Autor Wątek: Przyszłość ras w świecie Warhammera  (Przeczytany 20156 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline NiEdBaL

Przyszłość ras w świecie Warhammera
« Odpowiedź #30 dnia: Grudzień 09, 2005, 05:55:51 pm »
Właśnie o to chodzi :D  a ja słyszałęm to dawno temu i miałem prawo pominąć kilka szczegułów no nie  :?:   . . .  :p  8)
url=http://www.sloganizer.net/en/][/url]

PRZECZYTAJ TEN NAPIS W RAZIE POŻARU:
W RAZIE POŻARU BARANIE!!!

PLz klikajcie :

http://s6.bitefight.pl/c.php?uid=19224

Offline Drakonis

« Odpowiedź #31 dnia: Grudzień 09, 2005, 06:35:15 pm »
Morze i to prawda, szczególnie, że Kroak mogl za życia przesówac kontenty, a skoro tak to dla grupki lannów nie było by dóżym problemem poprzesówać pare planet :D
ż..

Offline Lunn

« Odpowiedź #32 dnia: Grudzień 09, 2005, 07:25:02 pm »
a polska trudna język.
się inaczej te słowa pisze, nie "dóży" (sic!) a "duży" i nie "przesówać" a przesuwać. a morze to jest np. Bałtyk. jestem kontent, jeśli rozumiesz. a lanny to prawie moi imiennicy :D
ale to taki szczegół. się czepiam czasami ;).
a wracajac do tematu: slannowie się robią coraz słabsi, więc juz raczej planet nie poprzesuwają...

Offline DIJKSTRA

« Odpowiedź #33 dnia: Grudzień 09, 2005, 08:22:34 pm »
a i tak Orki i Gobliny zaleją świat...
bo GREEEN IS DA BEST :!:  :!:  :!:
U KLUX DZBAN rulez!!!

What's the point of being a BOSS, when u can't bash things???

Offline Gogol

« Odpowiedź #34 dnia: Grudzień 09, 2005, 08:44:04 pm »
Slannowie nie robią sie coraz słabsi tylko powoli giną ... a mowa o " Old Ones " jest zarowno w whfb jak w wh 40k  wiec jestem za tym ze to jeden wymiar ponad to whfb raczej nie jest przeszloscia wh 40k bo tu juz mamy Slaanesha ktorego rzekomo stworzyli eldarzy poprzez swoje zadufanie w  sobie ( i to dlatego są teraz zdyscyplinowani i zdziesiątkowani)
ttp://www.infokladki24.iq.pl/print.php?type=A&item_id=12

Moje wiersze

Offline raf

« Odpowiedź #35 dnia: Grudzień 10, 2005, 08:49:46 am »
Święto jakieś chyba dziś jest bo po raz pierwszy muszę w czymś poprzeć Gogola...

Offline Bagrada

« Odpowiedź #36 dnia: Grudzień 10, 2005, 03:07:09 pm »
Slannowie nie robią sie coraz słabsi tylko powoli giną
jeden pies

Old Ones - znaczy mniej więcej tyle co ,,pradawni'' i niekoniecznie możnaby to traktować jako nazwe własną. Może być tak że OO w świecie 40stki są czymś innym niż ci z wfb. Co do genezy Slaanesha to fakt że został stworzony przez Eldarów możnaby zamienić że został przez nich obudzony czy przywołany.... i już sie kolejność by zgadzła :)

Można pogdybać.. ale pole niedopowiedzeń jest zbyt duże by coś stwierdzić napewno :) .

PS. W 40stce opisano że nekroni potłukli Old Onesów, a w wfb zostali rozbici przez katastrofe wrót międzygalakycznych(czy cuś takiego) z których wypełzł cały chaos. Teraz już nie pamiętam czy odpowiedzią na to co rozwaliło te przejścia było : bytu chaosu czy niewiadomo. Jak ,,niewiadomo'' to nekroni ładnie by sie wpisywali :) .

Offline Pająk

« Odpowiedź #37 dnia: Grudzień 10, 2005, 09:42:31 pm »
w WFB Old Onesi opuścili świat przed wybuchem bram... Znudził im się... Poszli bawić się gdzie indziej...

