trawa

Autor Wątek: Turniej Wh40k w Łodzi "We dwóch zawsze raźniej"  (Przeczytany 1810 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline StoryTeller

Turniej Wh40k w Łodzi "We dwóch zawsze raźniej"
« dnia: Grudzień 09, 2005, 04:42:40 pm »

z regulaminu forum:
Ogłoszenia o wszytskich turniejach poza MASTERAMI prosze wrzucać do tematu o turniejach zamiast tworzyć nowe tematy


Regulamin turnieju Warhammer 40,000: "We 2 zawsze razniej" 1.   Turniej odbędzie się 17 grudnia 2005 r. w sklepie hobbystycznym Game Lord w Łodzi. Wyniki turnieju będą zgłoszone do Ligi Ogólnopolskiej.
2.   Opłata startowa: 5zł od armii
3.   Harmonogram turnieju:
a.   11:30 -zapisy
b.   11:30 – 13:30 - pierwsza bitwa
c.   13:30 - 15:30 - druga bitwa
d.   15:45 - 17:45 - trzecia bitwa
e.   18:00 - ogłoszenie wyników i rozdanie nagród
4.   Armie
a.   Jest to turniej par. Każda armia jest złożona na standardowy Border Patrol, a liczba punktów każdej armii to 500. Finalnie gramy na 2x500pkt
b.   Dopuszczone są wszystkie oficjalne armie opublikowane na łamach wydawnictw GW: osobny kodeks, Chapter Approved, Imperial Armour, Index Astartes, White Dwarf,
z wyjątkiem Orczego Armoured Company. Nie dopuszczone są armie o statusie Trial lub Experimental.
c.   Można korzystać z jednostek z podręczników serii Imperial Armour za wyjątkiem: pojazdów typu Super Heavy i Flyers oraz Gargantuan Creatures.
d.   Nie można używać Assasinów!
e.   Nie można używać Vehicle Design Rules oraz Tyranid Monstrosities.
f.   Nie obowiązuje WYSWIG, ale bronie muszą być WYRAŹNIE oznakowane (rodzaj broni oraz jej umiejscowienie na pojeździe). Za WYSWIG można otrzymać dodatkowe punkty.
g.   Armie nie muszą być w całości pomalowane, ale ich wygląd będzie punktowany.
h.   Deathwing jest ZBANOWANY!
5.   Rozpiski
a.   Każdy z graczy zobowiązany jest do posiadania czytelnej rozpiski, wszystkich zasad dotyczących swojej armii (kodeks, lista armii, artykuł w WD) oraz kości do gry, miarki, wzorników.
b.   Rozpiski i zgłoszenia w pliku tekstowym lub pliku Army Buildera (z imieniem, nazwiskiem, nazwą armii i miastem) należy przesyłać na adres hubertcichocki@interia.pl Za przesłanie rozpiski do 16 grudnia 2005r. gracz otrzymuje 5 punktów do klasyfikacji generalnej.
c.   Rozpiski muszą zawierać koszty punktowe oddziałów, wyszczególnione wyposażenie dodatkowe wraz z kosztem punktowym, statystyki jednostek/bohaterów oraz opisy broni i dodatkowego wyposażenia.
6.   Zasady ogólne turnieju
a.   Obowiązują zasady IV edycji.
b.   Obowiązują FAQ ze strony GW (http://uk.games-workshop.com/chapterapproved/faq/) oraz Polskie Klaryfikacje Zasad (www.bitewniaki.gildia.com/liga_w40k/pkz).
c.   Gramy na stołach o wymiarach 36”x48”
d.   Tereny na stołach będą rozstawiane przez sędziów i nie mogą ulec zmianie (chyba, że za zgodą sędziego).
1.   lasy blokują linię strzału (line of sight) na nieograniczoną wysokość ("do nieba"),
2.   górki zasłaniają tak jak widać,
3.   górki stanowią trudny teren,
4.   wraki stanowią dla nie-pojazdów i walkerów teren trudny (D6), dla pozostałych jednostek stanowią teren impassable,
5.   wkraczać do budynku można z każdej strony (drzwi, okna itp. są nieistotne), zakłada się, że obie strony dysponują odpowiednimi środkami do przebicia wątłych ścian,
