A ja sie nie zgadzam. Od kiedy charakter to "Creature"? Zresztą nawet gdyby to chodzi tam jedynie o model w unicie ze stupidity, a nie model ze stupidity w unicie bez tej zasady. Świadczy to tylko i wyłacznie o tym że pojedynczy model (np bohater) jest zmuszony poruszać sie tak jak unit w compulsary move (panic, stupidity etc). Zreszta jest to wyraźnie opisane na str95/96 "Characters and Units". Nigdzie natomiast nie znalazłem nic o przypadku gdy bohater ma głupote, a unit nie, a z analogiami o których wspomina JJ to byłbym ostrożny. Już parokrotnie próbowałem w innych sprawach stosowac analogie i byłem zakrzykiwany. W tym przypadku ta analogia bardziej kojarzy mi sie z hause rule (sorry JJ)
Zreszta i na logike można to tłumaczyć. Jeśli unit musi sie poruszyc to swoja masą, "pociąga" ze soba bohatera , a czemu bohater miałby "pociągać" ze sobą unit??? "Chodzcie chłopaki ze mną bo tak skołowaciałem że nie wiem co robie!!" (???).
Powiem tak: bohater może opuścić unit (z paroma wyjatkami o których wszyscy wiemy). Jeśli musi sie poruszyc w compulsaru move (np. stupidity) to po prostu sie porusza. Nigdzie nie jest napisane że unit musi poruszyc sie z nim, a odwrotna sytuacja jest wyraźnie opisana.
I może sie myle ale czy bohater z franzy jesli jest w unicie bez frenzy i musi szarżować to "pociąga" ze soba cału unit??? Wydaje mi sie, że nie.Po prostu z unitu wyszarżowuje. I to jest najlepsza analogia do zastosowania.