Autor Wątek: Dwarf Treasure Hunters - jak złożyć bandę  (Przeczytany 85335 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Mistrz wałków :)

Dwarf Treasure Hunters - jak złożyć bandę
« Odpowiedź #15 dnia: Grudzień 08, 2005, 02:44:49 pm »
Co prawda niepowinno sie zdradzać swioch tajników gry lecz bez tego byłbym mało wiarygodny w dyskusji.

Tak jak pisał Paweł krasnoludy to niezmiernie silna banda pod warunkiem że potrafi się nią grać.
Coprawda nie mam takiego doświadczenia jak Dzisus (tutaj chylę czoła), bo jak wiadomo nie przykładam wiekszej wagi do zanej bandy i co turniej własciwie gram inną, to jednak rozegrywajac dziesiątki gier ta bandą dozucę swoje "trzy grosze".
Najlepiej odczuli to na własnej skurze spotkanie z miomi dwarfami moi przeciwnicy. (najczęsciej :Paweł, Heru, Tomek)
Do tego stopnia im obrzydziłem grę że rozgywając multiplaye rzucali się w 2-3 na mnie jednego i mimo wysiłków przeważnie przegrywali.

Pytanie dlaczego?

Otóż wystarczy wykożystac nasze atuty i zarazem nie dać wykozystac przeciwnikom naszych słabych stron bandy.

A zalety to:
a)4T, hard to kill i wysoki Ws. Dzięki czemu nikt ale to naprawde nikt nie dorówna krasnalowi w pojedynku 1vs1. I dlatego nalerzy niedoprowadzać do szarż łączonych naszych przeciwników.
b)Dodatkowy zasięg z broni strzeleckich. Już w pierwszej turze możemy postraszyć naszych przeciwników kilkoma bełtami :)
Lecz nie nalerzy zapomnieć o tym że niewolno nam się rozdzielać!! (o tym napiszę dalej)
c) Dodatkowy shard Pieniążki sypia sę garściami. Mając nawet  3 bochaterów zarabiamy więcej niż bandy ludzkie posiadające ich az 5 lub 6.

Taktyka:
Działamy zawsze w grupie. Wiem że zasię 36 cali z kuszy jest bardzo kuszący i z chęcia chciało by się z niego skorzystać. Lecz nic bardziej mylnego!