Autor Wątek: SNOTCON w Trojmiescie: 17-18.XII MASTER  (Przeczytany 1776 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Asmodeusz

SNOTCON w Trojmiescie: 17-18.XII MASTER
« dnia: Listopad 20, 2005, 09:04:15 pm »
(oryginalny post i dyskusja nt. regulaminu tutaj: http://www.srodziemie.sfan.pl/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=46063&sid=9ae42d258ab764a55a42ec8998756096#46063)



Turniej rozpoczyna się w sobotę 17 grudnia 2005 o godzinie 10:00 (zapisy od godziny 9:00), w Gdyni Cisowej, na ul. Chylońskiej 227, Z.S. nr 9., a zakończy się 18 grudnia 2005r.

Rozpiski przesyłamy do 10 grudnia na: asmodeusz@go2.pl

Opłata za wstęp:
gracze – 30 zł
widzowie - gratis


GRAMY NA STARE ZASADY ! ! !
Korzystamy z podręczników:
Return of the King
Shadow And Flame
Siege of Gondor
The Battle Of Pelennor Fields
Scouring Of the Shire
oraz z artykułów z White Dwarfa

Prosze wziac ze soba podreczniki/ White Dwarfy z ktorych zamierzacie korzystac (szczegolnie tyczy sie to WD). Wymagane sa rowniez wlasne kostki i miarka.


WYSTAWIANIE ARMII:
1. Armię wystawiamy na maksymalnie 600 punktow.
2. Armia musi sie składać z minimum 10 modeli oraz jednego bohatera
3. Maksymalna liczba modeli, które można wystawić zależy od armii: 50 dla elfów, 60 dla pozostałych armii dobra, 70 dla armii zła, 80 dla Morii, Angmaru i Hobbitów
4. Zabronione jest wystawianie Golluma, Toma Bombadila, Jagódki oraz postaci z Jedynym Pierścieniem oraz Balroga i Saurona  
5. Wojownicy wyposażeni w łuk/broń miotaną mogą stanowić maksymalnie 33% ogólnej liczby figurek. Armia Rohanu może mieć 50% oszczepów (lecz nadal tylko 33% łuków)


POLE WALKI I ROZGRYWKA:
1. Rozegrane zostanie 5 bitew: cztery w sobotę i jedna w niedzielę
2. Teren ustawiany jest przez sędziego (podczas gry nie przestawiamy go)
3. Strefa rozstawienia wynosi 12" od brzegu planszy
4. Przed bitwą gracze rzucaja kostką. Ten, kto wyrzucił więcej pierwszy wybiera strefę rozstawienia oraz pierwszy wystawia swoją armię.
6. Każda bitwa trwa 2 godziny.
7. Za każdą bitwę otrzymuje się duże punkty (VP), które ostatecznie wyłonią zwycięzcę turnieju


PUNKTACJA:
1. Pod koniec każdego starcia podliczamy punkty za zabite oddziały wroga oraz punkty za scenariusz. Różnica małych punktów decyduje o zwycięstwie:
- różnica 0-60 punktów - gracze otrzymują po 10 VP.
- różnica 61-300 - małe zwycięstwo - zwycięzca 13 VP, przegrany 7 VP
- różnica 301-600 - duże zwycięstwo - zwycięzca 17 VP, przegrany 3 VP.
- różnica 601 i więcej - masakra - zwycięzca 20VP, pzegrany 0 VP
2. Dodatkowe małe punkty za rozbicie:
- za 50% zniszczonej armii wroga - +100 małych punktów
- za 90% zniszczonej armii wroga - +200 małych punktow (nie sumuje się z powyższym)


SCENARIUSZE:

1. ZWIAD
Cel misji: wprowadzić jak najwięcej swoich jednostek do strefy rozstawienia przeciwnika jednocześnie ponosząc jak najmniejsze straty.

Punktacja: punkty zdobyte za zabicie wrogich modeli plus 1/2 punktów za każdy swój model w strefie rozstawienia przeciwnika (na koniec gry)

2. ĆWIARTKI
Cel misji: zniszczyć jak najwięcej jednostek nieprzyjaciela oraz kontrolować jak największy obszar pola bitwy

Punktacja: punkty zdobyte za zabicie wrogich modeli plus 150pkt za każdą kontrolowaną pod koniec gry ćwiartkę. Ćwiartkę kontrolujemy gdy pod koniec gry znajduje się na niej więcej naszych jednostek niż wroga.

