Autor Wątek: Czas gier  (Przeczytany 3040 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Wojtek_Krz

Czas gier
« dnia: Listopad 17, 2005, 09:35:11 pm »
Witam, chciałbym poruszyc ten temat bo to mnei nurtuje, że jak to jest ze turniej battla trwa 5 godzin a mordheim przykładowo falkon dobe. Straszliwie rozciaga sie to. Nie dawałoby si etego tak na przyszłosc przyspieszac?

Chodzi mi tu ogólnei o czas całego turnieju a nie samej gry...

Offline Slayer_Lublin

Czas gier
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 17, 2005, 09:47:35 pm »
dobrze byłoby np. zrobić turniej powiedzmy przed niedzielę żeby nie marnować najlepszego czasu falkonu - soboty tylko na grę... Jak dla mnie najlepszym rozwiązaniem jest turniej przez tylko niedzielę bo ludzie będą już trochę zmęczeni sesjami itp a poza tym powinno się zgłosic więcej ludzi ze względu na właśnie to, że "nie zmarnują konwentu tylko na mordheim"
Pozdro

Offline Nazroth

Czas gier
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 17, 2005, 10:18:13 pm »
w battlu nie ma: ROZWINIĘĆ< EKSPLORACJI< ŚMIERCI PO BITWIE - nie ma tam past batlle seqwuence... jest tez stosunkowo mniej rzutów (tzn kości może toczy się więcej, ale powodfów do ich tocenia jest mniej np: w mordheim mamy injury, rout, wykrywanie, rozwinięcia, eksploracja, śmierci i wiele, wiele więcej...)

WŁAŚNIE DLATEGO...
'Jedynym sposobem by zmądrzeć jest grać z mądrzejszym przeciwnikiem'

Offline Wojtek_Krz

Czas gier
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 17, 2005, 10:37:16 pm »
Cytat: "Nazroth"
w battlu nie ma: ROZWINIĘĆ< EKSPLORACJI< ŚMIERCI PO BITWIE - nie ma tam past batlle seqwuence...


No tak, ale najśmiesmiejsze jest to ze na większośc wypisanych przez ciebie rzeczy jest tylko 20minut a na bitwe jak sie postarasz juz z punktami karnymi 100minut(bez nich 90min), to troche dużo

Offline nahar

Czas gier
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 17, 2005, 10:47:59 pm »
Temat zostaje - z czasem spłynie w dół.


A teraz kilka słów - w Battlu jak się wystawiasz to w drugiej rundzie jest wymiana ognia (np 36 calowe kusze krasnali).
A Mordheim czasem przez godzinę biegasz po stole próbując przechytrzyć przeciwnika. Poza tym wolniej schodzą modele - injury roll to nie auto zejście jak w WFB. Patrz tak jak kloc piechoty dostanie z działa to ilu schodzi? A jak pociągniesz z garłacza po worgiej bandzie to ilu (podpowiem - często zaden).

Na tym polega różnica a dla mnie przewaga Mordheim. Pewnie da się grać szybko, jak tak wiele bitwe zagrałem obaj gracze na maxa biegną do przodu i huzia na józia. Ale na turnieju trzeab pokombinować.

Coż  - jak coś to się przerzuć na battla tylko tyle mogę doradzić. Ja tam wole Mordheim (i Necromunde....).
paweł

Offline Rigor Mortis

Czas gier
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 17, 2005, 10:49:37 pm »
Sorki, ale nie widzialem bitwy turniejowej krotszej niz 1,5 h(90 min), znaczy na tyle wyznaczonej moj rekord to wygrac w 25 minut...Wiec 100 minut na gre we czterech to nie jest za duzo...
P.
ho dares wins

Offline Qendi

Czas gier
« Odpowiedź #6 dnia: Listopad 17, 2005, 11:04:19 pm »
Jaką gre w e czterech? Przecież turniej jest 1vs1... Popieram w tym miejscu Wojtka, że to wsystko sie za ardzo przeciąga. Mówicie, że w WFB jest wiecej rzutów? Ale za to w mordheim dużo mniejsze bandy. Sory ale przeturlanie całego CC za WFBka na 2k trwa jednak dużo dłużej niż przeturlanie całego CC za Mordheimowe bandy. Poza tym nie mówicie mi , że np. przychodzicie bez pomysłu jak rozwijać potem bandę w trakcie gry? Bez jaj ludzie naprawde możńa to przyspieszyć a tracenie całego dnia średnio mi się uśmiecha, zwłaszcza, że jest to sobota czyli najlepszy czas konwentowy(najlepsze prelekcje, najwiecej się dzieje) Ja tam dalej jestem zwolennikiem skrócenia bity(nie wmaiwajcie mi że rzucanie injurów tak długo trwa, to raptem jeden rzut po sejwach). poza tym patrząc z doświadczenia 75min na bitwę spokojnie wystacza do tego 15-20 min na rozwoje i jechać kolejnabitwę nie stracibyśmy wtedy pól konu na jedne turniej!
endi
-----------
"opowiadamy historie o bohaterach aby pamiętać, że i my też możemy być wielcy"


