Autor Wątek: Overrun w uciekająceg - zniszczony czy ucieka dalej  (Przeczytany 3370 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

szafa@poznań

  • Gość
Overrun w uciekająceg - zniszczony czy ucieka dalej
« dnia: Grudzień 14, 2005, 01:00:42 pm »
niby logicznie wychodzi że ucieka dalej...

ale z drugiej strony po overrunie nie ma zadnej odpowiedzi na szarze...

Offline rroghl

Overrun w uciekająceg - zniszczony czy ucieka dalej
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 14, 2005, 01:08:10 pm »
Moim zdaniem ucieka - w tym wypadku nie jest to odpowiedź na szarże tylko automatyczne flee.
Nie wiem co prawda jak to ma się do zasady, że można tylko raż na turę uciekać (załóżmy np. że oddział ucieka od paniki za wystrzelanie czy czegoś podobnego).

Offline Christos

Overrun w uciekająceg - zniszczony czy ucieka dalej
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 14, 2005, 01:08:16 pm »
Ale jednostka w panice nie robi zadnej odpowiedzi. Ucieka dalej. Głupie, ale jest i trzeba sie z tym pogodzić.
ttp://www.knightfight.pl/?ac=vid&vid=71017123

JJ

  • Gość
Re: Overrun w uciekająceg - zniszczony czy ucieka dalej
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 14, 2005, 01:09:12 pm »
Cytat: "szafa@poznań"
niby logicznie wychodzi że ucieka dalej...

ale z drugiej strony po overrunie nie ma zadnej odpowiedzi na szarze...


LOL! jest.... hold.....
z drugiej strony dla uciekających jest obowiązkowe - ato-flee... :lol:

Ucieka, juz było, w kwestii zasad...

Ja uciekam na autobus... więc nie znajdę...

Ziemko

  • Gość
Overrun w uciekająceg - zniszczony czy ucieka dalej
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 14, 2005, 01:13:42 pm »
Moim zdaniem ucieka dalej , chyba ze uciekl na tyle malo , ze overunujacy mogl go dogonic...

JJ

  • Gość
Overrun w uciekająceg - zniszczony czy ucieka dalej
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 14, 2005, 01:14:01 pm »
Cytat: "rroghl"

Nie wiem co prawda jak to ma się do zasady, że można tylko raż na turę uciekać .


NIE MA takiej zasady :evil:  ;)

szafa@poznań

  • Gość
Overrun w uciekająceg - zniszczony czy ucieka dalej
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 14, 2005, 01:16:22 pm »
spoko, jest w Rb oczywiscie:

"fleeing unit (..) if charged, autmatically flees 2k6/3k6 depending bla bla bla"

czyli jego ucieczka to nie odpowiedz na szarże - po prostu ucieka dalej i tyle :]

Offline rroghl

Overrun w uciekająceg - zniszczony czy ucieka dalej
« Odpowiedź #7 dnia: Grudzień 14, 2005, 01:23:14 pm »
Cytat: "JaceK Jedynak"
Cytat: "rroghl"

Nie wiem co prawda jak to ma się do zasady, że można tylko raż na turę uciekać .


NIE MA takiej zasady :evil:  ;)

No proszę, człowiek to czasamy długie lata żyje w nieświadomości...

Offline Vallarr

Overrun w uciekająceg - zniszczony czy ucieka dalej
« Odpowiedź #8 dnia: Grudzień 14, 2005, 01:40:52 pm »
ucieka dalej - tak byl wniosek jak zadalem to pytanie jakies 3tyg temu ;)

jak po tej nowej uciecze zostanie zlapana , to jest wdeptywana.
I was born of a scorpion's mind"
Tony Iommi - "Flame On"

Offline esgaroth

Overrun w uciekająceg - zniszczony czy ucieka dalej
« Odpowiedź #9 dnia: Grudzień 15, 2005, 12:19:25 pm »
jednostka ucieka dalej, gdy po tym rzucie oddział overunujący ma nadal zasięg do uciekającej jednostki to jest ona zniszczona.

wątpliwości są dlatego że:
- w działe "pursiut into the fresh enemy" jest napisane że jednostka może tylko robić hold
- a w dziale o uciekających jednostach jest napisane że taka jednostka na szarże może tylko robić flee

odpowiedz z direwolfa:
----------------------
Q. What happens when a unit making a pursuit move hits a unit which
is already fleeing from another combat?

A. If a pursuing unit would move into a fleeing unit, the unit will
make another flee move and will either get away or be wiped out
if it can't outdistance its foe.
S. Rulebook page 75 / Warhammer Annual 2002 page 16
----------------------
url=http://www.draconis.aplus.pl/draconis/]Draconis - Wejherowski Klub Gier Bitewnych[/url]