trawa

Autor Wątek: Obrona Twierdzy Wrocław 18,12,2005! 1500- LIMITED  (Przeczytany 1208 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Pawełek

Obrona Twierdzy Wrocław 18,12,2005! 1500- LIMITED
« dnia: Grudzień 13, 2005, 03:02:07 pm »
Regulamin na forum skaven blade
Turniej WFB – 1500 PTS

Obrona Twierdzy Wrocław
Data: 18.12.2005
Miejsce: Sokolnicza 7/17
WEJŚCIÓWKA: 10 z?
WIELKOŚ? ARMII: 1500 PTS

Turniej jest zaliczony do obu lig

Sędziuje Andrzej Rodziewicz

FORMA TURNIEJU: LIMITED- Dopuszczone są armie ze Storm of Chaos, Kislev Southland, Mountain Rangers,, Mozna wynajac jednostki Dogs of War jako jednostki Rare, chyba, ?e nie przewiduje tego lista armii.
Mozna wynajac Regiments of Renown które nie zajmuja slotu bohatera.


rozpiski należy przesyłać na adres: the_vampire@interia.pl
Za przesłanie poprawnej rozpiski do 16.12 jest dodatkowo +3 pkt do klasyfikacji ogólnej
 
1.Plan turnieju:
•   Początek: 9.30 do 9.55
•   I bitwa od 10.00 do 11.50
•   II bitwa od 11.55 do 13.45
•   III bitwa od 13.50 do 15.40
•   Zako?czenie turnieju okoŁo 16.00


2. Gracz biorący udzia? w turnieju musi posiada? ze sobą wszystkie potrzebne pomoce i zasady, a tak?e rozpisk?.

3. Obowiązują zasady 6 edycji Warhammer Fantasy Battle: Armybooki, Kroniki 2004 (Dogs of War), Revenig Hordes (dla Chaos Dwarfów) i Storm of Chaos (dla armii z podr?cznika)
Obowiązujące erraty GW:
• nowe magie life, heavens i beast z Chronicles 2004
• wszystkie erraty i zasady z Annuala 2002 i Chronicles 2003, Chronicles 2004
• obowiązują oficjalne "FAQ by GW"
• uściślenia przepisów podane przez s?dziów
 
4. Elementy terenu na sto?ach zostaną rozstawione przez s?dziego przed rozpocz?ciem bitew. Nie mo?na modyfikowa? ustawie? terenu poza wyjątkami związanymi ze specjalnymi zasadami.

5. Przed rozstawieniem wykonuje si? rzut kością. Gracz, który wygra, mo?e wybra? stron? sto?u lub zaczyna?. Zasada ta obowiązuje we wszystkich scenariuszach.

6. Scenariusze:

•   I bitwa: Pitched Battle
•   II bitwa: w 1 turze dzia?a zaorane pole
•   III bitwa: -1 do rzucania czarów


7. Ka?da bitwa trwa 6 tur lub 1.50 goodziny w zale?ności od tego, co nastąpi wcześniej. Je?eli rozgrywka nie zako?czy si? w wyznaczonym czasie i wynik nie zostanie zg?oszony obaj gracze dostaną po 0 pkt. za bitwe. Tym samym trzeba tego pilnowa?. O przypadkach przed?u?ania nale?y powiadomi? s?dziego

8. Pary graczy w pierwszej rundzie zostaną utworzone losowo. W kolejnych rundach pary określane są na podstawie aktualnej pozycji w liście rankingowej turnieju na podstawie aktualnej sumy du?ych punktów, tzn. pierwszy z drugim, trzeci z czwartym, itd. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo modyfikacji par.

9. Za spó?nianie si?, chamskie zachowanie, sprzedawanie/oddawanie bitew, oszukiwanie, a tak?e inne niedopuszczalne zachowanie s?dzia mo?e da? punkty karne lub zdyskwalifikowa? gracza.

10. Obowiązuje zasada, ?e s?dzia ma zawsze racje.

11. Rozliczanie wyniku bitwy odbywa si? wed?ug schematu:

10-10 0-299
13-7 300-599
15-5  600-999
17-3  1000-1399
20-0  1400+

Malowanie: (0-17)
0 - 4 Malowanie:  
Stopniowanie wed?ug oceny s?dziego.
0 - 3 Detal:      
Stopniowanie wed?ug oceny s?dziego.
0 - 2 Konwersje:
1 - W armii widoczne pojedyncze, drobne konwersje.
2 - Co najmniej po?owa armii jest skonwertowana
0 - 3 WYSIWYG:
+1 - Pe?en WYSIWYG na bohaterach.
+2 - Pe?en WYSIWYG w regimentach.
0 - 2 Podstawki:
1 - Wszystkie podstawki pomalowane.
2 - Wszystkie podstawki pomalowane i wymodelowane wed?ug tego samego schematu (dotyczy równie? movement treyów)
0 - 3 Rozpiska
+3. Gracz przygotowa? pe?ną i czytelną rozpisk?, która:
- jest bezb??dna,
- jest podpisana przez gracza imieniem i nazwiskiem,
- jest czytelna,
- uwzgl?dnia statystyki, uzbrojenie i zdolności jednostek,
- pozwala na jednoznaczną identyfikacj?
* wszystkich regimentów
* charakterów,
* maszyn z runami
- pozwala na wpisanie w ka?dej bitwie magom wylosowanych przez nich czarów
- pozwala na jasne określenie ilości zu?ywanych i przez którego maga (tak?e w ka?dej bitwie), power stones, dispell scrolls, spellbreaking runes itp. przedmiotów jednorazowego u?ytku

Maksymalnie mozna zdoby?: 60+17+3= 80 pkt
[/url]