Gildia Gier Bitewnych (www.bitewniaki.gildia.pl) > WH40K

Konwersja Lorda Chaosu

(1/6) > >>

Master:
Jestem dość początkującym modelarzem i nie chce tworzyć niczego niezwykłego.Gram Night Lordsami i musze miec Lorda z deamoic flightem.Myslałem,żeby zrobić go z Kharna the Bartreyera i dać mu skrzydła z battlowego great eagla,czyi zrobić coś na kształt upadłego anioła.Mój brat stwierdził,że to będzie kijowo wyglądać.Czy ktoś ma wyobraznie modelarską i potrafi sobie coś takiego wyobrazić?Jeśli tak to proszę o opinie.
Dodatkowo chciałem mu zrobić głowę wampira,taką z długimi włosami,ale nie znalazłem figurki która by takie miała,a niespecjalnie chce mi się kupować figurke za 100zł dla samej głowy.Może jednak ktoś widział jakąś lub ma sugestie?

miśchałabała:
Widzialem cos takiego w Dwarfie, tyle ze chodzilo o Thousands Sounsa...
Ogolnie skrzydla lepiej wziasc od jakiegos nietoperza wielkiego powiedzmy Feel Bata, akurat do Night Lordow pasuje 8) . Od Great Eglea beda zbyt duze. Jaka mu bron chcesz dac? Tylko mi nie mow ze chcesz zostawic toporek Kharna... To nie bedzie zbyt dobrze wygladalo u Night Lorda...

A glowe... Hmm... Dobrym pomyslem bedzie lysa glowa berzerkera Khorna i doGreenowanie wlosow. Zabki wampirze koles ma, i akurat dosyc <Wsciekly> wyraz twarzy.

Pomysl o tym. Moim zdaniem bedzie cool 8)

Master:
Oczywiście,że nie zostawie mu tego toporka.Będzie miał jakiś wypasiony miecz-pewnie z mail ordera zamówie,np. Abbadona.Myślałem o tej głowie berzerkera,nawet mam takie dwie ale odczuwam pewien strach przed robieniem czegokolwiek z green stuffu-to się wydaje dość trudne i skomplikowane.Myślałem o głowie jakiegoś wamipra z rodziny von Carstein,ale one chyba sa dość małe w porównaniu z przypakowanymi korpusami CSM :D
Nie wiem jak przykleić takie fellbatowe skrzydła.ALe one chyba rzeczywiście będą dobre-i będą się komponowały z głowami zwykłych CSM.

Janek Pietkiewicz: