trawa

Autor Wątek: Witch Hunters => kto powinien być w bandzie?  (Przeczytany 30238 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline nahar

Witch Hunters => kto powinien być w bandzie?
« Odpowiedź #45 dnia: Kwiecień 12, 2004, 11:53:36 am »
Oto moja propozycja na bande power witch hubnterow:

capitan młot/dagger
kapłan młot/młot
hunter młot/dagger
hunter młot/dagger
hunter młot/dagger

5 x fllagelant flail
2 x pies

razem 12 modeli

Prawdę mowiąc tragedia, ale za to jaka skuteczna (5 flagasów)
paweł

Offline nahar

Witch Hunters => kto powinien być w bandzie?
« Odpowiedź #46 dnia: Kwiecień 12, 2004, 12:01:49 pm »
Teraz cos z klimatem (troche)

capitan miecz/dagger crossbow pistol  (95 gc)
kapłan młot/młot   (46 gc)
hunter miecz/dagger/pistol  (50 gc)
hunter topor/dagger  (30 gc)
hunter młot/dagger kusza  (53 gc)

3 x flagellant (55x3=165 gc)
4x pies (15x4=60 gc)

razem 499 gc

12 modeli
rating 106
paweł

Offline MiSiO

Witch Hunters => kto powinien być w bandzie?
« Odpowiedź #47 dnia: Maj 06, 2004, 01:16:36 pm »
jesli chcesz boh z kuszami to zakup duzo psow... psy z racji swojego szybkiego ruchu wybiegaja i z ukrycia nie pozwalaja pezciwnnikowi biec. a to daje wiecej czasu na strzelanie...

ja lubie taka rozpiske.

kapita,
3 łocwów
warrior preist

5xpies
2xflagellant z falilem
halfling cook (jako 13 czlonek bandy pozwala brac rozpicie DOPIERO po ztracie 4 swoich gosci)

za reszte kasy ekwipuj swoich bohaterow. Potem regularnie wymieniaj pasy na flagellantow... (zostaw sobie za 2 pieski) i poprawiaj ekwipunek bohaterom.

Offline MiSiO

Witch Hunters => kto powinien być w bandzie?
« Odpowiedź #48 dnia: Maj 06, 2004, 01:18:11 pm »
bohaterowie powinni miec cos wiecej niz sztylety - to w koncu ONI sa Trzonem i osia obrotowa bandy!!!

Offline Carve

Witch Hunters => kto powinien być w bandzie?
« Odpowiedź #49 dnia: Lipiec 25, 2004, 07:12:59 pm »
Powiedzcie, czy ta rozpiska ma jakiekolwiek szanse:
Łowcy Mathiusa 500 ZK  -   Łowcy Czarownic Warband

1 Kapitan Łowców @ 100 ZK
     Sztylet; Kusza; Miecz dwureczny
     Spalic wiedzme!

     Dowodzenie


1 Łowca @ 65 ZK
     Sztylet; Kusza; Miecz dwureczny
     Spalic wiedzme!


1 Łowca @ 65 ZK
     Sztylet; Kusza; Topór dwureczny
     Spalic wiedzme!


1 Łowca @ 65 ZK
     Sztylet; Kusza; Mlot dwureczny
     Spalic wiedzme!


3 Flagelanci @ 165 ZK
     Sztylet; Gwiazda zaranna
     Fanatyczni


2 Psy bojowe @ 30 ZK

Ranga bandy: 89

Liczba jednostek: 9


Total Warband Cost: 490

Offline nahar

Witch Hunters => kto powinien być w bandzie?
« Odpowiedź #50 dnia: Lipiec 25, 2004, 08:25:30 pm »
Jest ok.
Tylko dwie rzeczy niepokoją:
Gwiazdy zaranne dla flagów (zbędne, bo i tak nie możesz miec tarczy wiec daj zamiast ich flaile - cepy).
I wez łowców uzbrój w dwie bronie a nie w 2h (ta bron ma last strike, w Mordheim to tragedia, zwykle juz nie zyjesz zanim zdążysz kogoś walnąc).
Poza tym bardzo ok.
paweł

Offline Mistrz wałków :)

Witch Hunters => kto powinien być w bandzie?
« Odpowiedź #51 dnia: Lipiec 26, 2004, 08:06:55 am »
Widzę że aż zagotowałao się na temat łowców i i ch klimatu :)

Niestety nas terz będzie dwuch; popieram w pełni Nazroth
Rozpiski które proponował są w pełni klimatyczne.
Co do kapłana i jego młotków to niby jak sobie wyobrażacie przedstawienie jego uzbrojenia.
1.pochodni jako takiej nie można odrazu mieć.
2. na włucznię przedmiot podobny do pochodni zatkniętej na długim kiju terz się nie nadaje.

Pozatym kto powiedział że Nazroth chce uzywać Priest-a z podstawki.
Moze ma zamiar użyć battle-wego który wyrażnie dzierży dwa młoty.

A jeżeli chcecie dowiedzieć się co to jest nieklimatyczna rozpiska to spujżcie na Misiową z Halfingiem lub na który kolwiek z tych absurdalnych pomysłów max psów i flagasów
Kamil. (miszczu)

Offline Carve

Witch Hunters => kto powinien być w bandzie?
« Odpowiedź #52 dnia: Lipiec 28, 2004, 01:41:26 pm »
Poprawiłem rozpiskę Lowcy Mathiusa500 ZK  -   Łowcy Czarownic Warband

1 Kapitan Łowców @ 105 ZK
     Sztylet; Kusza; Miecz (x2)
     Spalic wiedzme!

     Dowodzenie


1 Łowca @ 56 ZK
     Sztylet; Kusza; Mlot bojowy (x2)
     Spalic wiedzme!


