obu band: wie co się zaraz wydaży - wie do czego będzie strzelał... wie co zaszarżuje gdzie - no kurde... nawet moze ze soba rozmawiać:P...
'Jedynym sposobem by zmądrzeć jest grać z mądrzejszym przeciwnikiem'

Offline sir_stafford

Turniej Par 2005
« Odpowiedź #40 dnia: Listopad 10, 2005, 01:44:34 pm »
Coś w tym jest co naz napisał... tak jak ktoś oszukał i wygrał przez to do zera a teraz za oszustwo dostaje punkt karny :?  super...
W Nim moja tarcza i moja moc, nie jestem sam."

Offline MiSiO

Turniej Par 2005
« Odpowiedź #41 dnia: Listopad 10, 2005, 02:28:26 pm »
Cytuj
Co do dowodzenia też była dyskusja w zeszłym roku - co innego darcie mordy "do ataku" albo "odskok" a co innego uzgodnienie planu działania. To nie Navy Seals tylko bandy najemników rodem ze średniowiecza.


E... jak kolo radzi sobie ze swoją bandą to czemu nie może z 2ma na raz? Rozumiem orki i undeady/skaveny... ci to się nie rozumieją za cholerę. Ze to dobre bandy... paplją w tym samym jezyku... zresztą. To nasuwa pewiem bonus dla band dobrych. Umiejętnośc... komiunikacji :P

Bandy walczące razem jak i poszczególni członkowie wiedzą jak mają wspólnie walczyć. W czasie walki wytarczy czasem ryknąć... Nikt nie rozwija map dla analizy otoczenia kiedy walka w pełni.

Było 400? Hm... :P nie pamiętam tego... ale w moim wieku to normalka.


Cytuj
Coś w tym jest co naz napisał... tak jak ktoś oszukał i wygrał przez to do zera a teraz za oszustwo dostaje punkt karny Confused super...


Nie wiedzieć czemu nikt nie chce dać do regulaminów SUROWYCH kar. 10WP to jest coś... a nie, że ktoś robi świadomego wała, przez co zamiast wtopy ma remis i dostaje... 1WP [ciągle i tak z 5pkt do przodu jest. Za to oszukany, uczciwy przeciwnik... traci wygraną!]. TO się po prostu OPŁACA WAŁOWAĆ :P

NAZ. W zeszłym rok nie dało się nic ustalić w sprawie zmowy więc marnujesz czas coś proponując w sprawie tej zasady. Teraz przynajmniej nie będzie możliwy mini szantażyk :D.

Offline Nazroth

Turniej Par 2005
« Odpowiedź #42 dnia: Listopad 10, 2005, 02:52:30 pm »
Ja zmowy nie chcę nawet ruszać:)... zasada jest spoko - niech będzie taka jaka jest (bardzo się cieszę, że przeciwnicy ALBO nie będą nic robić kapitanami, ALBO nie będą ze sobą gadać - TO DZIAŁA TYLKO I WYŁĄCZNIE NA MOJĄ KOŻYŚĆ)... ja tylko chciałbym wprowadzić DODATKOWE udogodnienie... zresztą nie będę znów pisął na temat karteczek - poczekajmy na odpowiedź chłopaków... moze poprzednie posty dały do myślenia...

Co do samego porozumiewania się... to jest zasada mająca ułatwić grę (kartki) i nie musi być zgodna z "realem"... ale jeśłi już się czepiać fluffu - no to bez jaj... koleś pokazuje łapą na dach po lewej aby kapitan drugiej bandy pobiegł z chłopakami na górę i załatwił snajpera... PROSTA SPRAWA... a "karteczka malutka" dlatego - by te "gesty" ograniczyć do minimum - a nie 20 zdań:)... i to jest dobry pomysł... jako DODATKOWA ZASADA, która ma współgrać ze zmową... (dzięki temu będziemy mogli szybko poprosić kapitana drugiej drużyny o podejście do zmowy - "machnięcie ręka - zapraszająco"... albo poprosić o pujście prawą stroną - "gest ręką w prawo z rozłożonymi palcami - energiczny"... no jest to jak najbardziej sensowne... a w mordheim "zgiełk bitwy" raczej az taki nei panuje swoją drogą... jak gram undead to mi się zawsze wydaje, ze tam panuje max. cisza do chwili ataku...
'Jedynym sposobem by zmądrzeć jest grać z mądrzejszym przeciwnikiem'