Ja osobiście zawsze odbierałem W40K jako kontynuację WFB... Ale na W40K nie bardzo się wyznaję, więc wypowiadać się z całą pewnością nie mogę...

A co do przyszłości w WFB:
Chaos: będą się tłukli ile wlezie aż nastanie kolejny Władca-Końca-Czasów, który spróbuje zalać świat swoją potęgą...

Dwarfy: będą odpierały kolejne inwazje zielonoskórych, aż do znudzenia...

Imperium: rolnictwo, handel... może jakaś wojna z Bretką o miedzę...

DE: inwazja na Ulthuan?

TK: królowie będą się kłócili, którego plan jest lepszy do podbicia świata... i w końcu nic nie zrobią...

Bretka: spór o miedzę z Imperium i tropienie beastów... nic nowego... no ewentualnie znajdą prawdziwego grala:P

Orki i goblinki: łase na skarby krasnoludów będą urządzać kolejne ataki na ich twierdze...

Skaveny: będą się tajniaczyć i pewnie wynurzą się gdzieś nagle w Imperium...(dlaczego wszystko się kręci w okół Imperium?)

HE: wojna z DE... standardzik...

WE: walka z beastami w obronie ich lasów...

VC: knowania dotyczące panowania nad światem... najazd na Imperium... no może na Bretkę, by nie było, że zawsze wszystko dzieje się w Imperium...

Lizaki: odbudowa świątyń, najazd na DE... Może próba naprawy polar-gate'ów? hmm... trudna sprawa...

Ogry: zjeść, zjeść i jeszcze raz wszystko zjeść! może żądanie lenne wobec Imperium od Greasusa Goldtootha?
izardmen
You are 62% Honorable, 43% Bloodthirsty, 60% Magic-minded, and 48% tactically-oriented!

Offline Rzymek

« Odpowiedź #38 dnia: Grudzień 10, 2005, 10:21:54 pm »
Jak sie juz nasłuchałem teorii
jakoby WFB i WH40 to ten sam czas jednak WFB jest odciatą planetą poprzez burze warpu i nie da sie przebić jednak jak wtedy wytłumaczyć magię której w WH40 de facto nie ma>?
ovement traye - Dowolne rozmiary, kształty i kolory

Offline LuinThorondor

« Odpowiedź #39 dnia: Grudzień 10, 2005, 11:50:21 pm »
Na forum 40-ki Eman wrzucil cos takiego. Nie wiem skad jest ten tekst, ale sprobuje ustalic.