1 Łowca @ 70 ZK
     Sztylet; Kusza; Miecz (x2)
     Spalic wiedzme!


1 Łowca @ 60 ZK
     Sztylet; Kusza; Topór bojowy (x2)
     Spalic wiedzme!


3 Flagelanci @ 165 ZK
     Sztylet; Korbacz
     Fanatyczni


2 Psy bojowe @ 30 ZK

Ranga bandy: 89

Liczba jednostek: 9


Total Warband Cost: 486

I jeszcze takie pytanko. Można z jednostek do WFB zrobić Kapitana i łowców? Jeśli tak, to z których figurek?

Offline nahar

Witch Hunters => kto powinien być w bandzie?
« Odpowiedź #53 dnia: Lipiec 29, 2004, 10:59:51 am »
Tak ja w sprawie klimaciarza Wałka.
Nie bede się kłócił, ze moje (czy tez Misia) rozpiski nie są klimatyczne (bo nie są), ale za to nadają sie na turnieje z takimi jak Ty (i Twoje "KLIMATYCZNE" siostry ;-)))).

Ale mam do przedstawienia rozpiskę która, oscyluje między klimatem, a skutecznością:

Kpt
Kusza, lekka zbroja, tarcza, młot

WP
młot, młot (mam wymieniony model z WFB)

Łowca
miecz pistolet

Łowca
miecz pistolet

Łowca
topor

Flagellant x2
flail

Pies x2

Zelota
włócznia

tilean marksman

razem 499

i bardzo wysoki RT=127

Rozpiska moze być podstawą do różnych zmian. Np wywalamy Tilean Marksmana (bo np na Goblikonie go nie mozna kupic na start) pistolety, zbroję i tarczę kpt i kupujemy jeszcze Flagellanta i zelote (z włócznią lub dwoma toporami). Mamy wtedy 12 modeli i duża rożnorodność.  Niestety realia na turnieju są takie że 3 flagellantów to konieczność, jeśli chcemy nawiązać walkę z innymi. No sytuacja się się trochę zmienia jak można brać Hiredów. Zaryzykowałbym grę w turnieju w/w rozpiską (z Tileańczykiem) gdyż można tak pokierować bitwą że dwóch bardzo dobrych kuszników sporo namiesza (oczywiscie jesli nie bedą mieć pecha na kościach). Szczególnie ze mozna wywalić pistolety i kupić jeszcze jednego zelotę z włócznią lub 2 psy. Przy 13 modelach są spore szanse na wygraną (mimo braku wszechobecnych fanatycków cepa).
paweł

Offline Mistrz wałków :)

Witch Hunters => kto powinien być w bandzie?
« Odpowiedź #54 dnia: Sierpień 04, 2004, 10:26:44 am »
Moje sieostry nie są klimatyczne!!!

Jak to mam w bandzie wszelkie rodzaje jednostek
Począwszy od czterech nowicjuszek- wkońcu zakon musi się rozwijać
Poprzez zwykłe cztery siostry
a skończywszy na herosach pouzbrajanych w młoty zakonne
(one mają prawo posiadać droższe bronie)
i Matce przełożonej z batem do popędzania chołoty w boju :)
Kamil. (miszczu)

Offline nahar

Witch Hunters => kto powinien być w bandzie?
« Odpowiedź #55 dnia: Sierpień 06, 2004, 09:17:16 am »
No tak zawsze mogłes zrobić tak zeby było 17 modeli w tym halfling, wszystkie panie po młotku, plus szefowa bicz i holy relict, proce wszystkie z wyjatkiem novice.
Skład: komplet bohaterów, 4 siostry, i 7 novice.
paweł

Offline Mistrz wałków :)

Witch Hunters => kto powinien być w bandzie?
« Odpowiedź #56 dnia: Sierpień 06, 2004, 04:53:12 pm »
No widzisz sam tego nie mogłem ująć lepiej :)

W końcu co jak co ele ty wiesz na temat klimaty najwięcej...

Cytuj
Pałki i topory żądzą (o 5 gc tańsze od mieczy)
Nahar
Kamil. (miszczu)

Offline nahar

Witch Hunters => kto powinien być w bandzie?
« Odpowiedź #57 dnia: Sierpień 07, 2004, 10:27:49 am »
Kurde ale mnie złapałeś!
A w którym to poście???
Poza tym to taki skrót myślowy....;-]]]
paweł

Offline Mistrz wałków :)

Witch Hunters => kto powinien być w bandzie?
« Odpowiedź #58 dnia: Sierpień 07, 2004, 04:57:46 pm »
Nie cytowałem z postów tylko z wspólnych gier. :)  :)
Kamil. (miszczu)

Offline nahar

Witch Hunters => kto powinien być w bandzie?
« Odpowiedź #59 dnia: Sierpień 09, 2004, 07:41:06 pm »
Przedstawiam TOTALNIE KLIMATYCZNA rozpiskę (wymyśloną dzis)

kpt: kusza, hammer
wp: 2x hammer
wth: kusza, miecz
wth: topor
wth: miecz, pistolet
4x pies
2x flagellant z faliem
zelota z włócznią
troll slayer z 2x axe

Szczególnie poloecam uwadze pomijanego i ignorowanego Slayera.
paweł

 

anything