Offline Nazroth

Czas gier
« Odpowiedź #7 dnia: Listopad 17, 2005, 11:14:34 pm »
Nahar napisał:
"
Na tym polega różnica a dla mnie przewaga Mordheim. Pewnie da się grać szybko, jak tak wiele bitwe zagrałem obaj gracze na maxa biegną do przodu i huzia na józia. Ale na turnieju trzeab pokombinować. "

Cóż - mi sie jeszcze nie zdażyło dobrnąć do tzw: "ostatniej chwili" zawsze żezam się z przeciwnikiem w pół godzinki:) potem wychodze coś zjeść... pooglądac stoły dookoła (po szybkich rozwinięciach)... ale w battla i 40stkę też tak zawsze grałem... po prostu częśto idę za impulsem (wiem co mam zrobić)... nie umiem tego wyjaśnić:)
'Jedynym sposobem by zmądrzeć jest grać z mądrzejszym przeciwnikiem'

Offline Motorek

Czas gier
« Odpowiedź #8 dnia: Listopad 18, 2005, 06:54:08 am »
Wystarcza 60 minut na grę, w tyle się wyrabialiśmy na poprzednich turniejach w Lublinie bez problemu, jak mieliśmy ligę to w 2 i pół godziny graliśmy 2 bitwy + rozwoje, da się to zrobić , ale to zależy od tego jacy gracze się spotkają, co do Falkonu też żałju , że ominie mnie sporo fajnych prelekcji/konkursów i pokazów , ale zrekompensuje to dobra zabawa na turnieju, frekwencja(mam nadzieję) i nagrody;]
Pozdro ;)

Offline Rigor Mortis

Czas gier
« Odpowiedź #9 dnia: Listopad 18, 2005, 08:04:50 am »
Sorki zawieszony bylem wczoraj...zapomnialem,ze to nie turniej par...
P.
ho dares wins

Offline Mistrz wałków :)

Czas gier
« Odpowiedź #10 dnia: Listopad 18, 2005, 09:24:35 am »
Choc z pozoru wydaje nam sie że pojedynek w battle powinniwnwe trwać dłużej to jednak zapominamy o kilku kwestiach.
W mordheimie rzutów jest tylko pozornie mniej. W battlu rzucamy całumi garstkami kości, tutaj za kazdy model osobno. Co doprowadzado tego że tak jak w battlu mamy 5-8 oddziałów tak w mordheim niejednokrotie 15-20 modeli.
Co odrazu powoduje przymus wykonwywania 3 razy wiecej ruchów szarż strzałów.
Lecz najważniejszym faktem jest to że w Battlu mamy max 6 tur.
A w Mordhaim niejednokrotnie gramy 10-15.

Tagedia czasowo zdaża sie dopier kiedy na przeciw siebie staną dwaj wyjadacze i jeden ma bandę strzelecka a drugi stworzonaczysto do combatu (np Gonzo vs Ja). Samo "podchody" trwaja dobre 60 min!
A przecierz ani on nie może mi kazać wyjśc na otwarty teren abym został rozstrzelany. Ani ja nie zmusze się aby podstawił swoja bandę na moje szarże.
Kamil. (miszczu)

Offline MiSiO

Czas gier
« Odpowiedź #11 dnia: Listopad 18, 2005, 09:47:34 am »
W Mordheim gra się, jak nie ma, często bezsensownych ograniczeń turowych , 20-30 tur...

Co do WFB. Tam się gra 8 tur. 6 tur się gra w W40k.

Offline Motorek

Czas gier
« Odpowiedź #12 dnia: Listopad 18, 2005, 09:52:52 am »
Cytat: "MiSiO"
W Mordheim gra się, jak nie ma, często bezsensownych ograniczeń turowych , 20-30 tur...

Co do WFB. Tam się gra 8 tur. 6 tur się gra w W40k.
Nie bardzo rozumiem, jak są ograniczenia turowe to wiadomo, że wszystko pójdzie teoretycznie sprawniej i szybciej. Teoretycznie oczywiście, to jest założenie bez RT, z RT faktycznie mozna wygrać grę przy dobrych rzutach i odrobinie szczęscia w czasie do 25 minut.
PS: Ratingu na Falkon Misiu nie podałeś :?: Wybierasz się wogle:?:

Offline Hargrim

Czas gier
« Odpowiedź #13 dnia: Listopad 18, 2005, 03:29:13 pm »
W Battla gra sie 6 tur, nie 8 :).

Offline _Wychwethyl_

Czas gier
« Odpowiedź #14 dnia: Listopad 18, 2005, 03:55:09 pm »
Cytat: "MiSiO"
W Mordheim gra się, jak nie ma, często bezsensownych ograniczeń turowych , 20-30 tur...

Co do WFB. Tam się gra 8 tur. 6 tur się gra w W40k.


8 tur to jest w Konfrontacji  :)  Chociaz ostatnio tez przechodzi sie na system 6turowy
FB: Wood Elves; Imperium
Konfrontacja: Gryfy, Lwy , Cynwalle,
WH40K: Imperial Guard

 

anything