trawa

Autor Wątek: Dwarf Treasure Hunters - jak złożyć bandę  (Przeczytany 79310 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline MiSiO

Dwarf Treasure Hunters - jak złożyć bandę
« Odpowiedź #150 dnia: Kwiecień 25, 2006, 08:47:52 am »
Naharze. Wystawiłeś 1. Ja miałem 3. To jest duża różnica. Zresztą nie roztrząsam pecha czy szczęścia w kościach. Dawno przestało mnie to interesować. Jak idze gra to pojedyncze rzuty są nieistotne. Strieltsi w moich oczach się sprawdzili. Przecież dzięki nim wygrałem WM.


Teoretycznie i DWARF SLAYER'a też wynająć nie mogą.

Offline nahar

Dwarf Treasure Hunters - jak złożyć bandę
« Odpowiedź #151 dnia: Kwiecień 25, 2006, 07:25:17 pm »
Pewnie że nie chodzi o obiektywnego pecha. Tylko o mojego. Całkiem po ludzku się do nich zniechęciłem (na bok odsuwając obiektywne racje).

Szczególnie że jak ich wystawiam z łukami to są super.

Generalnie jednak (poza Kislevem) handgun przegrywa z kuszami.

Ja czekam na zmianę zasad która go trochę wzmocni. W lutym grałem z Kamilem na HR -

Hangun ,strzał co drugą turę, 24" S 5, Move and Fire oraz +1 do rzutu na Injury (przy zachowanie cenie 35).

No wtedy to już jest niezła broń. Choć miałem tylko jedną sztukę w bandzie najemników (henchman).

Generalnie handgun powinien być w miarę silny. Kupujemy go zwykle stronnikom którzy o wiele słabiej sie rozwijają, za to aby dostał go heros trzeba mu dać skilla.
paweł

Offline Mistrz wałków :)

Dwarf Treasure Hunters - jak złożyć bandę
« Odpowiedź #152 dnia: Kwiecień 25, 2006, 10:09:31 pm »
Nawet strielts nie ratuja sytuacji..
Wolę mieć strzelca z kusza i bs 3 niz z hundgunem i bs4 (taki skrót myslowy Bs3 +1 do trafinia z ich zasady)
Dlaczego??
Poniewaz strzelam co turę, mam większy zasię i 10 gc w kieszeni..
Hungun daje mi tylko -1 do sava (czy ktos nosi zbroje??)

Ze juz o skillach nie wspomne!! Kiedy by mój pupilek awansował na bochatera!
Kamil. (miszczu)

Offline Kapitan_Hak

Dwarf Treasure Hunters - jak złożyć bandę
« Odpowiedź #153 dnia: Kwiecień 26, 2006, 09:02:41 am »
Cytat: "Mistrz wałków :)"

Hungun daje mi tylko -1 do sava (czy ktos nosi zbroje??)


Jeżeli w rules review przejdą propozycje ulepszenia zbroji, przez co stanie się ona dużo powszechniejsza i popularniejsza, pośrednio wzmocni to też handguna. Zresztą może i sama broń zostanie też w jakiś sposób zmodyfikowana.

Zastanawia mnie tylko, w jakim kierunku pójdą zmiany w najbliższej erracie (no i ile na nią jeszcze poczekamy)...

Offline Motorek

Dwarf Treasure Hunters - jak złożyć bandę
« Odpowiedź #154 dnia: Kwiecień 26, 2006, 09:39:12 am »
Podobno ma być w wakacje, lipiec-sierpień. Zobaczymy. Ja czasami korzystam z armourów, ale nie na turniejach, no chyba, że Toughnes Leather z Annuala. Jak znajdę HA, LA, Hełm to wolę sprzedać. W grach towarzyskich zawsze zostawiam.
Pozdro ;)

Offline Mistrz wałków :)

Dwarf Treasure Hunters - jak złożyć bandę
« Odpowiedź #155 dnia: Kwiecień 26, 2006, 03:31:15 pm »
My z Pawłem w czystym zbiegu okoliczności stosowaliśmy ulepszenia dla zbroi w grach towarzyskich..

