Jezeli juz jestesmy przy overrunie:
RR - oddzial overrunujacy
cc - oddzial wdeptany w ziemie
\\\ - oddzial, w ktorego wpada overrun
ppp - oddzial wkurzajacy :P
... - trawa/pole bitwy/nic
Sytuacja 1.
R wybija c do nogi i overrunuje w \\. Czy powinien zwheelowac, by zaszarzowac od przodu (w koncu jest w przedniej strefie) czy leci po prostej (w koncu to overrun) i wpada w bok?
..........RRR
...........cc
\\\\\\\
.\\\\\\\
..\\\\\\\
Sytuacja 2.
Jesli wheeluje to co sie dzieje w nastepujacej sytuacji? (p - jakis inny oddzial)
...........RRR
............cc
ppppp
\\\\\\\
.\\\\\\\
..\\\\\\\
pozdrawiam
Marek
p.s. na strategikonie kilku sedziow powiedzialo, ze wheeluje (Szafy, Zbyszek), ale ja jestem przekonany, ze nie. Przy zasadach overruna jest napisane wyraznie, ze wheelowac mozna tylko po to, by dostawic wieksza ilosc modeli. Zwlaszcza ze w sytuacji drugiej nie ma rozsadnego wyjscia. Co reszta osob na ls o tym sadzi? Co sie dzieje w przypadku sytuacji drugiej?