Offline Mistrz wałków :)

Turniej Par 2005
« Odpowiedź #43 dnia: Listopad 10, 2005, 04:31:07 pm »
Przeczytawszy wasze wypociny dochodze do następujących wniosków:

1.Sprawa palenia rozwiązałem już wcześniej (środa) podczas rozmowy z derektorem MDK. Nie istnieje tzw palarnia lecz umówiłem się że zostanie do tego celu wyznaczona odpowiednia łazienka.
 
2.Systemu karteczkowego niewprowadzę z faktu iż czym bardziej bedziemy komplikwać zasady tym częściej pojawiać się bedą niejasne sytuacje.. co powoduje potrzebę jeszcze wiekszych uściśleń.. a to tworzy jeszcze więcej niejasych sytuacji .. itd.. itd.

3.Rok temu turniej był w wymiarze 2 X 400 gc i sprawdziło sie to doskonale.

4. Strzleanie? Powiem tyle że podobne moze być w przypadku band strzeleckich kiedy jedna banda bedzie blokowała szarże drugiej. Mało tego czasami błąd jednego gracza może spowodować (spalone szarże) nie wykonanie szarż całej pary. Dlatego podobne argumenty do mnie nie przemawiają :(. Turniej ten jest prawdziwym sprawdzianem (jak zauważył to Naz) dla urodzonych taktyków. Gracze nie tylko musza brać odpowiedzialność za własne ruchy lecz równierz sa odpowiedzialnością partnera.

Ja sie nie boje takiej odpowiedzialności! A wy?

5.Sprawe "ucieczki" partnera mam zamiar rozwiązać w następujacy sposób..
A). pomysł numer 1 taki jak zastosowałem "na goraco" w poprzednim turnieju: dowódcy muszą cały czas być złączeni.. A ponadto Para otrzymuje za każda tak prowadzona bitwe 2WP
B) Pomysł nr 2 (bardziej bym się ku niemu skłaniał) Przeciwnicy mogą porozymiewć się bez wymogu zmowy (pełna konwersacja bez ograniczeń).. A ponadto Para otrzymuje 2WP.
Lecz to musze jeszcze przedyskutowąć z Pawłem.

A TERAZ WAŻNE OGŁOSZENIE!!!
NA PROŚBĘ DYREKTORA MDK-u NASTAPI PRZESUNIĘCIE IMPREZY SOBOTNIEJ O 1 GODZ.

Czyli np. Pierwsza gra odbedzie się o 13 a nie o 12!


Uwzglednie to oczywiście w regulaminie :)
Kamil. (miszczu)

Offline Huggy Da Grim

Turniej Par 2005
« Odpowiedź #44 dnia: Listopad 10, 2005, 06:49:51 pm »
Weźcie dajcie na luz, turniej zapowiada się fajnie! A Wy szukacie dziury w całym! Darujcie no ludzie, to zabawa, trza do tego podejść luzacko, jak spotkanie z gronie miłych znajomych + miłe granie.

Ja sam NIE WIEM czy się pojawią jako para dla Kingi, która mnie prosiła o wsparcie jej zgnilców silnym zielonym ramieniem z Bandy Najemnej Grimskullz, ponieważ jako jeden z Wysokich Lordów Śląska powinienem się pojawić na Fire Frenzy w Katowicach i koordynować ostrzał na kilku planetach systemu Cadiańskiego. Zobacze czy będę potrzebny jako HLoSownik.

JEŚLI jednak się pojawię, GORĄCO apeluję, o umożliwienie ekipie z Lublina dowiezienie wsparcia dla jednej Orczej bandy w postaci Perły Mocnej, przysmaku Jakuba Wędrowycza. Minimum telewizorka, prosze o zniesienie embarga na ten jakże zacny trunek, obiecuje sączenie go kulturalne i bez skutków ubocznych. Jakem Ork!
obbos for dinner, gobbos for tea, gobbos when Ya want'em, and Gobbos for ME!

3 Miejsce w Mordkę na Bazyliszku '05

 

anything