6.   w budynku mogą znaleźć się jedynie te jednostki, które mogą pokonywać trudny teren,
7.   motory, kawaleria oraz pojazdy posiadające pancerz nie mogą wchodzić na piętra,
8.   6" budynku blokuje LOS (drzwi, okna itp. są nieistotne).
e.   Gracze, który zostaną przyłapani na ewidentnym oszukiwaniu (np. używanie sprzętu lub jednostek nie istniejących w rozpisce dostarczonej sędziemu, stosowanie zasad będących w jawnym konflikcie z istniejącymi) zostaną ukarani automatyczną masakrą (1500 do 0 w VP) w bitwach, w których oszukiwali. Nieznajomość zasad nie zwalnia nikogo z obowiązku stosowania się do nich, więc tłumaczenia "a bo ja nie wiedziałem" nie będą brane pod uwagę (po to są sędziowie, by wyjaśniać wszelkie niejasności).
f.   Podczas turnieju obowiązywać będzie zasada rozbicia: jeżeli w dowolnym momencie bitwy, liczebność armii któregoś z graczy spadnie poniżej 25% stanu początkowego, jest ona traktowana jako rozbita. Przeciwnik otrzymuje za to +300VP, gra natomiast toczy się do końca. Armia rozbita może kontrolować ćwiartki czy inne cele misji. W czasie bitwy może zdarzyć się sytuacja, iż obie armie zostaną rozbite - w tym przypadku obaj gracze otrzymują +300VP.
g.   Sędzia ma prawo do udzielenia upomnienia za niewłaściwe zachowanie. Jeśli to nie pomoże przyzna punkty karne.
W szczególnych przypadkach może wykluczyć daną osobę z dalszych rozgrywek. Decyzja sędziego głównego jest ostateczna
i nie można się od niej odwoływać.
h.   Przystąpienie do rozgrywek oznacza akceptację powyższego regulaminu. Nieznajomość jego treści nie zwalnia od odpowiedzialności i postępowania w myśl jego postanowień.
7.   Punktacja:
a.   Punkty za bitwy (0 - 60)
Różnica w punktach zwycięstwa (VP)   Punkty turniejowe
0 – 100   10 - 10
101-499   13 - 7
500-799   15 - 5
800-100   17 - 3
1001+   20 - 0
b.   Punkty dodatkowe
§   Ocena malowania (0-12):
§   Pomalowanie Armii 0-4:
§   1 DP jeśli jest sklejone i pomalowane jest co najmniej 25% armii
§   2 DP jeśli jest sklejone i pomalowane jest co najmniej 50% armii
§   3 DP jeśli jest sklejone i pomalowane jest co najmniej 75% armii
§   4 DP jeśli jest sklejona i pomalowana jest cała armia
§   Za pomalowaną armię uważa się taką, której modele mają na sobie co najmniej 3 kolory.
§   Konwersje 0-2:
§   1 DP jeśli w armii znajduję się co najmniej jeden wyraźnie skonwertowany model. Zamiana broni etc. się nie liczy.
§   2 DP jeśli w armii znajduję się co najmniej jeden wyraźnie skonwertowany oddział. Zamiana broni etc. się nie liczy.
§   Podstawki 0-2:
§   1 DP jeśli co najmniej połowa modeli ma wykończone podstawki
§   2 DP jeśli cała armia ma wykończone podstawki
§   WYSWIG 0-4:
§   2DP jeśli co najmniej połowa modeli spełnia tę zasadę
§   4DP jeśli wszystkie modele spełniają tę zasadę
§   Zadowolenie - po zakończeniu turnieju (ale przed ogłoszeniem wyników) każdy gracz zgłasza sędziemu, z kim grało mu się najlepiej (ta osoba otrzymuje 3 DP), a z kim najgorzej (ta osoba traci 3 DP).

Ocena malowania zostanie przeprowadzona patrząc na obie armię!
 
Serdecznie zapraszamy
Organizatorzy



Scenariusze:

I: Take And Hold
II: Rescue
III: Cleanse
i][...]można przeczytać, że w Raju Krat, tj. przepraszam,
w Kraju Rad ludzie żyją dłużej,
albowiem ich zdrowiu sprzyja świeże powietrze wolności;
[...][/i]

 

anything