3. ZDOBYĆ I UTRZYMAĆ
Cel misji: przejąć kontrolę nad środkiem stołu

Punktacja: punkty zdobyte za zabicie wrogich modeli plus tyle punktów ile warte są nasze modele znajdujące się w 12" od środka stołu w momencie zakończenia gry

4. SKARB
Cel misji: kontrolować skarb/artefakt pod koniec bitwy lub dostarczyc go do swojej strefy rozstawienia

Punktacja: punkty zdobyte za zabicie wrogich modeli plus 150pkt za posiadanie skarbu lub 300 za przeniesienie go do własnej strefy rozstawienia

Zasady specjalne: Na początku bitwy skarb zostaje ustawiony w centrum planszy. Po zetknięciu się z nim podstawką model może podnieść go (traci wtedy swój pozostały ruch). Każdy model niosący skarb porusza się 3" na turę i podczas walki liczy sie jako bezbronny (-1 do wyniku walki). Jeśli wygra walkę nie może ranić przeciwnika. Jeśli model niosący skarb zostanie usunięty z gry skarb pozostawia się na planszy w miejscu gdzie zginął tragarz.

5. PLAGA
Cel misji: zabić jak najwięcej jednostek przeciwnika ponosząc jednocześnie jak najmniejsze straty.

Punktacja: punkty zdobyte za zabicie wrogich modeli (jeśli plaga zabiła nasze modele, punkty dostaje przeciwnik)

Zasady specjalne:
Na początku bitwy każdy gracz wybiera jeden model, który jest nosicielem zarazy. Od tej pory co turę, przed rzutem na priorytet każdy model (zarówno sojusznicy jak i wrogowie) w 3" od nosiciela zarazy dostaje trafienie z siłą 1 (włączając w to nosiciela).
Jeśli nosiciel zarazy zostanie zabity, gracz który go zabił musi wybrać kolejny model który zostaje zarażony: nowy nosiciel może być zarówno własnym jak i wrogim modelem pod warunkiem, że kosztuje poniżej 20pkt. Może być to model w dowolnym miejscu na stole.


DODATKOWE DUŻE PUNKTY (VP):
- 0-10 za klimat armii
- 0-10 za malowanie armii
- 0-5 za podstawki
- 0-5 za wykonane konwersje
- 5 za WYSIWYG
- 0-3 za czytelną rozpiske zawierającą charakterystyki, punktację i liczbę modeli


KLIMAT ARMII
10 - armia ,,czysta''
5 - sojusz (wykorzystanie jednostek sojuszników w rozpisce armii klimatycznych)
2 - armia Śródziemia

Lista armii klimatycznych i sojuszy:
http://srodziemie.sfan.pl/modules.php?name=News&file=article&sid=446

MALOWANIE ARMII
0 - armia niepomalowana
3 - armia pomalowana w "trzy kolory"
6 - armia pomalowana w estetyczny sposób z wykorzystaniem podstawowych technik malarskich (dobrze dobrane kolory, brak namalowań)
10 - armia pomalowana w estetyczny sposób z użyciem zaawansowanych technik malarskich

PODSTAWKI
0 - brak zrobionych podstawek
2 - zrobione podstawki jedna techniką (sam piasek, sama posypka)
5 - estetycznie wykonane podstawki z użyciem kilku technik modelarskich

KONWERSJE
0 - brak konwersji
2 - proste konwersje (grenn staff, zmiany pozycji broni) ponad 75% jednostek
3 - estetycznie wykonane proste konwersje i zmiany wyglądu bohatera, ustawiania modelu
5 - estetycznie wykonane proste konwersje, zmiany wyglądu bohatera, ustawiania modelu, własnoręcznie wykonane elementy modelu.

WYSIWIG
tzn. Pełna zgodność zapisów w rozpisce z wyglądem figurek - jeśli Wasz kapitan ma tarcze w rozpisce to musi ją mieć również figurka, która go przedstawia itp.

ROZPISKA
1 - czytelna rozpiska wraz z charakterystykami, punktacją i liczbą modeli
3 - jak wyżej plus ciekawa forma graficzna rozpiski (obrazki, zmieniona czcionka itp)
mmm.... moze kiedys to wypelnie... a moze nie :)

Offline Asmodeusz

SNOTCON w Trojmiescie: 17-18.XII MASTER
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 29, 2005, 11:09:01 am »
WAŻNE!

Armie muszą być całkowicie pomalowane!
Lorien ma 40% ograniczenia na łuki (ale TYLKO czysty Lorien)
Nosiciel zarazy tez dostaje trafienie z sila 1
mmm.... moze kiedys to wypelnie... a moze nie :)

Offline Haldir z Lothlorien

SNOTCON w Trojmiescie: 17-18.XII MASTER
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 04, 2005, 04:50:16 pm »
OKi czas ruszyć troche temat, Asmo ile masz rozpisek tudzież zgłoszeń na dzień dzisiejszy.

2/ Kto z Pomarza lub z poza niego wybiera się na konwent (szczególnie proszę o odzew tą drugą część- reszta kraju :D )
b]Mitril [/b] się zbliża

Offline Haldir z Lothlorien

SNOTCON w Trojmiescie: 17-18.XII MASTER
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 10, 2005, 04:46:10 pm »
INFO z ostatniej chwili :D wejściówka 20 zł :D
b]Mitril [/b] się zbliża