Cytat: "Eman"
Heyka !!!
I jeszcze jedna ciekawostka

The Link between the+++
 +++ Warhammer World+++
+++and the 40k Universe +++

In the incalculably distant past, the World was visited by the starfaring race known as the Old Slann. Their degree of scientific advancement caused some of the species they met with to worship them as gods, while others reviled them as demons. The Old Slann performed many scientific experiments on the World, and although the knowledge of their presence is lost in the present day, many of the races which inhabit the World found their origin in these experiments.
The Old Slann travelled by means of interdimensional gateways, spanning the distances between the stars by travelling through "warpspace," a parallel dimension which connects all points in the material universe. One of their first tasks upon arriving on the World was to set up a pair of gateways, one at each pole of the planet, to allow them to come and go as they pleased.
Warpspace, however, was not an empty void, but was composed of a form of power wholly alien to the material universe. It was inhabited by entities who were equally alien. As their great ships travelled through Warpspace the Old Slann protected themselves with powerful enchantments, but eventually something went wrong.
Precisely what happened can now only be guessed. Perhaps the protective enchantments broke down, or the beings that lived in Warpspace found some way to overcome them. Or perhaps the gateways broke down under the strain of the magical forces that cycled continually through them. Whatever the cause, the gateways collapsed. Both poles were destroyed, and permanent dimensional tunnels were created between the World and the void of Warpspace.
Among the matter sucked through into the World is warpstone, a substance formed of the condensed and solidified essence of Chaos. Warpstone dust rained down upon the World at the time of the catastrophe, twisting many races into strange and horrible shapes and leading to the creation of many new species.
Seven thousand years later, the battle between Law and Chaos still rages across the face of the World, with most of its mortal inhabitants caught helplessly in the middle. The dimensional openings at the poles change constantly, shrinking with the ascension of Law, and growing as Chaos gains the upper hand. All the while, a constant stream of raw Chaos floods through from the void.
For millennia, the tide of Chaos has ebbed and flowed across the face of the World. The worst incident in recent history was the great Incursion of Chaos 22 years ago, when Norsca was completely overrun and the Chaos hordes ravaged the northern parts of the Old World.
This tide is, however, only a single aspect of Chaos. And in warpspace, the primal void of Chaos, the beings of Chaos still wait and spread their taint across the Imperium and the universe. Warp creatures hover around the vulnerable psykers of humanity, seeking a path into existence through an unprotected mind. Every psychic is a potential gateway from the void of the Warp, an unwitting agent of Chaos to be filled with a terrible power. Only the vigilence of the Emperor's Inquisition protects humanity from the threat within itself.
And even within the Imperium there are the foolish and weak-minded who turn to the darkness. By embracing the power and the horror of Warpspace, all that they desire will come to pass...
The Warhammer World is bound by storms of magic so that it remains isolated from the other worlds of the human galaxy. Elsewhere, the forces of the Imperium tenaciously fight the influences of Chaos, so that the open agression of Chaos Champions and their forces is restricted to zones not controlled by the Imperium. On worlds where Champions of Chaos attain daemonhood or death there are monoliths to their memory just as on the Warhammer World. Cosmic monoliths are tablets, flat stones, or death caskets that float through space itself. They can celebrate a Champion whose mortal life ended while battling an engagement between space fleets. Often they orbit a world, transmitting their inscriptions to passing craft or projecting their image directly into spaceships.
Space Hulks are huge space wrecks that float through space, often phasing in and out of the warp, appearing and disappearing in unpredictable and mysterious ways. They usually comprise [sic] many wrecks fastened together, and are inhabited by a variety of deep-space creatures who use the hulks to travel the galaxy. The forces of Chaos sometimes use the hulks themselves, and many are so large that they are virtually worlds where conflict between rival Chaos Warbands and other inhabitants are inevitable. Chaos monoliths are built to Champions who die or attain daemonhood on these space hulks. Imperial Marines raiding a space hulk often find these monuments to Chaos still intact, a shuddering reminder of the omnipresence of the Chaos threat

Cze !!!

Offline Lunn

« Odpowiedź #40 dnia: Grudzień 11, 2005, 01:13:23 pm »
Cytat: "Pająk"

Bretka: spór o miedzę z Imperium i tropienie beastów... nic nowego... no ewentualnie znajdą prawdziwego grala:P

No... możnaby zrobic nastepną kampanię - szukanie graala. Na przykład takie cuś:
Słyszy się pogloski o lokacji grala i teraz się ziomy leją, kto go weźmie i go szukają. A potem przyjdzie duży, wredny ogr i zje grala :D . Marzy mi się taka kampania - chyba, że już była... Ale takie coś byłoby miłe, tak myslę.

Offline Wojtek_Krz

« Odpowiedź #41 dnia: Grudzień 11, 2005, 01:23:14 pm »
Krasnale wyginą predzej czy później. Płodzą sie jakby nie umiały a orki i skaveny ich zaleją.

Offline Lunn

« Odpowiedź #42 dnia: Grudzień 11, 2005, 07:53:41 pm »
może i orki ich zaleją, ale czy ktos widział kiedyś orka-babę? :D ja nie widziałem :)

Offline ibn Erales

« Odpowiedź #43 dnia: Grudzień 11, 2005, 08:20:36 pm »
Bo orki to grzyby... :roll:
i]Ráno mě probouzí tma sahám si na zápěstí
zda mi to ještě tluče zdali mám ještě štěstí
nebo je po mně a já mám voskované boty
ráno co ráno stejné probuzení do nicoty[/i]

Morituri Nolumus Mori

Offline Siemek 9

« Odpowiedź #44 dnia: Grudzień 11, 2005, 08:23:24 pm »
gdzieś wyczytałem że w 40k wyrastają z grzybów,ale nie jestem pewien czy w batlu też tak jest
upie po przystepnej cenie miska spod cara do kislevu,i glowke czempiona berserkerow khorna do 40k:p

anything