Niestety dopuki nie da się -1 do hita za walke dwoma brońmi (dla obu ataków!) +5 sava od tarczy w kombacie i dodatkowych zasad do zbroi typu (przerzutów w injure roll) to kupowanie ich nadal mija się z celem :(.
Kamil. (miszczu)

Offline Motorek

Dwarf Treasure Hunters - jak złożyć bandę
« Odpowiedź #156 dnia: Kwiecień 26, 2006, 05:26:06 pm »
Kupowanie tak ale jak gra się towarzysko dłuższą kampanię to zawsze można zostawić jak się znajdzie w explorce albo w jakiejś skrzyni ze scenariusza bo i tak nie gra się o złote kalesony tylko dla przyjemności ;) Zresztą na turniejach też gram głównie dla przyjemności.
Pozdro ;)

Offline MiSiO

Dwarf Treasure Hunters - jak złożyć bandę
« Odpowiedź #157 dnia: Kwiecień 27, 2006, 09:17:22 am »
Cytuj
Wolę mieć strzelca z kusza i bs 3 niz z hundgunem i bs4


Na szczęście nie wszystko rozbija się o najbardziej skuteczne rozwiązanie. S5 to za dużo. To pierwsze prochowe zabawki były :D

Cytuj
Niestety dopuki nie da się -1 do hita za walke dwoma brońmi (dla obu ataków!) +5 sava od tarczy w kombacie i dodatkowych zasad do zbroi typu (przerzutów w injure roll) to kupowanie ich nadal mija się z celem Sad.


Co ten temat powraca to coraz bardziej fantazjujecie. -1 do obu broni? Wiecie jak to podpakuje np. Opętanego albo Wampira? Do tego zupełne fikcje jak re-roll re-rolla injury i jeszcze ignorowanie jakiś konkretnych wyników ... save na 3+ w walce ze zbroi i tarczy czy nawet 2+ to już MASAKRA! To nie Necromunda gdzie zmiana jednej broni czy zbroi dotyczy 100% gangów tylko to jest sytuacja kiedy bandy różnią się i uzbrojeniem i statystykami. Nie można tego traktować jak podnoszenia kilku bandom bonusów gdy inne nic nie dostaną. Na szczęście w SG są rozważni ludzie i takiej jatki z tej gry nie zrobią. Już sam save z tarczy na 5+ jest dużym bonusem. Taki minotaur z lekkiej zbroi i tarczy [za 25gc!] z savem na 4+... Dwarfy jak konwerwy i do tego w hełmach... do tego 1 skill [hełm działa na 2+] i jak tu kolesia zabić/dobić? Zasady powinny dawać wybór. Zmiana tak drastyczna go nie da. Zmieni tylko schamat z A na B.

Cytuj
eżeli w rules review przejdą propozycje ulepszenia zbroji


Polecam wizytę na SG. Tam można zoabczyć jakie zasady zostaną wprowadzone.  Będzie -1 za 2 broń i poprawią tarcze. To w zupełności wystarczy. Tak czy siak 30% uzbrojonych w wszelakie pancerze w bandzie to taki limit. Przecież to nie bretońskie hordy tylko grupy maruderów. Tak czy siak. Pytanie nie jest CZY zmienią ale NA KTÓRĄ wersję.


Co do dwarfów. Ich handgunny mają 30" więc jakby dostał handgun jakiś mały bonus to byłoby pięknie i klimatycznie.

Offline Kapitan_Hak

Dwarf Treasure Hunters - jak złożyć bandę
« Odpowiedź #158 dnia: Kwiecień 27, 2006, 10:31:17 am »
Cytat: "MiSiO"

Polecam wizytę na SG. Tam można zoabczyć jakie zasady zostaną wprowadzone.  Będzie -1 za 2 broń i poprawią tarcze. To w zupełności wystarczy. Tak czy siak 30% uzbrojonych w wszelakie pancerze w bandzie to taki limit. Przecież to nie bretońskie hordy tylko grupy maruderów. Tak czy siak. Pytanie nie jest CZY zmienią ale NA KTÓRĄ wersję.


Forum SG odwiedzam, nawet dość często, by sprawdzić, czy nie pojawiły się w tym temacie jakieś nowości. Właśnie pytanie, o którym wspominasz, czyli NA KTÓRĄ wersję zmienią zasady nurtuje mnie najbardziej... Co do -1 tylko do drugiej broni, to sprawa nie jest taka pewna (propozycje wspominają o -1 dla obydwu, choć faktycznie jest też wzmianka o wersji pojedynczego minusa). Jak będzie, czas pokaże.

Co masz na myśli, pisząc o 30% wojaków i limicie?

BTW, zdaje się, że robimy tu niezły offtopic w temacie o Dwarf Treasure Hunters...

Offline Mistrz wałków :)

Dwarf Treasure Hunters - jak złożyć bandę
« Odpowiedź #159 dnia: Kwiecień 27, 2006, 10:55:10 am »
Spytam sie wprost.
Czy grałeś na te zasady Misiu?
Bo suche dywagacje jakos mnie nie przekonują.

Ja grałem i to wileoma bandami.. Efekt to zwiekszenie przeżywalności modeli ale zarazem ograniczenie ich mozliwości bojowych.

Do tego panowie puszki (drodzy jak cholera) schodza od pierwszego krytyka.
Nie raz mielismy sytuacje gdy chempion z mieczem h.armorem (czasami z gromilem) i tarczą i hełmem schodził bo zaszarżował go zellota z toporem i nożem.
KRYTYK!!

Pan za 25 gc zabijał naszego pupilka za bagatelne 100 gc lub wiecej
Kamil. (miszczu)

Offline Motorek

Dwarf Treasure Hunters - jak złożyć bandę
« Odpowiedź #160 dnia: Kwiecień 27, 2006, 11:05:40 am »
Zdarza się, to jest cały urok tej gry, największa lama może powalić super Herosa, byle Nówka z SoS uzbrojona tylko w sztylet, albo pies WH przy dobrych rzutach. Mi tak Krzysiek kiedyś zaciukał RO krytykiem z pałki, bo mu się Orc Boy rozwinął w siłe.
Pozdro ;)

Offline Zielony

Dwarf Treasure Hunters - jak złożyć bandę
« Odpowiedź #161 dnia: Kwiecień 27, 2006, 11:34:19 am »
musze sobie kiedys zagrac własnie takimi "puszkami" i obaczyć... mysle ze zabawa bedzie przednia!
IMP  :O

Offline Wojtek_Krz

Dwarf Treasure Hunters - jak złożyć bandę
« Odpowiedź #162 dnia: Kwiecień 27, 2006, 11:39:33 am »
Ja osobiście jestem za zbrojeniem figurek w pancerz bo jest ciekawiej. Miecz to juz podstawa jak chce lepiej chronic model. Połączenei miecz + tarcza jak dla mnie jest fajne. Troche mnie odstrasza krytyk 6 z pałki ale trzeba zyć

Offline Mistrz wałków :)

Dwarf Treasure Hunters - jak złożyć bandę
« Odpowiedź #163 dnia: Kwiecień 27, 2006, 02:53:57 pm »
Tego krytyka akurat bym sie nie bał (nadal działaja save co przy założeniu że masz je na 3+ daje duża szansę przeżywalności).
Mordercze za to sa krytyki broni siecznych i zasięgowych. Zarówno 1-2 jak i 4-5 to wyniki zdejmujace save!
Kamil. (miszczu)

Offline MiSiO

Dwarf Treasure Hunters - jak złożyć bandę
« Odpowiedź #164 dnia: Kwiecień 27, 2006, 05:23:52 pm »
Cytuj
Spytam sie wprost.
Czy grałeś na te zasady Misiu?
Bo suche dywagacje jakos mnie nie przekonują.


WoW. Jaka otwarotść. Grałem. Samo "bonus za tarczę" i "ujemną druga ręka" jest wystarczająca. Tylko podpakowywuje rozwój A, potwoery z kilkowa atakami itp. Choć mi to rybka. Na SG napisałem co uważam. Tutaj pisanie tego jest bez sensu. Tan może coś da. Więc ten temat zamykam... z mojej strony.

Krytyki i zchodzenie modeli od 1 strzału ... dlatego odsyłałem na SG. Poza zmianami zbroi chcą zabrać np. kyrykowi strzeleckiemu NO ARMOUR SAVE... i nie tylko jemu.

kończe off-top

 ;)

 

anything