trawa

Autor Wątek: Warto, niewarto - przegląd nowości.  (Przeczytany 749736 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline wyspa

Odp: Warto, niewarto - przegląd nowości.
« Odpowiedź #3270 dnia: Listopad 08, 2013, 10:09:45 am »
wygląda jak te amatorskie hentajce 3d ;D

Offline Skrzydlaty

Odp: Warto, niewarto - przegląd nowości.
« Odpowiedź #3271 dnia: Listopad 08, 2013, 01:07:27 pm »
Nie jestem pewien o jakie amatorskie chodzi, bo te, które widziałem prezentowały się lepiej xD. W każdym razie ciągle patrzę i się śmieję z tego kadru. Już mogli nawet przejechać zwyczajnie po pasywnym, nieanimowanym obrazie i byłoby lepiej, a rysownicy chyba też by nie umarli.

No nic, ogląda ktoś w ogóle Ippo jeszcze? Bo ostatni, piąty, odcinek był przecudowny. Seria rozpoczęła się dosyć nieciekawie, ale ten odcinek wynagrodził wszystko. Walka o mistrzostwo Aokiego. Nie wiem czy bardziej byłem pod wrażeniem i udzieliły mi się emocje, czy więcej się śmiałem. W każdym razie czysty geniusz. Byłbym nawet skłonny polecić ten odcinek osobom, które nie oglądały serii w ogóle, bo to pojedyncza walka.

Niespodziankę też zrobił mi szósty odcinek Nagi no Asakura. Do tej pory anime prezentowało się niespecjalnie, jakieś miłosne kwadraty, czy inne pięciokąty, gdzie każdy chce kogoś, kto chce kogoś, ale tutaj P.A. Works w końcu rozwinęło skrzydła. Druga część odcinka, jego bogata animacja i przyjemny, minimalistczny soundtrack - cudeńko. Uwielbiam kiedy to studio pokazuje na co je stać. Fabuła może wciąż mnie nie porywa, ale na rzemiosło nie idzie narzekać.

Offline Wilk Stepowy

  • Starszy Gildii
  • *******
  • Wiadomości: 13 885
  • Total likes: 1
  • Płeć: Mężczyzna
  • wilk bez zębów
Odp: Warto, niewarto - przegląd nowości.
« Odpowiedź #3272 dnia: Listopad 11, 2013, 07:06:53 pm »
Trochę już te nowości lecą, niektóre są nawet w połowie sezonu, więc warto powiedzieć o nich coś więcej: