na temat krasnali dlugo mozna debatowac i miliony rozpisek robic i ruzne taktyki wymyslac i moze byc skuteczne w mniejszym lub wększym stopniu i tak wszystko zależy od scenarjuszy.
co do dzielenia bandy to mozna to robic pod warunkiem ze wystawiasz ich w 2 grupach i po (najpuzniej) 3 turach zbierasz ich w jednym z góry ustalonym miejscu.
co do kusz to mają one podobne zastosowanie co rusznice (psychologiczne) większość graczy szczegulnie tych mniej doświadczonych lub słabo grających panicznie boi sie krasnoludzkich kusz (no ale slabo grajoncy lub malo doswiadczeni gracze ktuzy grają brodaczami zabardzo w kusze wierzy
)
co do liczby bohaterów 4 to podstawa i im szybciej sie zdobendzie kolejnych tym lepiej (mozna co do tego dyskutowac ale lepiej mieć wszystkich bohaterów niz pozniej nazekac ze ma sie za malo złotych koron
)
pancerze bardzo fajna sprawa tyle ze w kampani na turniejach raczej nie przydatna ( jak chce sie jeszcze bardziej powkużać przeciwnika to mozna kupić hełmy z ogłuszenia mozna przejsc w wywruconego
a wtedy znowu trzeba sie przez krasnala przebijać to ludzi denerwuje
)
co do najemników kiedyś namiętnie stosowałem czarodzieja teraz stosuje tileana pozniej kupuje halfasa i pit fightera ( tez przeraza ludzi
) pozniej jest czarodziej (ogr pojawia sie natychmiast po trafieniu w darmowego najemnika na jedną bitwe ) według mnie jedną z leprzych propozycji dla krasnali moze byc kislevicka łowczyni jeszcze jej nie testowalem z bandą bo niemam czasu poturlac kostkami ale wydaje sie dobrym pomysłem
troszke sie rozpisalem narazie +tyle jak sobie cos przypomne to napisze p[ozdrawiam wszystkich